Čísla z praxe Amnesty International – individuální dárcovství
Čísla Zaměstnanci13 Založeno1991 Členů+/ Kontaktů pro pravidelné rozesílky Ca Plánované příjmy celkem Z toho individuální dárci – většina členové CZK CZK
FR kanály Amnesty International FR kanály Sběr kontaktů Direct dialog (F2F) 4P program (Telemarketing) Drobný prodej po podpisu Nákup online známek Online dárcovství Art for Amnesty (prodej art.amnesty.cz)
Příjmy
Attrition (odchodovost) podle množství plateb Nejrizikovější jsou NoShow (ti, co slíbí, že dají) a 2. platba Cíl: Posílit welcome (vstupní) cyklus Kritická je i 12 platba Cíl: Pozor na končící trvaláky?! * Noshow jsou pouze Induced a Direct collection za 2013 (jindy se data nezapisovala) *
Průměrný dárce (n=194, dárci převážně z roku 2011) VěkPrůměrný darPříjem za 13 darů Ostatní137947
Do 35 dní od zapsání do databáze dá dar pouze 54% dárců (platbu zadává dárce) Dny od zapsání do dtbMnožství lidí, kteří zaplatí 513% 1021% 1530% 2039% 2547% 3054% 3561% 4065% 4572% 5074% 6076% 6577% 7081% 7583% >75100%
Pokud platbu zadává sám dárce, obdržíme ji v 70% případů rychleji Ideální stav
Pouze 3% dárců zašle méně než slíbí!
Dárci nad 300,- a pod 100,- odpadají nejčastěji
Dárci z webu jsou stabilnější