Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Vyleťal Autor: Roman Lachowicz Motivace Jana Beera a jeho projekt sekundárního vzdělávání v penitenciární praxi 27.5.2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PhDr. Věra Strnadová, Ph. D.
Advertisements

Diagnostika vnitřních podmínek výuky
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
Metodologie historického výzkumu volného času
Celoživotní vzdělávání a projektová metoda vyuČování
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
Doc. Michal Kaplánek, Th. D.
Postup výzkumného šetření v projektové fázi I. V projektové části směřují výzkumné práce k přípravě výzkumného šetření pro získání empirických informací.
Obecná psychologie II
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat komunikaci?
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
OP3BK_PSPP Pedagogická psychologie
Thomas International Analýza osobních a pracovních profilů
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 32 Číslo.
Návrh modelu řízení ECM v kontextu řízení informatiky Ing. Renáta Kunstová.
Londýnské ohlasy Londýnské ohlasy Boloňský proces ■ vyjádřena celková spokojenost ■ účastní se 49 zemí ■ strukturované studium Spokojenost.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Frederick Irving Herzberg
Data mining telefonní ústředny Autor: Tomáš Bumba Vedoucí práce: Ing. Jan Jára, Ph.D.
....aneb začneme na zelené louce…
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. a 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ.
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Základy pedagogické metodologie Mgr. Zdeněk Hromádka, Ph.D.
Management - Motivování
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Sociální psychologie se zaměřením na sport
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Pedagogická diagnostika
Programy optimalizace osobnosti
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.. Výběr tématu a podklady pro psaní ZP  Podklady pro psaní bakalářských prací na webu ( v rubrice studium.
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
Základy pedagogické metodologie Kateřina Vlčková Katedra pedagogiky PdF MU PS 2015.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Dopady účetní reformy veřejných financí v konkrétních podmínkách vybrané.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav podnikové strategie Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Autor BP: Miroslava Sobotovičová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
ověřování profesionální připravenosti
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Úvod do kvalitativního výzkumu
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Autor práce: Michaela Janová
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
6. Normativní a empirická pedagogika sportu a jejich význam
KVALITATIVNÍ VÝZKUM - ÚVOD
Management - Motivování
Humanistická a existenciální psychologie
ŠKOLNÍ PEDAGOGIKA ZÁKLADY PEDAGOGIKY DPS002 PS 2017
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
Pedagogika a psychologie
Dějiny psychologie současná psychologie.
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Vyleťal Autor: Roman Lachowicz Motivace Jana Beera a jeho projekt sekundárního vzdělávání v penitenciární praxi

Obsah  Úvod  Cíle bakalářské práce  Materiál a metodika zpracování  Současný stav řešené problematiky  Praktická část, výsledky práce  Relační mapa motivace, incentiv a charakteru interview ČT 24  Diskuse  Závěr

Úvod  Tématem BP je motivace ke změně osobní morálky ředitele SOU Jiřice a jeho projekt sekundárního vzdělávání v penitenciární praxi.  Problémem řešeným v BP jsou motivy a incentivy determinující během úseku života charakter osobnosti manažera a pedagoga Jana Beera

Cíle bakalářské práce  Zodpovědět dvě základní výzkumné otázky:  „Které vlivy determinovaly u Jana Beera změnu žebříčku hodnot ?“  „Co bylo motivací k vytvoření projektu sekundárního vzdělávání v penitenciární praxi ?“  Analyzovat motivy, incentivy a dimenze charakteru Jana Beera v konkrétním časovém horizontu.  Porovnat výsledky z praktické části BP s teoriemi motivace osobnosti a navrhnout doporučení pro pedagogickou praxi

 Interview z archivu ČT 24 s F. Lutonským v Praze dne :30 hod.  Osobní semistrukturované interview z v Jiřicích.  Facebook, Blog, články z webu Novinky.cz, kniha “Prezidentem být nechci, aneb Motýlek made in Czech“  Případová studie, konverze a deskripce dat, analýza - kódování metodou trsů.  Použití software v procesu přípravy a analýzy dat: (Audacity, Format Factory, Transcriber, Atlas.ti ) Materiál a metodika zpracování

Současný stav řešené problematiky  Morálka - Piaget, Kohlberg, Fromm  Motivace - Maslow, Armstrong, Herzberg, Mc Clleland, Murray, Vroom, Pardel, Plamínek, Toman, Madsen  Humanisticko - existenciální přístup v psychologii Maslow, Rodgers, Frankl  Motivace v pedagogice - Tolman, De Charms, Hrabal, Pavelková

Praktická část,výsledky práce  Dominantními motivy osobnosti Jana Beera se jeví motivy estetické - literární a další umělecká činnost, spolu s motivy poznání – průběh studia. Motiv satisfakce, potřeba uznání a respektu. Směřuje přes kariéru manažera k práci soudce.  Základní motivy bezpečí a přimknutí - podpora rodiny,M. Formáčkové a self - pozitivní přijetí osobnostmi kultury  Motivací k projektu vzdělávání - studium sociálních věd a komunikace, osobní zkušenost.  Profesní směrování - uzavírá pomyslný kruh.

Relační mapa motivace, incentiv a charakteru interview ČT

Závěr „Oblíbená citace: Největší síla leží mezi podnětem a reakcí - svoboda vůle“ (Beer, 2013) Zeď sociální sítě

Použité zdroje HENDL, J. Kvalitativní výzkum. Základní teorie, metody a aplikace, 2. vyd. Praha: Portál, 2008, 408 s. ISBN BEER, Jan. Blog.cz: Postřehy ze života atd. CET 21 S.R.O. Blog.cz [online] [cit ]. Dostupné z: BEER, Jan. FACEBOOK THE SOCIAL NETWORK. Facebook: The Social Network [online] [cit ]. Dostupné z: ČESKÁ TELEVIZE, i vysílání: Interview ČT 24. Česká televize: i vysílání [online] /8. Praha ČR: ČT, 2011, :30 [cit ]. Dostupné z www: interview-ct24/ / PLAMÍNEK, J. Tajemství motivace. 2. vyd. Praha: Grada, 2010, 128 s. ISBN ROGERS,C.R. Přístup zaměřený na člověka vyd. Praha: Grada, ISBN TOMAN, I. Motivace: zvenčí je jako smrad. 1. vyd. Praha: TAXUS International, 2010, 192 s. ISBN

Děkuji za pozornost