PUBLICITA. Publicita Proč publicita a informovanost?  povinnost informovat cílovou skupinu a veřejnost o financování projektu ze zdrojů EU v rámci OP.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Advertisements

PODSTATNÉ A NEPODSTATNÉ ZMĚNY
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Výběr GP Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Hradec Králové. 9:00 – 10:00 Projektová část – obecné podmínky realizace grantových projektů, monitorovací zpráva 10:00 – 11:00 Základní vymezení.
Pravidla publicity projektu
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Je vás vidět – publicita projektu květen 2007 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší budoucnosti.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Moderní formy profesního vzdělávání Konference k projektu Orlová -
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
OPPS ČR-PR Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika-Polská republika Seminář pro žadatele Zpracovala: Jana Bartošková.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Představení Zprostředkovatele a partnera programu Martina Bečvářová Praha (květen 2015)
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
PODSTATNÉ A NEPODSTATNÉ ZMĚNY Seminář pro příjemce 10. ledna 2012.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Specifická pravidla VÝZVA Č. 6 IROP – REŽIJNÍ VÝDAJE MAS Mgr. Helena Kosová , Jince.
AKTUÁLNÍ INFORMACE MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ („MZ“) – „Bílý dům“ Mgr. Aleš Kapucián Oddělení vědy a výzkumu (odbor VLP/1)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Seminář pro věcné řízení projektu č. CZ.1.07/1.1.00/ „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého.
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Administrace projektu (finanční část) Pracovní workshop pro příjemce – 2. výzva PO 1, 2. GG
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Základní předpoklady úspěšného projektu do OP VK Aleš Vlk MŠMT,
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
KA 03/9 Metodická setkání „Vzdělávací tržiště“ Mgr.Jaroslava Vaverková.
Pracovní setkání středních škol k připravovanému individuálnímu projektu z OP VK Finanční příprava projektu 1.
1 Publicita v OP VK Mgr. Eva Kurucová. 2 Publicita Publicita je velice důležitou součástí čerpání peněz z Evropských fondů. Není možno ji podceňovat.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Andrea Šafařík Fridmanská (Praha, duben 2016) PUBLICITA.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
PODSTATNÉ A NEPODSTATNÉ ZMĚNY Seminář pro příjemce 5. května 2010 Barbora Zigušková, oddělení řízení grantových schémat.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
PUBLICITA Cíl Evropská územní spolupráce Rakousko - ČR Písek,
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Publicita projektu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Září 2008Ing. Luboš Dobiáš INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Oblast podpory 1.1 Oblast podpory 1.2 Oblast podpory 1.3 Výzvy k předkládání žádostí Individuálních.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost OBECNÉ INFORMACE (seminář pro žadatele – 2. výzva, 2. GG PO 1)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Seminář pro příjemce 4. výzvy 1. GG oblasti podpory 1.3
vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Publicita v projektech
Realizace projektů Šablony II
Transkript prezentace:

PUBLICITA

Publicita Proč publicita a informovanost?  povinnost informovat cílovou skupinu a veřejnost o financování projektu ze zdrojů EU v rámci OP VK – Nařízení Komise (ES) č. 1828/2006 ze dne (čl ):  příjemce je povinen zajistit realizaci informačních a propagačních aktivit na úrovni projektu (základem informačních aktivit = užívání předepsaného logolinku)  během všech fází realizace projektu musí být zdůrazněno financování z prostředků ESF

Publicita Čím se musíme řídit?  Příručka pro příjemce OP VK (kapitola 11)  Manuál vizuální identity OP VK – verze z října 2009 ( (stěžejní dokument, verze logotypu, ochranná zóna, velikost, barvy)  Manuál vizuální identity ESF v ČR (  Grafický manuál vizuální identity MŠMT (

Publicita Volba propagačních nástrojů = v kompetenci příjemce  zvolené nástroje a prostředky by měly odpovídat potřebám, rozpočtu a velikosti projektu  žadatel vybírá již v žádosti – následně zakotveny v právním aktu => stávají se předmětem kontroly  náklady na povinnou publicitu jsou způsobilé (za předpokladu dodržení všech pravidel OP VK)  o průběhu publicity informuje příjemce prostřednictvím MZ (dokládání fotodokumentace, vzorek propagačních předmětů)

Publicita Nástroje propagačních aktivit  internet (webové stránky projektu/příjemce) + RISA = průběžné aktualizace  tiskové materiály – publikace, školicí a informační materiály, letáky  audiovizuální materiály – naučné, propagační filmy/reportáže  uveřejnění článků o projektu v regionálním tisku  informační akce – konference, semináře, školení, výstavy  propagační předměty – kancelářské/vzdělávací potřeby

Publicita Povinnosti příjemce: a)použít logolink (ESF, EU, MŠMT a OP VK) na všech materiálech vztahujících se k projektu (s výjimkou účetních dokladů – jiné předepsané náležitosti) b)použít povinné sdělení: „Investice do rozvoje vzdělávání“

Publicita – povinnosti příjemce c)umístit vlajky EU a loga ESF a OP VK v místnostech, kde se konají konference/semináře/školení d)umístit loga EU, ESF a OP VK na zařízení a vybavení pořízeného z dotace e)označit předepsanými logy kancelář užívanou pro řízení realizace projektu f)na akci realizované v rámci OP VK uvést informaci o tom, že je financována z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR g)pořizovat fotodokumentaci z pořádaných akcí

Publicita Použití logolinků: Základní logolink  je tvořen logy ESF, EU, MŠMT, OP VK a sloganem Rozšířený logolink  je doplněn o logo ZS, nebo příjemce a partnera (v případě více partnerů nelze)  logo projektu nesmí být nikdy součástí logolinku (kdekoliv jinde)  vlajku ČR v rozšířeném logolinku může použít na svých materiálech pouze ŘO (MŠMT)

Publicita Základní logolink Logolink ZS

Publicita Základní logolink Logolink ZS

Publicita  menší předměty (vizitky, samolepící bločky,…) – lze zkrácený logolink (bez MŠMT)  drobné předměty (tužky, flashdisky) – lze zkrácený logolink bez textů u log i bez sloganu  logo EU musí obsahovat text vždy!

DĚKUJI ZA POZORNOST Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů Alena Klímová Tel.: