Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingový informační systém Je to systém vytvořený za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací o trhu, které Je to systém vytvořený.
Advertisements

Manažerské kvantitativní metody I Literatura Gros I.: Matematické modely pro manažerské rozhodování. Vydavatelství VŠCHT Praha ISBN
Management Motivace Personalistika. Motivace Výkon schopnosti a podmínky Lidský potenciál.
Organizační legitimita: aplikace institucionální teorie a teorie závislosti na zdrojích v rámci výzkumu NNO Magdaléna Šťovíčková SOS FHS UK, 2013/2014.
„Integrované dopravní systémy – informační systémy pro podporu rozhodování veřejné správy při výstavbě a provozování IDS v České republice“ Výzkumný projekt.
Hudební písňová forma Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_04_HUDEBNÍ PÍSŇOVÁ FORMA.
Úvodní prezentace webového sídla , Praha Radek Maca NIDM.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
DUM- digitální učební materiál. Co je to? ● nejčastěji pracovní list, prezentace, video audio ukázka ● nenahrazuje výuku ! - pouze doplňuje a podporuje.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém Sběr informací Třídění informací Analyzování informací Distribuce informací.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém Sběr informací Třídění informací Analyzování informací Distribuce informací.
Autor: Bc. Veronika Brzková Vedoucí práce: Ing. Hana Jahodová, CSc.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Rozhodování. Podle typu rozhodovacího problému  za jistoty  za rizika (nejistoty)  za neurčitosti Kdo bude řešit  Skupina  Jednotlivec.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
REGIONÁLNÍ ANALÝZA II ÚKOL 2.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Komplexní systém hodnocení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
9. mezinárodní konference ICTfórum/Personalis 2005
Zavádění nového produktu na trh
Procesní management v oddělení logistiky
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Marketingové nástroje
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
ÚAPk Aktualizace 2013.
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Základy pedagogické metodologie
Plánování Marketingový plán.
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Marketingové nástroje
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
CENA.
Zobecněné rozdíly kvalitativního a kvantitativního výzkumu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Marketingový informační systém
3. Metody pedagogické diagnostiky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Test z Metodologie – náměty k přípravě
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Analýza vyučovacího procesu v ZŠ praktických v České republice
Výběrové řízení z hlediska právního a psychologického
METODY PSYCHOLOGIE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ Mgr. et MgA. Mariana Koutská katedra speciální pedagogiky, Pedagogická.
Prodeji produktu nebo služby
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Transkript prezentace:

Marketingové informace a marketingový výzkum

Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací

Informace potřebnost včasnost přesnost

Zdroje dat Sekundární informace  Interní informace  Externí informace Primární informace  dotazníky (typy otázek)  pozorování  skupinová diskuse  prognostická dílna, brainstorming  průzkum uživatelů  průzkum okolí (obce) - potenciálních uživatelů  průzkum pracovníků

Informace a jejich použití v oblasti kulturního dědictví Popis Vysvětlení příčin Předpovídání tendencí

Cíle marketingového výzkumu Typy výzkumu Explorační výzkum Průzkum potenciálních zákazníků Deskriptivní výzkum Kauzální výzkum Kvantitativní výzkum Kvalitativní výzkum

Příprava výzkumného projektu Metody výzkumu: Pozorování Skupinové dotazování Průzkum Experimentální výzkum Experiment v laboratorních podmínkách Experiment v reálných podmínkách

Sběr dat Pozorování Dotazování Technické prostředky sběru dat Oční kamery Průmyslové kamery Tachyskop Galvanometr Audiometr = peoplemetr Snímač čárového kódu Mechanické počítadlo vstupů Čtečka magnetického proužku Měření návštěvnosti webových stránek SenseCam; lifelogging

Dotazování Uzavřené otázky Otázky s otevřeným koncem

Uzavřené otázky Dichotomická Mnohonásobný výběr Stupnice  Likertova stupnice  Stupnice přikládaného významu  Stupnice oblíbenosti a známosti  Stupnice úmyslu  Hodnotící škála Párové srovnávání Řazení objektů podle důležitosti Významový (sémantický) diferenciál

Otázky s otevřeným koncem Zcela nestrukturovaná otázka Slovní asociace Dokončení věty Dokončení povídky Dokončení obrázku Dokončení tématického námětu (doplnění obrázku)

Výběrový soubor Pravděpodobnostní, náhodný, exaktní  Prostý náhodný soubor  Vrstvený náhodný soubor  Shlukový/skupinový náhodný soubor Nepravděpodobnostní, úsudkový, neexaktní  Soubor vhodné příležitosti  Soubor vhodného úsudku  Určený soubor

Metody kontaktování respondentů: Poštou Telefonické dotazování Osobní  Na zastavení  Předem dohodnutý rozhovor Internetové a ové dotazníky a ankety Ankety

Zpracování a analýzy dat Statistické nástroje  Vícenásobná regresní analýza  Analýza diskriminantu  Faktorová analýza  Shluková analýza  Analýza preferencí  Multidimenzionální analýza Modely  Modely front  Modely testování nových produktů  Modely prodejní odezvy  Modely diskrétní volby  Markovův procesní model Optimalizační postupy  Diferenciální počet  Heuristika  Teorie her rozhodování v podmínkách neurčitého chování  Teorie statistického rozhodování  Matematické programování

Závěrečná zpráva, vyhodnocení a uvedení do praxe Průzkum a hodnocení výstav v muzeích a galeriích  Předběžné ohodnocení výstavy  Průběžné (ve fázích vzniku) hodnocení výstavy  Závěrečné hodnocení výstavy Studie a výzkumy návštěvníků Průzkum možností dalšího rozvoje Interní nebo organizační průzkumy

Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_4_Info Nebo stránky učitelů © Radka Johnová, 2007