ECVET v projektech KA1 odborné vzdělávání a příprava v programu Erasmus+ žádostí o grant.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zvýšení mobility inženýrů v Evropě engineerING card zvýšení mobility inženýrů v Evropě.
Advertisements

Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Filmová, audiovizuální a mediální výchova Výběrové dotační řízení Odboru médií a audiovize Ministerstva kultury.
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
 2006  Ministerstvo průmyslu a obchodu Příprava aplikace zákona č. 179/2006 sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání do působnosti Ministerstva.
Obecné principy ECVET. Základní prvky a principy ECVET 1. Jednotka výsledků učení (samostatná prezentace) 2. Memorandum o porozumění a Smlouva o učení.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
1 Lesná - Workshop pro příjemce Administrace projektu ( projektová část ) Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha OM OP LZZ D9)
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
IROP předpokládaná podoba implementace.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
ŽIVOTOPIS Životopis či také Curriculum vitae je strukturovaný a přehledný popis získaných pracovních a akademických zkušenosti. Obsahuje základní osobní.
Zkušenosti z inspekční činnosti ve školách s prvním stupněm Mgr. Miroslav Pospíšil, ČŠI Jihlava, leden 2011  hodnocení ŠVP  poznatky z inspekční činnosti.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Dokumentace k výzvě č.02/ Olomouc Zlín Uherské Hradiště Velké Losiny.
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Výzva OP VVV 02_16_034 Implementace krajských akčních plánů I.
Ing. Kateřina Lichtenberková
Komplexní systém hodnocení
Komplexní systém hodnocení
Nástroje „POSPOLU“ Průvodce pro zaměstnavatele a publikace Kráčíme POSPOLU tipy a návod (metodika) pro praktickou závěrečnou zkoušku ve firmě u oborů.
Tematicky zaměřený kulatý stůl
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Ohodnoťte si správně své jazykové dovednosti
S Europassem ukážete, co umíte
Plánování ve školní tělesné výchově
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Kraji Vysočina
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Zpráva o uplatňování ÚP
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Téma 11: Finanční plánování
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Příspěvek na konferenci
Aktuální informace k hodnocení strategií MAS
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Organizační struktura
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
CO SE DOZVÍTE O ČEM BUDEME MLUVIT
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Národní ústav pro vzdělávání :
Mistrovská zkouška Jednání Sektorové rady
Centralizované rozvojové projekty 2017
INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Fond pro bilaterální vztahy První otevřená výzva
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Život bez střeva , Praha.
Profesionalizace sociální práce v ČR
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Transkript prezentace:

ECVET v projektech KA1 odborné vzdělávání a příprava v programu Erasmus+ žádostí o grant

Podmínky ECVET v roce 2015 Zvýšil se počet seminářů k ECVET Byly vydány prakticky orientované materiály (Jak vytvořit JVU dostupná na systemy-vzdelavani-ecvet/dokumenty-8/ systemy-vzdelavani-ecvet/dokumenty-8/ Byly vydány formuláře hlavních dokumentů Předkladatelé mají vlastní praktické zkušenosti

Byly vydány následující analýzy: analýza schválených žádostí z Výzvy analýza všech žádostí z Výzvy 2015, včetně srovnání s Výzvou analýza vypracovaných jednotek výsledků učení z Výzvy 2014 Dostupné na: Podmínky ECVET v roce 2015

Porovnání implementace ECVET 2014 a schválených přihlášek - 63 ECVET schválených přihlášek - 91 ECVET 146 náhradníků - 87 ECVET 54 zamítnutých - 11 ECVET

Zavádění ECVET v roce 2015

Kolik procent schválených projektů využilo systém ECVET? Schválené projekty 2014 Schválené projekty 2015 V porovnání s 2014 výrazně stouplo procento projektů, které aplikovaly vybrané principy ECVET.

Kolik procent projektů předložilo jednotky výsledků učení v žádosti? Schválené projekty 2015 JVU 3 JVU 2 JVU 4 JVU 23%62% 1 JVU 0 JVU v 2014 předložilo JVU 27 % projektů v 2015 předložilo JVU 38 % projektů Počet vypracovaných jednotek

Kritéria pro stanovení kvality Schválené projekty 2014 Nejlepší kvalita projektů - k žádosti je přiložená JVU nebo je popsána v části F, zároveň jsou principy ECVET popsány v 6 -7 částech žádosti Střední kvalita projektů - ECVET popsán ve 4-5 částech žádosti a JVU je součástí žádosti - ECVET popsán ve všech částech žádosti, ale JVU není součástí žádosti Nízká kvalita projektů - JVU není součástí žádosti, principy ECVET jsou popsány pouze ve 1-3 částech žádosti Schválené projekty 2015

Hlavní negativní rysy ne všechny jednotky obsahovaly veškeré požadované údaje specifikace vztahu jednotek k některé profesní kvalifikaci z NSK ve většině případů chyběla jen v asi polovině jednotek byl vymezen dostatečný počet očekávaných výsledků učení jen část očekávaných výsledků učení byla formulována vhodně formulace vysokého podílu kompetencí (při popisu výsledků učení pomocí znalostí, dovedností a kompetencí) nebyla v souladu s obecným vymezením kompetencí

ECVET v přihláškách 2016 část D - Evropský plán rozvoje Jednotky výsledků učení vytvořené v rámci mezinárodního projektu lze využít i na národní úrovni (ve vlastní výuce/při spolupráci se sociálními partnery). ČÁST D Schválené projekty z Výzvy 2015

ECVET v přihláškách 2016 část E – Popis projektu Proč chce projekt využívat principy a zásady ECVET? část F - Výsledky učení využití národního nástroje – NSK využití mezinárodních nástrojů – Europass (životopis, jazykový pas, mobilita, dodatek k osvědčení) část G.2 část H část I část K část F – F.1. Výsledky učení národní nástroj – NSK mezinárodní nástroje – Europass (životopis, jazykový pas, mobilita, dodatek k osvědčení), ECVET, EQF, EQAVET část F - Výsledky učení využití národního nástroje – NSK využití mezinárodních nástrojů – Europass (životopis, jazykový pas, mobilita, dodatek k osvědčení) část G.2 část H část I část K Schválené projekty z Výzvy 2015 ČÁST E Schválené projekty z Výzvy 2015 ČÁST F

ECVET v přihláškách 2016 část G – Příprava Schválené projekty z Výzvy 2015 Postup a role partnerů při tvorbě a podpisu povinných dokumentů a smluv ECVET část H – Hlavní aktivity Postup a role partnerů při tvorbě jednotek výsledků učení; kontrola dodržení domluvené náplně stáže ČÁST GČÁST H

ECVET v přihláškách 2016 část I – Následné aktivity Např. další využití JVU na národní úrovni; přispívá ECVET ke snazšímu vyhodnocení projektu? část K – Shrnutí projektu V případě, že ECVET a jeho principy tvoří nedílnou součást projektu, měly by být zmíněny. Schválené projekty z Výzvy 2015 ČÁST I ČÁST K

ECVET v přihláškách 2016 Srovnání zpracování ECVET do formuláře přihlášky (označení částí podle roku 2015)