BENEFIT7 Barbora Zigušková Oddělení řízení grantových schémat.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Integrovaný plán rozvoje města Český Těšín „Revitalizace významně postižené městské části SVIBICE“ DOBRÝ DEN!
Advertisements

Seminář k výběrovému řízení 2014
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
POSTUP VYPLNĚNÍ ŽÁDOSTI V APLIKACI BENEFIT 7+
Postup při vyplňování žádosti o platbu v Benefit7 EX-POST.
Monitorovací zpráva (MZ) Projektová část
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Benefit7+ - vyplňování Monitorovacích zpráv (MZ) se žádostí o platbu
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
POSTUP VYPLNĚNÍ ŽÁDOSTI
ČASTÉ CHYBY PŘI ZPRACOVÁNÍ ŽÁDOSTI O DOTACI 8. října 2013 Ing. Petra Salačová, OAP Ústí nad Labem 1.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Program švýcarsko-české spolupráce Předkládání záměru projektu Konečný termín k předkládání projektových záměrů: ve 14:00 Místo předkládání.
Zpracování záměru projektu a jeho příloh Ing. Hana Kuželková, NVF, o.p.s.
1 Povinné přílohy přikládané k žádosti 1.Čestné prohlášení o bezdlužnosti 1.Čestné prohlášení o bezdlužnosti 2. Rozpočet akce 2. Rozpočet akce 3. Podklady.
1 Formální náležitosti žádosti. 2 Podání žádosti konec příjmu žádostí: , 17:00 hod. konec příjmu žádostí: , 17:00 hod. osobně žadatel.
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
1 INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA Děčín – Staré Město Připravte se na výzvu!
Chyby a doporučení při předkládání projektů do SROP – opatření říjen 2005 Liberec Helena Kubíčková Sekretariát Regionální rady NUTS II Severovýchod.
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4.patro Ing. Tomáš Jeřábek.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
Časté chyby v projektech Ing. Milan Kvapil Odborný referent odboru implementace programů ESF.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Benefit 7+ Centrum pro regionální rozvoj ČR Tábor
1 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost OP.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
HODNOCENÍ GRANTOVÝCH PROJEKTŮ. PROCES HODNOCENÍ GRANTOVÝCH PROJEKTŮ HODNOCENÍ PŘIJATELNOSTI GRÉMIUM ZPRAVODAJŮ HODNOCENÍ FORMÁLNÍ VĚCNÉ HODNOCENÍ S VYUŽITÍM.
Markéta Lisová INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Finanční část monitorovací zprávy a Žádost o platbu OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Ústí nad Labem, 11.února 2009.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Nové podmínky administrace projektů Ing. Zdeněk Bogoč.
V. Projektová žádost v Benefit 7+. Obecné podmínky pro práci s aplikací Benefit7 webová aplikace BENEFIT7 OPVK je všem uživatelům přístupná na internetové.
Webová aplikace BENEFIT Jeseník Olomouc Zlín Kroměříž.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Pracovní workshop pro příjemce 1. výzva 2. GG oblast.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
ŠKOLENÍ PRO ŽADATELE O FINANČNÍ PODPORU Z OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Jihomoravský kraj Krajský úřad Jihomoravského kraje oddělení.
Schválením žádosti projekt nekončí
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
Pracovní workshop pro příjemce 2. výzva 2. GG oblast podpory 1. 1, 1
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
PROJEKTOVÝ MANAGEMENT VE SPORTU
BENEFIT7 Věra Chládková Oddělení řízení grantových schémat.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI MONITOROVÁNÍ PROJEKTŮ SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE 5. května 2010.
BENEFIT7 Věra Chládková Oddělení řízení grantových schémat.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Podstatné změny projektu Bc. Jana Hrazdilová Ing. Radek Rinn
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI
Příprava malého projektu - 2. část Předložení MP, žádost a přílohy
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Transkript prezentace:

BENEFIT7 Barbora Zigušková Oddělení řízení grantových schémat

registrace přihlášení

Registrační formulář

Potvrzení registrace, aktivace

Přihlášení do systému

Založení nové žádosti založení nové žádosti

Seznam formulářů

Výběr konkrétní výzvy

Vyplňování webové žádosti Typy záložek  Navigace  Operace se žádostí  Datová oblast žádosti (slouží k vyplňování vlastního textu žádosti) Záložky vyplňujte postupně, některé jsou provázané a data se mezi nimi načítají

Přístup k žádosti

Vyplňování webové žádosti Barevné rozlišení polí  Žlutá – povinná  Šedá bez orámování – vyplňují se automaticky  Šedá s orámováním – nepovinná Rozevírací seznam = nabídka/číselník Nápověda k oknu

Identifikace žádosti

Projekt

Žadatel projektu 2 1

Adresa žadatele  Zadávají se dvě adresy – oficiální adresa a adresa pro doručování (i pokud jsou shodné): nejprve zadat jeden typ adresy, uložit, tlačítkem Nový záznam zadat druhý typ a opět uložit nebo Kopírovat záznam (změnit pouze typ adresy a uložit)

Osoby žadatele  Statutární zástupce/i – pokud mají společné podpisové právo, uvádí se všichni a zaškrtne se společné podpisové právo  Kontaktní osoba Musí se uvést obě funkce, pokud je to jeden člověk, mohu zaškrtnout současně obě funkce.

Partner projektu v Benefit7  Zdůvodnění zapojení partnera do projektu (jaký má toto partnerství přínos, proč konkrétně tento partner, proč nelze realizovat formou dodávky od dodavatele)  Popis zapojení partnera (způsob jeho zapojení v příslušných aktivitách, podrobněji rozepsat na záložce Popis realizace klíčové aktivity)  Zkušenosti partnera s řízením a realizací projektů RLZ  Zkušenosti s prací s cílovou skupinou  Partner projektu, Adresa partnera, Osoby partnera – podobné jako u žadatele

Popis projektu Vyplňuje se:  Cíle projektu  Zdůvodnění potřebnosti  Popis cílové skupiny  Zapojení a motivace cílové skupiny  Přínos pro cílovou skupinu  Rizika projektu  Popis opatření na eliminaci rizik  Popis realizace plánovaných aktivit po ukončení financování z ESF  Popis přidané hodnoty projektu, v čem je inovativní  Vazby na jiné projekty  Vnitřní postupy řízení a organizace  Podporované aktivity

Území dopadu a realizace filtr Dopad – územní působnost, tj. záměrné působení projektu na určité cílové území

Území dopadu a realizace Realizované investice NUTS 3 – podíl plánovaných výdajů projektu v % vztahujících se k NUTS 3 = Liberecký kraj = 100 % Realizace – místo, kde je projekt fyzicky realizován

Klíčové aktivity  Název klíčové aktivity – v přímé vazbě na podporované aktivity uvedené v příslušné výzvě (aktivity týkající se projektového řízení jsou pouze doplněním v rámci popisu a nikoliv samostatné aktivity – na záložce Popis projektu, pole Vnitřní postupy a řízení organizace)  ESF způsobilé výdaje  Křížové financování (z ERDF)  Podrobný popis realizace klíčové aktivity

Klíčové aktivity  Výstup klíčové aktivity  Organizace zajišťující klíčovou aktivitu – Vybere se z číselníku (zde je žadatel a partneři)

Harmonogram aktivit Vyplňuje se pro jednotlivé aktivity a jednotlivé roky Postup:  Rok  Výběr klíčové aktivity  Zaškrtnout příslušné měsíce  Uložit záznam  Opakovat pro všechny aktivity

Realizační tým  Výběr typu pozice (manažerské či administrativní x odborné)  Název Pozice  Název subjektu (ten, kdo pracovníka zaměstná)  Forma (pracovní smlouva/DPP/ DPČ)  Úvazek (pracovní smlouva např. 100 nebo 50%; DPČ či DPP počet hodin za měsíc)  Jednotka (počet hodin nebo %)  Sazba (výše hrubé mzdy, u pracovní smlouvy měsíční, u DPČ/DPP hodinová)  Jednotka (za hodinu x za měsíc)  Pracovní náplň

Rozpočet projektu  V jednotlivých kapitolách lze přidávat libovolný počet řádků  Neplátce DPH uvádí cenu včetně DPH

Přehled financování  Příjmy projektu – příjmy, které vznikají v době realizace projektu, vyplňte 0,- (pokud je podpora poskytnuta v režimu veřejné podpory, příjmy se neodečítají)  Soukromé spolufinancování – zde vyplňte 0,-  Rozpad financí – přepočítá podíly jednotlivých zdrojů a doplní další kolonky na této záložce

Harmonogram čerpání Předpokládaný plán žádostí o platbu (předpokládaná částka a datum předložení žádosti o platbu) Postup:  První ŽoP = záloha ve výši 20 % z celkových způsobilých výdajů projektu – první měsíc realizace projektu  Druhá ŽoP – tři měsíce od podpisu smlouvy (následný interval by měl být šestiměsíční)  Poslední ŽOP – maximálně do dvou měsíců po termínu data ukončení projektu na záložce Projekt  Součet všech plateb se musí rovnat celkovým způsobilým výdajům projektu

Horizontální témata  Vybrat vliv na rovné příležitosti a udržitelný rozvoj z číselníku  Popsat a zdůvodnit vliv – např. konkrétně jaká aktivita podpoří rovné příležitosti, o kterou aktivitu udržitelného rozvoje se jedná.

Kategorizace pomoci  Výběr hospodářské činnosti – č. 18 Vzdělávání  Výběr typu území – město x vesnice (města podle zákona č. 182/2000 Sb., o obcích)  Výběr prioritního tématu  Prostředky z EU v Kč – musí se rovnat částce v poli Strukturální fond na záložce Přehled financování (85% CZVP)

Monitorovací indikátory  Vybírají se z rozevíracího seznamu, kam se automaticky načítají podle oblasti podpory – všechny MI (pokud není pro Váš projekt relevantní, zadáte nulovou hodnotu) !  Vyplňuje se plánovaná hodnota, kterou plánujete dosáhnout během realizace projektu, a datum, kdy předpokládáte její dosažení  Vyplněním se žadatel zavazuje k jejich splnění

Výběrová řízení Navazuje na zaškrtávací pole Počítá projekt s výběrovým řízením? na záložce Projekt Vyplňuje se:  Název VŘ  Specifikace druhu zadavatele (veřejný, sektorový, dotovaný, osoba, která není zadavatelem dle zákona)  Druh VŘ podle předmětu (dodávky, služby, stavební práce)  Stav VŘ (VŘ zahájeno, ukončeno, plánováno, zrušeno)  Předpokládaná/skutečná hodnota celkem v Kč bez DPH  Postup při VŘ - vybírá se ze seznamu  Předpokládané/skutečné datum zahájení a ukončení VŘ

Publicita  Dodržovat pravidla publicity uvedená v PPŽ a PPP  relevantní Způsob zajištění publicity se vybere z rozevíracího seznamu (Zvláštní tiskové a mediální zprávy, Propagační předměty, Internetové stránky projektu, Informační a komunikační materiál atd.)  Popíší se konkrétní opatření pro zajištění publicity

Další projekty  Projekty, které realizuje žadatel a které jsou financované z veřejných zdrojů (rozpočty obcí, krajů, státní rozpočet, fondy EU)  Realizované nebo připravované v době podání žádosti

Přílohy projektu  Číslo přílohy  Název přílohy  Požadovaná příloha – pouze u povinných příloh, které jsou přednastavené, jinak nelze editovat  Počet listů – listy tištěné verze  Doložena – zaškrtnout  Nerelevantní  Datum schválení  Popis  Příloha – přidat, načíst Vkládat scany listinných příloh (tj. i s podpisy apod.) ! Velikost jedné přílohy max 4 MB Celková velikost max 20 MB (*pdf)

Kontrola, finalizace, tisk  Kontrola (proběhne automaticky při finalizaci)  Finalizace (klíč žádosti + klíč verze = unikátní kód „hash“) = shoda s tištěnou verzí - bez finalizace nelze žádost odevzdat - lze stornovat (a poté znovu fin.)  Tisk – žádost se vygeneruje ve formátu *pdf

Formální podoba žádosti Předkládá se:  Ve formě finalizované žádosti v aplikaci Benefit7 (včetně příloh shodných s listinnými)  Listinná podoba včetně příloh (1x)  Na CD ve formátu *.pdf (včetně příloh!) (1x) Listinná a elektronická verze žádostí se musí shodovat (včetně hashe)

Forma předkládání žádosti Žádost  Samotná žádost orazítkována a podepsána statutárním/i zástupci žadatele/partnera (je – li relevantní), nebo jinou osobou na základě plné moci  Vytištěná žádost sešitá/svázaná a přelepená páskou v levém horním rohu na přední i zadní straně  Páska označená z obou stran razítkem a podpisem statutárního zástupce žadatele (jinou osobou)

Forma předkládání příloh Přílohy – ve druhém svazku  Titulní list svazku příloh = Seznam příloh musí být podepsán stat. zástupcem (jinou osobou) a orazítkován  Na Seznamu příloh je uveden počet listů jednotl. příloh včetně seznamu příloh  Předkládají se v listinné podobě v originále (nebo úředně ověřené kopii) a nesmějí být starší tří měsíců k podání data žádosti  Dodržet řazení příloh tak, jak jsou zadané v Benefit7  Každá příloha označena pořadovým číslem podle Seznamu příloh  Listy musí být číslované  Vícestránková příloha pevně spojena  Všechny přílohy sešité/svázané v jednom svazku, přelepené páskou, která musí být z obou stran orazítkována a podepsána statutárním zástupcem (jinou osobou)

Forma předkládání příloh Povinné přílohy 1)Doklad o právní subjektivitě žadatele (druh požadovaného dokladu dle právního statutu stanoví PpŽ, kap. 4.1) 2)Čestné prohlášení k poskytnuté veřejné podpoře 3)Prohlášení o partnerství – je-li relevantní 4)Čestné prohlášení partnera s finančním příspěvkem k poskytnuté veřejné podpoře – je-li relevantní 5)Doklad o zařazení projektu do IPRM – je-li projekt do IPRM zařazen a je-li IPRM schválen

Obálka Žádost se předkládá v obálce, na které musí být uvedeno:  Přední strana: Krajský úřad Libereckého kraje Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů, oddělení řízení grantových schémat U Jezu 642/2a Liberec 2 Název a adresa žadatele Upozornění „NEOTVÍRAT“ pod adresou žadatele

Obálka  Zadní strana: Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo prioritní osy: 3 Číslo oblasti podpory: 3.2 Číslo výzvy: 02 Registrační číslo globálního grantu: CZ.1.07/ Název globálního grantu: Podpora nabídky dalšího vzdělávání v Libereckém kraji Název oblasti podpory: 3.2 Podpora nabídky dalšího vzdělávání Obor – do něhož projekt spadá (viz příloha č. 1 Výzvy) Název projektu

Místo předložení Krajský úřad Libereckého kraje Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů, oddělení řízení grantových schémat 14. patro, kancelář č. 1419, 1420 U Jezu 642/2a Liberec 2

Nejčastější chyby  Různé verze žádostí (odlišný hash v listinné a elektronické verzi) = po každé finalizaci tisk/vypálení aktuální verze  Nedostatečná kontrola limitů rozpočtu – Benefit7 automaticky nehlídá limity kapitol/% nepřímých nákladů  Nesplnění formálních náležitostí předkládání žádosti: - chybějící podpisy, - nesvázané přílohy, - chybějící razítka na přelepkách, - chybějící přílohy na CD, - předložené přílohy nejsou v požadovaném formátu.

Další informace Další informace naleznete na: Kontaktní Děkuji za pozornost. Barbora Zigušková, OŘGS