Praha Palas Libor pověřen řízením CN
Organizace byla zřízena Plzeňským krajem 27. července 2009 především za účelem centralizovaného zadávání veřejných zakázek a zastoupení zadavatele v zadávacím řízení. Centrální nákup také zajišťuje poradenství v oblasti zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění. Tyto služby jsou poskytovány pro Plzeňský kraj a všechny organizace jím zřízené nebo ovládané. C ENTRÁLNÍ NÁKUP PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE PLZEŇSKÉHO KRAJE
Hlavní Centrální zadavatel - dle § 3 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění na základě Smlouvy o centralizovaném zadávání veřejných zakázek. Vedlejší Pověřená osoba - dle § 151 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění na základě Smlouvy o zastupování zadavatele v zadávacím řízení Poradenství, konzultace - odborná právní i jiná činnost a podpora zadavatelům Plzeňského kraje v oblasti zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění. C ENTRÁLNÍ NÁKUP ČINNOSTI
Počet zaměstnanců : 11 Provozní náklady (celý rok 2011) : Kč Počet veřejných zakázek uzavřených:85 Počet veřejných zakázek v přípravě:33 Dosažená finanční úspora : Kč Počet registrovaných dodavatelů :821 Písemné hodnocení od organizací :63 ks (100% pozitivní) Z ÁKLADNÍ DATA ROKU 2011 ( K )
V ÝZNAMNÉ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ROKU 2011 Energie Vyhlášeno:v polovině dubna 2011 (informace na Komoditní burzu v Kladně k zápisu) Realizace burzy: Ukončeno:konec května 2011 – podepsán závěrkový list Počet uchazečů:v aukci byli uchazeči anonymně, přesné údaje jsou v zápisu na KB Kladno Úspora vzhledem k předpokládané hodnotě: dodávka elektrické energie : nízké napětí úspora: Kč vysoké napětíúspora: Kč plyn: maloodběrúspora: Kč středo/velkoodběrúspora: Kč celkem Kč Reálná úspora za období 2011 a 2012: dodávka elektrické energie : nízké napětí úspora: Kč vysoké napětíúspora: Kč plyn: maloodběrúspora: Kč středo/velkoodběrúspora: Kč celkem Kč
Telekomunikační služby Vyhlášeno: Ukončeno-pevné tel.: uzavřena smlouva s Telefónica O2 Počet uchazečů:2 Ukončeno-mobilní tel.: – uzavřena smlouva s Vodafone Počet uchazečů: 3 mobilní telefonyúspora: Kč pevné telefonyúspora: Kč celkemúspora: Kč V ÝZNAMNÉ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ROKU 2011
Dodávka kancelářského papíru Vyhlášeno: Ukončen příjem nabídek: Počet uchazečů:5 V současné době je možné přistupovat k Rámcové smlouvě a objednávat přes E-SHOP ( Na základě reprezentativního vzorku byla provedena analýza, ze které byla stanovena předpokládaná hodnota zakázky a průměrné ceny nejpoužívanějších typů kancelářského papíru. Veřejná zakázka byla realizována formou nadlimitního otevřeného řízení. Předpokládaná roční úspora: Předpokládaný roční objem v ks dle analýzy za rok 2010: ks balíků Průměrná cena dle analýzy za nejpoužívanější typy papírů: 187,055 Kč/balík Roční náklady za organizace zřízené PK (po zaokrouhlení): ,- Kč Průměrná cena dle hodnot od předpokládaného vítězného uchazeče: 137,25 Kč/balík Roční náklady za organizace zřízené PK při neměnném objemu: ,- Kč Předpokládaná roční úspora: ,- Kč
V ÝZNAMNÉ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ROKU 2011 Dodávka tiskového spotřebního materiálu Vyhlášeno: Ukončen příjem nabídek: Počet uchazečů:4 V současné je uzavřena Rámcová smlouva. Na základě reprezentativního vzorku byla provedena analýza, ze které byla stanovena předpokládaná hodnota zakázky. Veřejná zakázka byla realizována formou nadlimitního otevřeného řízení. Předpokládaná roční úspora: Předpokládaný roční objem v ks dle analýzy za rok 2010 : ks tonerů Průměrná cena dle analýzy za vybrané typy alternativních tonerů: 589,12 Kč/toner Roční náklady za organizace zřízené PK (po zaokrouhlení): ,- Kč bez DPH Průměrná cena dle hodnot od předpokládaného vítězného uchazeče: 524 Kč/toner Roční náklady za organizace zřízené PK při neměnném objemu: ,- Kč bez DPH Předpokládaná roční úspora: ,- Kč bez DPH
Poskytování služeb kulturní manažerky/manažera v centru Bavaria Bohemia v Schönsee (Landkreis-Schwandorf-DE) jako reprezentanta PK)* Vypracování PD na rekonstrukci a částečnou nástavbu objektu DSP v Kralovicích Vypracování PD půdní vestavby NNP Svatá Anna s.r.o., včetně souvisejících stavebních úprav Dodávka přístroje na kvantifikaci DNA Zajištění služeb v rámci projektu do PK za přírodou, tradicemi a gastronomií V ÝZNAMNÉ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ROKU 2011 A DMINISTROVANÉ C ENTRÁLNÍM NÁKUPEM
Ú SPORY Celková rekapitulace veřejných zakázek 2011 k předpokládaná hodnota s DPH vysoutěžená hodnota s DPH úspora s DPH VZ 2011 – aktivní VZ 2011 – ukončené VZ vyhlášeny 2010 ukončeny Celkem
Ú SPORY Úspory od počátku činnosti Centrálního nákupu, příspěvkové organizace: Celková rekapitulace veřejných zakázek 2011 k předpokládaná hodnota s DPH vysoutěžená hodnota s DPH úspora s DPH VZ 2011 – aktivní VZ 2011 – ukončené VZ vyhlášeny 2010 ukončeny VZ vyhlášeny a ukončeny v roce Celkem
Ú SPORY
E-ZAK elektronický nástroj pro zadávání VZ dle zákona č.137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů Možnosti ‐ veřejné zakázky nadlimitní, podlimitní a malého rozsahu ‐ rámcové smlouvy ‐ VZ dělené na části ‐ elektronická aukce ‐ dynamický nákupní systém Druhy ‐ nadlimitní VZ ‐ podlimitní VZ ‐ VZ malého rozsahu ‐ rámcové smlouvy ‐ VZ dělené na části Způsoby hodnocení ‐ listinné hodnocení ‐ elektronicky ‐ elektronicky s využitím elektronické aukce
E-ZAK Veřejné zakázky ukončené nebo probíhající přes E-ZAK – 270 Z toho: nadlimitní – 28x podlimitní – 45x veřejné zakázky malého rozsahu – 197x Centrální nákup jako administrátor veřejné zakázky – 71x Nejaktivnější zadavatelé: Správa a údržba silnic Plzeňského kraje – 100x Plzeňský kraj – 61x Centrální nákup, příspěvková organizace – 22x
140 organizací Plzeňského kraje 180 aktivních uživatelů z řad organizací Plzeňského kraje 134 registrovaných dodavatelů s elektronickým podpisem 217 registrovaných dodavatelů bez elektronického podpisu 821 dodavatelů celkem (vč. nedokončených registrací) E-ZAK Technická podpora pro uživatele IS + EZAK: Jan Kronďák Telefon:
Telefony: pevné telefony mobilní telefony Energie: elektrická energie nízké napětí vysoké napětí plyn maloodběr středo/velkoodběr Úklidy pro školská a jiná zařízení – formou VZMR – zjištění zájmu organizací o službu Dodávka kancelářského papíru Dodávka tiskového spotřebního materiálu Dodávka IT HW+SW – v přípravě Stravování – vzhledem ke skutečnosti, že veřejná zakázka na centrální stravování se jeví pro organizace zřízené a zakládané Plzeňským krajem jako nevhodná, upustil Centrální nákup, příspěvková organizace od centrálního zadání této komodity. C ENTRÁLNÍ KOMODITY PRO ROK 2011
Pojištění odpovědnosti zdravotnických zařízení Odpadové hospodářství : I. etapa školství, doprava, kultura II. etapa zdravotnictví a sociální služby Centralizace nákupu osobních a užitkových vozů IT technika Kancelářské potřeby Úklidy pro všechny organizace Plzeňského kraje – formou nadlimitní veřejné zakázky Energie (elektrická energie, plyn) – současný smluvní vztah končí k Dodávka oblečení pro personál zdravotnických a sociálních zařízení Dodávka pracovní obuvi pro personál zdravotnických a sociálních zařízení C ENTRÁLNÍ KOMODITY PRO ROK 2012
O RGANIZAČNÍ STRUKTURA Aktuální stav pro rok 2011: ředitel1 zástupce ředitele1 asistentka ředitele1 odborní referenti6 právníci2 celkem zaměstnanců11 Výhled pro rok 2012: Ředitel1 zástupce ředitele1 asistentka ředitele1 odborní referenti9 Právníci4 celkem zaměstnanců16 Vzhledem k novele Zákona 137/2006 Sb., O veřejných zakázkách a s tím související nárůst administrativy a pracnosti při zpracování veřejných zakázek dochází od k navýšení pracovních pozic na CN.
HOSPODAŘENÍ Rozpočet 2011 – Kč Rozpočet 2012 – Kč Hospodářský výsledek ke dni : Kč
H ODNOTÍCÍ FORMULÁŘE Centrální nákup vytvořil vlastní průzkum hodnocení administrovaných veřejných zakázek, a to formou hodnotících formulářů. Na tomto formuláři jednotlivé organizace, pro které byla veřejná zakázka administrována, vyhodnotí práci Centrálního nákupu. Stav k Celkem zasláno vyplněných formulářů:63 ks Celková spokojenost: 100 %
D ĚKUJI ZA POZORNOST