Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Michal Popelář, Wunderman Interactive

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Michal Popelář, Wunderman Interactive"— Transkript prezentace:

1 Michal Popelář, Wunderman Interactive
marketing Michal Popelář, Wunderman Interactive

2 Na čem závisí úspěch poslaného e-mailu
1 2 3 4 Technologie Obsah Cílová skupina Cíle a jejich optimalizace

3 Email se stěhuje do mobilů
43% ů je otevřeno v mobilu 3% ů otevřených na v mobilu je znovu otevřeno v počítači

4 Čtení emailu trvá omezenou dobu

5 Obsah je král

6 Není nad dobře napsaný text …

7

8 každý den …

9 … ale nesmí nudit

10 Zapojení lidí je klíčové …
… musíte si ale o něj říct

11 Znáte cílovou skupinu?

12 Data ze sociálních sítí obohacují segmentaci
Příklad definice Data ze sociálních sítí obohacují segmentaci PURCHASER Participant influencer 22% of purchases are health and fitness related items Downloads coupons weekly (web and mobile) Spend $2,000 on home furnishings using AMEX card past 6 months 186 index online viewing on multiple sport sites, including ESPN blog network Searches for local restaurants 3x more than others within Segment Member of fundraising group for sustainability Member of a running club and posts performance on Facebook multiple times per week Recruits friends attending sporting events Blogs regularly about importance of runners supporting their community Megan Hattersley 34 years old , married Portland OR 97202

13 Jak se cílová skupina chová?
SCÉNÁŘ nástroje Cesta zákazníka

14 ? Daruje pravidelně Přispívá déle než jeden rok
Průměrně 5 let stejnou částku Platba probíhá měsíčně 80%/ročně u 20% dárců Kontakt ovou adresu (100 % dárců) bydliště (80 % dárců) mobilní telefon (20 % dárců) Trvalý příkaz 70%, 20% složenkou, 10% dárcovskou DMS Průměrna výše daru 220 Kč Maximálně do 10 000 Kč ročně

15 Daroval v minulosti pravidelně nebo jednorázově a přestal
? Déle než 2 roky nepřispěl žádnou částkou Dříve pravidelný dárce Kontakt: ová adresa (80 %), bydliště (50 %) telefon (5 %) Platba v minulosti platebním příkazem Jedná se o 40 000 dárců Nejedná se o dárce, kteří přispěli pouze jednou DMS

16 Co s cílovou skupinou?

17 Personalizovaný newsletter

18 Dynamický obsah

19 Reakce na minulé chování

20 Dokončení konverze

21 Komunikační scénář

22


Stáhnout ppt "Michal Popelář, Wunderman Interactive"

Podobné prezentace


Reklamy Google