PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Stanislava Správková
Advertisements

IBM … creating the future of learning Konference ISSS 2005, Hradec Králové Omyly při přípravě i realizaci distančního vzdělávání dospělých RNDr. Jana Pradlová,
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Vstupní informační seminář k přípravě dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a posuzování vlivu tohoto dokumentu na životní prostředí.
Vlastní hodnocení školy
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Nabídka personálních služeb
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Projekt: Regionální centrum pro volnočasové aktivity, tělovýchovnou, kulturní a spolkovou činnost Předběžná studie proveditelnosti.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
„Jekhetanes“ aneb spolu Sophia Dvořáková. KDO JSME? Šance pro Tebe je nestátní nezisková organizace. Šance pro Tebe působí v Pardubickém kraji, sídlo.
Lenka Prosecká Ondřej Pešek
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Pomáháme dětem vkročit do života PROJEKT KÁMOŠ. Nejpřirozenější prostředí pro dítě je rodina.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Prezentace pečovatelské služby
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Společenská odpovědnost organizací
Marketingová komunikace
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Za dobrovolnickými příběhy na severní Moravu do Slezské diakonie.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
6 Příloha č. 3 Strategie rozvoje NNO v kraji Vysočina Strategický rozvoj NNS kraje Vysočina © Dalimil Vítek, AD Vision PRIORITY CÍLOVÉ HODNOTY PROGRAMY.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
CEVTECH Soběslav Vítejte v Centru Ekologických a Vodárenských Technologií !
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
marketingové poradenství
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Rozhodovací procesy.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Šetření spokojenosti rodinných příslušníků klientů.
Naše zkušenosti a výsledky v dosavadní projektové činnosti v oblasti řešení problémů nezaměstnanosti a podpory uchazečů o zaměstnání uplatnit se na.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Zhodnocení II. zahraniční stáže Mgr. Petra Trtíková vedoucí zdravotního úseku.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
ČVUT zítra prof. RNDr. Miroslav VLČEK, DrSc.. ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE 2 Postavení univerzity v měnícím se světě  Boloňské deklarace a společný.
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Program RP04-17 Podpora ekologických aktivit v kraji Zlín, leden 2017
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
OBLASTNÍ CHARITA MOST Sociálně aktivizační služby pro
Marketingová komunikace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Ing. Stanislava Správková
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
kvalitní zákaznický servis
Sociologická analýza postojů a názorů obyvatel MČ
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

PŘÍPADOVÁ STUDIE:

SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných služeb. Řídíme se procesním plánem, který pomáhá zjednodušit plánování reklamní kampaně. Díky úzké spolupráci s klientem a znalosti jeho potřeb jsme schopni poskytnout kvalitní služby na nejvyšší úrovni. Díky prvotřídním výkonům našich zaměstnanců poskytujeme špičkové poradenství, podporu a služby našim klientům v mediální oblasti. SLABÉ STRÁNKY MALÁ NÁVŠTĚVNOST NESTABILNÍ PERSONÁL ŠPATNÁ DOSTUPNOST PŘÍLEŽITOSTI NOVĚ ZREKONSTRUOVANÁ RESTAURACE POSÍLENÍ NÁVŠTĚVNOSTI NOVÉ MENU Procesní plán:

VÝBĚR PLOCH V LOKALITĚ PRAHA 1 Po zjištění veškerých vstupních informací jsme s klientem společně došli k názoru, že kvůli špatné dostupnosti restaurace je potřeba posílit navigační tabule v blízkosti restaurace v místech se zvýšeným počtem lidí. Informační sloup v Říční ulici u vstupu do KAMPA parku Citylighty na frekventované ulici Na Újezdě, především v Karmelitské ulici

ZPĚTNÁ VAZBA Návštěvnost před kampaní Pondělí - Pátek25% Víkend25% Polední menu15% Prázdná restaurace35% Návštěvnost po kampani Pondělí - Pátek35% Víkend30% Polední menu20% Prázdná restaurace15%

SHRNUTÍ A NÁVRH DALŠÍCH KROKŮ Cílem navrhované kampaně bylo zvýšit návštěvnost restaurace a posílit její image. Navrhnout kampaň tak, aby veřejnost byla nejen informovaná o znovuotevření nové zrekonstruované restaurace, ale aby byla posílená i navigační směrnice, jak se co nejrychleji do restaurace dostat. Návštěvnost restaurace vzrostla. Byla tak vytvořen tlak na pracovní tým restaurace. Ze zpětné vazby klienta bylo zřejmé, že investice do navržené kampaně byla úspěšná. Spokojenost zákazníků je naší prioritou a i na dále budeme uskutečňovat takové kroky ( jednotlivé kampaně na vánoční večírky, svatby a individuální akce ), abychom zajistili, že návštěvnost restaurace se zvýší nebo si nadále udrží svou dosavadní úroveň. Hlavním cílem je posilovat a budovat dobré jméno společnosti i v dlouhodobém horizontu. Když děláte věci dobře … je to vidět