15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 1 Přístup k měření výkonnosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Teorie regionálního rozvoje 2: Rozvojové faktory, indikátory a jejich měření Teorie regionálního rozvoje 2: Rozvojové faktory, indikátory a jejich měření.
Advertisements

Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
SEMINÁŘ K PROBLEMATICE EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Porovnání obsahu a zaměření OP RLZ a JPD Cíl 3 * Městská knihovna, Praha.
1. Význam a úloha malých a středních podniků (MSP) v HORIZON 2020 Táňa Perglová Ředitelka sekce, delegát ČR v programovém výboru SMEs and Access to risk.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Název prezentace Podpora vědy a výzkumu v Moravskoslezském kraji 2010 Ing. Zuzana Bardoňová Datum:
Projekt práce s nadanými studenty Drahomíra Pavelková, Alena Kolčavová Zlín,
Evropský sociální fond 1 Jiří Švarc Evropská Komise Generální ředitelství pro zaměstnanost, sociální věci a rovné příležitosti Oddělení pro Českou republiku,
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 ČESKÁ NÁRODNÍ BANKA - ČNB je ústřední bankou České republiky.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ T.G. MASARYKA 4 Ekonomika podniku.
Rozhodování. Podle typu rozhodovacího problému  za jistoty  za rizika (nejistoty)  za neurčitosti Kdo bude řešit  Skupina  Jednotlivec.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
T I S K O V Á K O N F E R E N C E K O N F E R E N C E
Inovace jako nedílná součást programů financovaných z ESIF
Návraty žen do práce očima zaměstnavatelů
Tematicky zaměřený kulatý stůl
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Malé a střední podnikání
Postavení automobilového průmyslu v české ekonomice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
VYHODNOCENÍ PŘEDCHOZÍCH VÝZEV
Inovace a regionální rozvoj
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Vedoucí odboru strategického rozvoje města Vsetín
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Příspěvek na konferenci
MANAŽERSKÉ ÚČETNICTVÍ
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Univerzitní město Olomouc
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
Analýza závěsu podvozku letadla
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Z0027 GEOGRAFICKÁ ANALÝZA TRHU PRÁCE
Klasický management. Klasický management KLASICKÝ MANAGEMENT první fáze vývoje managementu vychází z praxe, zaměřen na organizování výroby.
AKTUALIZACE REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE ZLÍNSKÉHO KRAJE
Eva Tomášková Základní ekonomické pojmy Ekonomické souvislosti právní úpravy obchodních společností 2. přednáška.
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Ing. Veronika Dostálková MBA
Ekonomická analýza stavebního podniku ve fázi založení a růstu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Energetický management
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
EKONOMICKÝ RŮST, VÝKYVY VÝKONU EKONOMIKY
Centralizované rozvojové projekty 2017
INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ
Role ČEB při realizaci exportní strategie
Logistický systém ve společnosti Těžké strojírenství Plzeň a.s.
Výroční zpráva o stavu podnikání v Ústeckém kraji za rok 2017
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
PhDr. Ondřej Kočandrle, oddělení infrastruktury VaV
Systémové řešení – Motivace a vzdělávání pedagogů aktivita Společně na trhu práce CZ /0.0/0.0/16_034/
Transkript prezentace:

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 1 Přístup k měření výkonnosti MSP Robert Zatloukal RIM-Tech a.s. Příluky 38, Zlín, Czech Republic

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 2 Začátky RIM-Tech a.s.  založen výzkumným týmem pracovníků bývalého VÚGPT  jediný kapitál - výzkumně vývojové zkušenosti  kvalitní vývojový tým schopný skutečné týmové práce  vedoucí týmu se schopnostmi vizionáře  minimální manažerské zkušenosti 1. Představení RIM-Tech a.s.

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 3 2. RIM-Tech a.s. dnes  Typický MSP (SME) v globální ekonomice  Počet pracovníků : 200  Roční tržby : 9 mil. EUR  Přímý vývoz více než 30 % - z toho hlavní část do USA (vývozce i po vstupu do EU), finální užití výrobků v zahraničí - více než 90 %  Statut u zákazníka: Vývojový dodavatel (1.tier) středně sériových plastových dílů  Strategie společnosti  Růst, zaměření se zejména na nadnárodní společnosti, které hledají vývojové dodavatele z LCC (low cost countries - západní kvalita za východní ceny v oblasti vývoje i dodávek) např. Thermoking, Carrier, JOHN Deere, Škoda AUTO (WV), Karosa (IRISBUS), Volvo, GEMS  ISO TS : 2002, ISO 14001:1996 (ENVIRO)

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 4  Subdodavatel roku RIM-Tech a.s. dnes

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 5 3. Příklady některých výrobků  VW Škoda

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 6 3. Příklady některých výrobků  Stavostroj

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 7 3. Příklady některých výrobků  Zetor

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 8 3. Příklady některých výrobků  Thermoking

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 9 3. Příklady některých výrobků  VOLVO

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 10  Otevřená definice cíle  Vrcholový ukazatel  Shareholders  Stakeholders 4. Cíl

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu Volba celkového přístupu, konkrétního ukazatele a plnohodnotné nasazení  vztah vlastníků a managementu  management  úroveň delegování  výpočet, trh,účetnictví

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 12  Volba nástroje  Volba ukazatele 6. Přístup RIMTECH

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu Volba nástroje B S C B S C jako integrátor zájmů všech skupin, komunikační nástroj a systém měření výkonnosti podniku

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu BSC - strategická mapa

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 15  Vazba na trh  Integrace  srozumitelnost 9. Volba ukazatele

15. září 2005 Přístup k měření výkonnosti MSP Výkonnost podniků plastikářského průmyslu a klastrové iniciativy v regionu 16 DĚKUJI ZA POZORNOST Robert Zatloukal RIM-Tech a.s. Příluky 38, Zlín, Czech Republic