Praha 25. 1. 2012 Palas Libor pověřen řízením CN.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní elektronický nástroj (NEN)
Advertisements

Změna legislativy při zadávaní veřejných zakázek
Veřejné zakázky v IT Ing. Jiří Fridrich Skupina Informatiky MF Jiri
Dopady novely ZVZ na transparentnost veřejných zakázek v ČR Mgr. Martin Kameník, Oživení, o. s. Praha, 1. září 2011.
Úspěšné podání nabídky a obrana při vyloučení zadavatelem
Elektronické zadávání veřejných zakázek
Postupy pro zadávání zakázek při pořizování zboží, služeb či stavebních prací z prostředků finanční podpory OP VK.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
STUDIE PROVEDITELNOSTI PRO PROJEKT „Technologické centrum“ Zpracovatel: EUNICE CONSULTING a.s. 1.
Mgr. David Mlíčko odbor veřejného investování
Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Liberec, 19. května 2008.
Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
Elektronické učebnice Ing. Zdeněk Pavlík. Hlavním cílem tvorby elektronických učebnic je zlepšení podmínek pro výuku technických oborů, včetně zvyšování.
Realizace projektu - ČR Centrum pro regionální rozvoj.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Nový systém elektronických nákupů z pohledu provozovatele E-tržiště
Veřejné zakázky Zákon o veřejných zakázkách č. 137/2006 Sb.
Směrnice Rady Libereckého kraje č. 3/2006 k zadávání veřejných zakázek Libereckým krajem a jím zřizovanými příspěvkovými organizacemi Liberec, 9. dubna.
Pavel Štorkán předseda burzovní komory Českomoravské komoditní burzy Kladno Sdružení tajemníků městských a obecních úřadů ČR Špindlerův Mlýn 24. října.
Konference INMED a 11. listopad Pardubice CEJIZA, s.r.o. – CEntrální JIhomoravský ZAdavatel.
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Business novýma očima Elektronické tržiště veřejné správy CenTrade Ing. Michal Rosenbaum konference ISSS
Pravidla výběru dodavatelů při pořizování zboží a služeb z prostředků finanční podpory OP VK Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem.
Podmínky pro zadávání VŘ/ZŘ ve vztahu k elektronickým učebnicím Mgr. Monika Málková.
1 Moderní učitel CZ.1.07/1.3.00/ Vdělávání v oblasti veřejných zakázek dle postupu uvedeného v Příručce pro příjemce Ing. Jan Weigel, lektor VŘ.
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje
ROP NUTS II SEVEROVÝCHOD
Zadávací dokumentace Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Změny v Pokynech pro zadávání veřejných zakázek ROP SV v roce 2012.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 25. – 26. září 2014 Ing. Michaela.
Způsob financování sociálních služeb v rámci projektu „Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Ing. Pavel Poles Odbor strategického rozvoje kraje.
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR JUDr. Jana Nedvědická Odbor práva veřejných zakázek a koncesí MMR ČR Zákon o veřejných zakázkách – možnosti společensky.
Průkazy energetické náročnosti budov Novela zákona č.406/2000 Sb, o hospodaření energií Resort školství Setkání ředitelů škol Oddělení sekretariát.
Sdružené nákupy – cesta k úsporám rozpočtových prostředků krajů, měst a obcí Setkání se starosty měst a obcí MSK.
Výběr dodavatele, veřejné zakázky. Legislativa, informace Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Důležité.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Autoři: Ing. Martin Polák Výhody e-tržišť z pohledu dodavatele.
PROVÁDĚCÍ PŘEDPISY transparentní novela zákona Vlastimil Fidler 1.
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP a OP LZZ zvláštní část Závazná postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů.
Elektronický nástroj vortalGOV © All rights are reserved Ing. Lukáš Zazvonil.
Administrace veřejných zakázek elektronicky.
Poskytování služeb KIVS prostřednictvím dynamického nákupního systému – stav projektu CMS FORUM
Novely zákona o veřejných zakázkách v roce 2012 Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazné postupy pro.
Pravidla pro zadávání veřejných zakázek pro přímo řízené organizace na MZ ČR Ing. Mgr. Zdeňka Zatloukalová.
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Zastoupení zadavatele – ano - ne Konference: Elektronizace veřejných zakázek Pořadatel QCM s.r.o. Hotel Barcelo, Praha, Ing. Miroslav Jeništa.
Postup při zadávání VZ - Příspěvkové organizace Kompetence k rozhodování o nákupu věcí, služeb a stavebních prací Rozsah Číslo usnesení Rady ÚK z
ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V RÁMCI OP VK Seminář pro příjemce 10. ledna 2012.
PROBLÉMOVÁ MÍSTA PŘI ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V RÁMCI OP VK 15. prosince 2011.
O ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
Společensky odpovědné zadávání veřejných zakázek Plzeň
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Město Třebíč - Elektronizace veřejných zakázek. Zadávání veřejných zakázek Zadávání veřejných zakázek je upraveno: –Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných.
Projekt „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Zadávání veřejných zakázek Ing. Jana Nedrdová Ústí nad Labem,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
1 Zkušenosti se zaváděním centralizovaného zadávání v resortu Ministerstva vnitra Ministerstvo vnitra, červen 2012.
"Neratovice: podpora místních podniků v zakázkách malého rozsahu" Databáze podnikatelských subjektů.
Seminář pro žadatele k 5. výzvě IROP „ VYSOCE SPECIALIZOVANÁ PÉČE V OBLASTECH ONKOGYNEKOLOGIE A PERINATOLOGIE " Ing. Oldřich Hnátek Zadávání a kontrola.
Projekt Sociální služby v Ústeckém kraji
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část
Oblast intervence 3.2 Integrovaného operačního programu
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace
Projekt „CzechELib" – informace od realizátora IPs
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU, nespadajících pod aplikaci zákona.
Elektronická komunikace při zadávání veřejných zakázek Mgr. Jakub Váňa
Obec Sibřina Plán investičních a provozních záměrů obce 2018 – 2022
V. Setkání se starosty obcí
Transkript prezentace:

Praha Palas Libor pověřen řízením CN

Organizace byla zřízena Plzeňským krajem 27. července 2009 především za účelem centralizovaného zadávání veřejných zakázek a zastoupení zadavatele v zadávacím řízení. Centrální nákup také zajišťuje poradenství v oblasti zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění. Tyto služby jsou poskytovány pro Plzeňský kraj a všechny organizace jím zřízené nebo ovládané. C ENTRÁLNÍ NÁKUP PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE PLZEŇSKÉHO KRAJE

Hlavní Centrální zadavatel - dle § 3 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění na základě Smlouvy o centralizovaném zadávání veřejných zakázek. Vedlejší Pověřená osoba - dle § 151 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění na základě Smlouvy o zastupování zadavatele v zadávacím řízení Poradenství, konzultace - odborná právní i jiná činnost a podpora zadavatelům Plzeňského kraje v oblasti zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění. C ENTRÁLNÍ NÁKUP ČINNOSTI

Počet zaměstnanců : 11 Provozní náklady (celý rok 2011) : Kč Počet veřejných zakázek uzavřených:85 Počet veřejných zakázek v přípravě:33 Dosažená finanční úspora : Kč Počet registrovaných dodavatelů :821 Písemné hodnocení od organizací :63 ks (100% pozitivní) Z ÁKLADNÍ DATA ROKU 2011 ( K )

V ÝZNAMNÉ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ROKU 2011 Energie Vyhlášeno:v polovině dubna 2011 (informace na Komoditní burzu v Kladně k zápisu) Realizace burzy: Ukončeno:konec května 2011 – podepsán závěrkový list Počet uchazečů:v aukci byli uchazeči anonymně, přesné údaje jsou v zápisu na KB Kladno Úspora vzhledem k předpokládané hodnotě: dodávka elektrické energie : nízké napětí úspora: Kč vysoké napětíúspora: Kč plyn: maloodběrúspora: Kč středo/velkoodběrúspora: Kč celkem Kč Reálná úspora za období 2011 a 2012: dodávka elektrické energie : nízké napětí úspora: Kč vysoké napětíúspora: Kč plyn: maloodběrúspora: Kč středo/velkoodběrúspora: Kč celkem Kč

Telekomunikační služby Vyhlášeno: Ukončeno-pevné tel.: uzavřena smlouva s Telefónica O2 Počet uchazečů:2 Ukončeno-mobilní tel.: – uzavřena smlouva s Vodafone Počet uchazečů: 3 mobilní telefonyúspora: Kč pevné telefonyúspora: Kč celkemúspora: Kč V ÝZNAMNÉ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ROKU 2011

Dodávka kancelářského papíru Vyhlášeno: Ukončen příjem nabídek: Počet uchazečů:5 V současné době je možné přistupovat k Rámcové smlouvě a objednávat přes E-SHOP ( Na základě reprezentativního vzorku byla provedena analýza, ze které byla stanovena předpokládaná hodnota zakázky a průměrné ceny nejpoužívanějších typů kancelářského papíru. Veřejná zakázka byla realizována formou nadlimitního otevřeného řízení. Předpokládaná roční úspora: Předpokládaný roční objem v ks dle analýzy za rok 2010: ks balíků Průměrná cena dle analýzy za nejpoužívanější typy papírů: 187,055 Kč/balík Roční náklady za organizace zřízené PK (po zaokrouhlení): ,- Kč Průměrná cena dle hodnot od předpokládaného vítězného uchazeče: 137,25 Kč/balík Roční náklady za organizace zřízené PK při neměnném objemu: ,- Kč Předpokládaná roční úspora: ,- Kč

V ÝZNAMNÉ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ROKU 2011 Dodávka tiskového spotřebního materiálu Vyhlášeno: Ukončen příjem nabídek: Počet uchazečů:4 V současné je uzavřena Rámcová smlouva. Na základě reprezentativního vzorku byla provedena analýza, ze které byla stanovena předpokládaná hodnota zakázky. Veřejná zakázka byla realizována formou nadlimitního otevřeného řízení. Předpokládaná roční úspora: Předpokládaný roční objem v ks dle analýzy za rok 2010 : ks tonerů Průměrná cena dle analýzy za vybrané typy alternativních tonerů: 589,12 Kč/toner Roční náklady za organizace zřízené PK (po zaokrouhlení): ,- Kč bez DPH Průměrná cena dle hodnot od předpokládaného vítězného uchazeče: 524 Kč/toner Roční náklady za organizace zřízené PK při neměnném objemu: ,- Kč bez DPH Předpokládaná roční úspora: ,- Kč bez DPH

Poskytování služeb kulturní manažerky/manažera v centru Bavaria Bohemia v Schönsee (Landkreis-Schwandorf-DE) jako reprezentanta PK)* Vypracování PD na rekonstrukci a částečnou nástavbu objektu DSP v Kralovicích Vypracování PD půdní vestavby NNP Svatá Anna s.r.o., včetně souvisejících stavebních úprav Dodávka přístroje na kvantifikaci DNA Zajištění služeb v rámci projektu do PK za přírodou, tradicemi a gastronomií V ÝZNAMNÉ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ROKU 2011 A DMINISTROVANÉ C ENTRÁLNÍM NÁKUPEM

Ú SPORY Celková rekapitulace veřejných zakázek 2011 k předpokládaná hodnota s DPH vysoutěžená hodnota s DPH úspora s DPH VZ 2011 – aktivní VZ 2011 – ukončené VZ vyhlášeny 2010 ukončeny Celkem

Ú SPORY Úspory od počátku činnosti Centrálního nákupu, příspěvkové organizace: Celková rekapitulace veřejných zakázek 2011 k předpokládaná hodnota s DPH vysoutěžená hodnota s DPH úspora s DPH VZ 2011 – aktivní VZ 2011 – ukončené VZ vyhlášeny 2010 ukončeny VZ vyhlášeny a ukončeny v roce Celkem

Ú SPORY

E-ZAK elektronický nástroj pro zadávání VZ dle zákona č.137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů Možnosti ‐ veřejné zakázky nadlimitní, podlimitní a malého rozsahu ‐ rámcové smlouvy ‐ VZ dělené na části ‐ elektronická aukce ‐ dynamický nákupní systém Druhy ‐ nadlimitní VZ ‐ podlimitní VZ ‐ VZ malého rozsahu ‐ rámcové smlouvy ‐ VZ dělené na části Způsoby hodnocení ‐ listinné hodnocení ‐ elektronicky ‐ elektronicky s využitím elektronické aukce

E-ZAK Veřejné zakázky ukončené nebo probíhající přes E-ZAK – 270 Z toho: nadlimitní – 28x podlimitní – 45x veřejné zakázky malého rozsahu – 197x Centrální nákup jako administrátor veřejné zakázky – 71x Nejaktivnější zadavatelé: Správa a údržba silnic Plzeňského kraje – 100x Plzeňský kraj – 61x Centrální nákup, příspěvková organizace – 22x

140 organizací Plzeňského kraje 180 aktivních uživatelů z řad organizací Plzeňského kraje 134 registrovaných dodavatelů s elektronickým podpisem 217 registrovaných dodavatelů bez elektronického podpisu 821 dodavatelů celkem (vč. nedokončených registrací) E-ZAK Technická podpora pro uživatele IS + EZAK: Jan Kronďák Telefon:

Telefony: pevné telefony mobilní telefony Energie: elektrická energie nízké napětí vysoké napětí plyn maloodběr středo/velkoodběr Úklidy pro školská a jiná zařízení – formou VZMR – zjištění zájmu organizací o službu Dodávka kancelářského papíru Dodávka tiskového spotřebního materiálu Dodávka IT HW+SW – v přípravě Stravování – vzhledem ke skutečnosti, že veřejná zakázka na centrální stravování se jeví pro organizace zřízené a zakládané Plzeňským krajem jako nevhodná, upustil Centrální nákup, příspěvková organizace od centrálního zadání této komodity. C ENTRÁLNÍ KOMODITY PRO ROK 2011

Pojištění odpovědnosti zdravotnických zařízení Odpadové hospodářství : I. etapa školství, doprava, kultura II. etapa zdravotnictví a sociální služby Centralizace nákupu osobních a užitkových vozů IT technika Kancelářské potřeby Úklidy pro všechny organizace Plzeňského kraje – formou nadlimitní veřejné zakázky Energie (elektrická energie, plyn) – současný smluvní vztah končí k Dodávka oblečení pro personál zdravotnických a sociálních zařízení Dodávka pracovní obuvi pro personál zdravotnických a sociálních zařízení C ENTRÁLNÍ KOMODITY PRO ROK 2012

O RGANIZAČNÍ STRUKTURA Aktuální stav pro rok 2011: ředitel1 zástupce ředitele1 asistentka ředitele1 odborní referenti6 právníci2 celkem zaměstnanců11 Výhled pro rok 2012: Ředitel1 zástupce ředitele1 asistentka ředitele1 odborní referenti9 Právníci4 celkem zaměstnanců16 Vzhledem k novele Zákona 137/2006 Sb., O veřejných zakázkách a s tím související nárůst administrativy a pracnosti při zpracování veřejných zakázek dochází od k navýšení pracovních pozic na CN.

HOSPODAŘENÍ Rozpočet 2011 – Kč Rozpočet 2012 – Kč Hospodářský výsledek ke dni : Kč

H ODNOTÍCÍ FORMULÁŘE Centrální nákup vytvořil vlastní průzkum hodnocení administrovaných veřejných zakázek, a to formou hodnotících formulářů. Na tomto formuláři jednotlivé organizace, pro které byla veřejná zakázka administrována, vyhodnotí práci Centrálního nákupu. Stav k Celkem zasláno vyplněných formulářů:63 ks Celková spokojenost: 100 %

D ĚKUJI ZA POZORNOST