Návod pro práci s portálem IS/STAG Funkce učitele v informačním systému STAG.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Webové služby nad IS/STAG 1 / 21 Seminář IS/STAG Kunžak 2008 Seminář IS/STAG – Kunžak 2008 Webové služby nad IS/STAG Lukáš Valenta.
Advertisements

Návod ke správě týmu pro novou verzi webu
Tabulky v MS ACCESS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiří Novák.
Zpřístupnění eVŠKP a THESES.CZ v informačním systému IS/STAG Ing. Tomáš Kotouč Oddělení projektování informačního systému Střediska informačního systému.
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Zápočty a zkoušky SHKV Upřesňující zápis předmětů na LS.
Grafický editor studijních plánů Jan Krňoul, Západočeská univerzita v Plzni,
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
KIV/ZI cvičení 2 Tomáš Potužák.
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Novák Petr
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
VY_32_INOVACE_53_MS_Word_ II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Hromadná korespondence, makro
Zakládání dodavatele 1. i 2. úrovně - obsah 1.Obsah 2.Obecné zásady 3.Seznam dodavatelů – jak rozeznat, jestli má ústav připojený svůj záznam dodavatele.
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
Vkládání záznamů do databáze OBD
Hromadná korespondence
Školení IS Rozpisy studentů, závěrečné práce. Rozpisy Studium → Přehled balíků s tématy/variantami Balíky : byly vytvořeny - s názvem katedry, zvlášť.
Textový editor Vkládání obrázků ze souboru a použití schránky  Pomocí menu vložení a klepnutím na obrázek se nám otevře adresář, ze kterého vybereme.
Práce se šablonami v MS Word 2007
4. INFOSCHŮZKA. CO NÁS ČEKÁ? TÉMA:  Zápočty a zkoušky  SHKV  Upřesňující zápis předmětů na LS.
Postup pro aktualizaci seznamu doporučené literatury a učitelů uvedených u předmětu ve studijní agendě STAG.
Vytvoření záznamu dodavatele 2. úrovně - obsah 1.Obsah 2.Obecné zásady 3.Seznam dodavatelů – jak rozeznat, jestli má ústav připojený svůj záznam dodavatele.
Tutoriál Nastavení alertů pro časopisy
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Vytvoření tabulek a grafů na V této prezentaci krok za krokem ukážeme, jak exportovat data do Excelu či do jiného programu. A dále.
Základy práce s PC , SB 104, 9.15 – h doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. kancelář: NB 246.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch. Údaje o cvičícím Pavel Bžoch Kancelář: UL408 Konzultační hodiny: –Středa 12:05 – 12:50 –Čtvrtek 11:10 – 11:55.
Registrace uživatele na pro užívání webhostingu.
1 Školení IS Katalog předmětů Předmět je určen fakultou, kódem a obdobím Kódy musí být unikátní – neměly by se používat kódy již jednou použité,
Závěrečné práce 2005 / 2006 Postup při zadávání témat ZP na OU.
Zápočty a zkoušky SHKV Upřesňující zápis předmětů na LS.
Důležité aplikace v IS MU semestr 2011/2012. Struktura a plán semestru 8 hodin 8 hodin 2x2h (6h) 2x2h (6h) 1x80min(2h) 1x80min(2h) 1. Úvod, organizace.
ZÁPIS STUDENTŮ VŠTE ČERVENEC 2015 TÁBOR.
Verze 22 systému Aleph školení klienta 1. Struktura systému Typy bází: Bibliografická – obsahuje bibliografické záznamy – KNA01 ostrá báze Administrativní.
ZÁPIS do STUDIA na FF UP Olomouc 1. ročník
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Hromadná korespondence 2 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
INFORMACE PRO STUDENTY 1. ročníku bakalářského studia v kombinované formě na Fakultě managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně v ak. roce 2008/2009.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Univerzitní informační systém, Svojanov 2005 Novinky pro studenty a učitele Ondřej Gabriš
Seminář k výběrovému řízení 2017 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí a zdravotnictví.
Tabulkový procesor Práce s listy, adresace buňky, definice řady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Růžena Hynková. Dostupné z.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Jak sestavit dokument v Apstr 4
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
Hromadná korespondence 2 OpenOffice
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Důležité aplikace v IS MU
Celoživotní vzdělávání z pohledu UIS
Mimosemestrální kurzy
Školení IS - 7 Rozvrh, Záložky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Kreditní systém studia
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Transkript prezentace:

Návod pro práci s portálem IS/STAG Funkce učitele v informačním systému STAG

Kde najdete nápovědu k IS/STAG

Nová stránka popisu IS/STAG: Na stránce bude nadále sjednaná podpora pro uživatele IS/STAG Stránka je vstupní branou pro uživatele IS/STAG na Slezské univerzitě v Opavě

Nová nápověda k IS/STAG: Záložka „Nápověda“ nebo přímo stránka Také příručka k portálu, která je zde k dispozici. Je pravidelně autory aktualizovaná. Nápověda k nativnímu klientu pod MS Windows Nápověda k portálu Možnost vytisknout v PDF

Nová nápověda k IS/STAG – Portál – Moje výuka: Nápověda pro Portál Stejná struktura menu jako v portálu Popis konkrétní záložky menu

Referenční příručka portálového rozhraní IS/STAG: Možnost prohlížet nebo vytisknout referenční příručku

Přihlášení do portálu

„Ostrý“ portál: S portálem je možno pracovat i bez přihlášení - záložka „Prohlížení“.

„Ostrý“ portál: Nyní jste již přihlášení k portálu a vidíte i další záložky menu jako „Moje výuka“.

„Ostrý“ portál – aplikace IS/STAG: Pokud v IS/STAG máte více identit (např. vyučující nebo katedra), zde si můžete zvolit roli, s kterou budete pracovat.

Učitel a Seznam studentů na předmětu

Portál – učitel – Moje výuka: Učitel se přihlásil do portálu V nabídce menu si vybere „Moje výuka“ Klikneme na modrý odkaz u předmětu

Portál – učitel – Moje výuka – Předmět – Seznam studentů: Klikneme na záložku „Seznam studentů“ Možnost tisku v PDF Možnost exportu do Excelu

Portál – učitel – Moje výuka – Předmět – Seznam studentů – Tisk PDF: Tisk seznamu studentů na předmětu

Portál – učitel – Moje výuka – Předmět – Seznam studentů – Export: Export do MS Excel

Učitel a Docházkový list studentů na rozvrhové akci

Portál – Prohlížení: Vybereme si záložku „Rozvrhové akce“ nebo zde „Rozvrhové akce“ „Ostrý“ portál na adrese: Záložka „Prohlížení“

Portál – Prohlížení – Rozvrhové akce: Zadáme filtr Klikneme na tlačítko „Hledat“ „Ostrý“ portál na adrese: Záložka „Prohlížení“

Portál – Prohlížení – Rozvrhové akce – Základní údaje: Vybereme si rozvrhovou akci V záložce „Základní údaje“ Klikneme na odkaz „Docházkový list“ „Ostrý“ portál na adrese: Záložka „Prohlížení“

Portál – Prohlížení – Rozvrhové akce – Docházka – Tisk PDF: Vygeneruje se PDF s docházkovým listem studentů na dané rozvrhové akci

Učitel a Zkouškový katalog

Portál – učitel – Moje výuka: Učitel se přihlásil do portálu V nabídce menu si vybere „Moje výuka“ Vidí seznam svých předmětů Klikneme na zelený odkaz u předmětu

Portál – učitel – Moje výuka – Zkouškový katalog: Systém otevře formulář pro zadání parametrů pro vygenerování katalogu Klikneme na tlačítko

Portál – učitel – Moje výuka – Zkouškový katalog – Tisk PDF: Systém do formátu PDF vygeneruje zkouškový katalog Výpis obsahuje i informaci o tom, zda student v době tisku měl splněny prerekvizity předmětu Pokud je již v IS/STAG vyplněno hodnocení, potom je zde vytištěno.

Učitel a Seznam studentů na termínu

Portál – učitel – Moje výuka: Učitel se přihlásil do portálu V nabídce menu si vybere „Moje výuka“ Vidí seznam svých předmětů Vybereme si záložku „Termíny “

Portál – učitel – Moje výuka – Termíny zkoušek: Zobrazí se seznam termínů Když klikneme na obsazení, zobrazí se seznam studentů na termínu

Portál – učitel – Moje výuka – Termíny zkoušek – Detail termínu: Seznam studentů na termínů Informace, zda má splněny prerekvizity Informace, zda má splněn zápočet před zkouškou Možnost tisku do PDF Možnost tisku do MS Excel

Portál – učitel – Moje výuka – Termíny zkoušek – Tisk PDF: Informace, zda má splněny prerekvizity Informace, zda má splněn zápočet před zkouškou Seznam studentů na termínu

Učitel a Přenesení seznamu studentů do MS Excel

Portál – učitel – Moje výuka – Zapisování známek – Předměty a RA: Učitel se přihlásil do portálu V nabídce menu si vybere „Moje výuka“ Vybereme podmenu „Zapisování známek“ Vybereme záložku „Předměty a rozvrhové akce“ U předmětu vybereme odkaz pro export

Portál – učitel – Moje výuka – Zapisování známek – Seznam v Excelu: Systém nabídne, zda chcete soubor otevřít nebo uložit Seznam studentů na daném předmětu Informace, zda jsou splněny prerekvizity (seznam nesplněných předmětů) Možnost hodnocení studenta a to jak zkoušky, tak i zápočtu před zkouškou

Portál – učitel – Moje výuka – Zapisování známek – Nahrání dat z Excelu: Zde si vybereme, který soubor chceme nahrát do databáze A klikneme na tlačítko „Nahrát hromadně známky“

Portál – učitel – Moje výuka – Zapisování známek – Nahrání dat z Excelu: Systém vrátí informaci jak to dopadlo a které záznamy a proč se nepovedlo nahrát

Portál – učitel – Moje výuka – Zapisování známek – Nahrání dat z Excelu: Pokud jste se všimli, tak jsme úmyslně zadali známku „6“, která neexistuje a systém to poznal

Učitel a Vložení termínu zkoušky

Portál – učitel – Moje výuka – Zkouškové termíny: Učitel se přihlásil do portálu V nabídce menu si vybere „Moje výuka“ Vybereme podmenu „Vypisování termínů“ Zadáme předmět, pro který chceme vytvořit nový termín zkoušky Klikneme na tlačítko „Další krok zadání“

Portál – učitel – Moje výuka – Zkouškové termíny: Zadáme příslušné parametry termínu Je možno zadat i limit přihlášených Je možné zadat, od kdy se studenti smí hlásit Klikneme na tlačítko pro kontrolu dat a jejich uložení Všichni, Opravný, 1., 2., 3. ZS i LS, ZS, LS

Portál – učitel – Moje výuka – Zkouškové termíny: Možnost přiřadit k termínu zkoušky další předmět Možnost editovat daný termín Možnost vytvořit kopii termínu a jen např. změnit datumy Možnost zaslat studentům zapsaným na termín Možnost přidat k termínu zkoušky dalšího učitele a vytvořit tak nadgrupu Seznam studentů na termínu

Úvod do známkování Dva typy předmětů: klasické (z číselníku), jednorázové

ES0010 – Evidenční karta studenta – studijní referentka: V této první záložce může studijní referentka zadávat studentovi předměty z číselníku předmětů a zadávat i hodnocení studenta na předmětu Známkovat mohou tyto předměty i katedry a učitelé, ale v jiných formulářích.

ES0010 – Evidenční karta studenta – studijní referentka: V této druhé záložce může studijní referentka zadávat studentovi jednorázové předměty a zadávat i hodnocení studenta na jednorázovém předmětu. Jednorázové předměty nejsou vybírány z číselníku, ale veškeré údaje se vyplňují vždy originálně. Jednorázové předměty si buď student přiveze ze studia na jiných školách (uznávání předchozí studií, krátkodobé pobyty na jiných školách) nebo studia doktorandů na domácí škole, kdy každý má jiný originální předmět. Tyto předměty mohou zadávat i známkovat pouze studijní referentky. Katedry ani učitelé je v žádných jim dostupných formulářích hodnotit nemohou.

Seznam studovaných předmětů studentem – portál - student : Student po přihlášení k portálu vidí všechny předměty, které studoval, tedy i předměty jednorázové Stejně tak i na Diploma Supplement se vytisknou jak klasické, tak i jednorázové předměty Student vidí jak hodnocení zápočtu před zkouškou, tak i zkoušky Pokud student ještě neabsolvoval prerekvizity předmětu, po najetí na tuto ikonu vidí, které nemá splněné Student si může vytisknout zápisové listy

Co je možno hodnotit

Hodnocení: Zápočet před zkouškou Slovní hodnocení (Splnil, Nesplnil) Datum Pokus Zkoušející Zkouška Typ – Zápočet, Zkouška, … Hodnocení – Známkou, Slovně Datum Pokus Zkoušející Pojem „Zápočet“ je přetížený. Může znamenat, že předmět je ukončen zápočtem (slovním nebo klasifikovaným) nebo že před zkouškou má student získat zápočet. Proto v IS/STAG používáme pojem „zápočet před zkouškou“ tedy že student má před zkouškou získat zápočet a „zkouška“ znamenající skutečné zakončení předmětu ať se jedná o známku nebo zápočet, tj o hodnocení známkou nebo slovně. POZOR: od akademického roku 2008/09 nezadáte studentovi zkoušku bez toho, že byste měli zadán zápočet před zkouškou, pokud je v masce předmětu nastaveno „Zápočet před zkouškou=Ano“.

Šest způsobů, jak zadat hodnocení

Možnosti hodnocení: Nativní klient – formulář ES0010 „Evidenční karta studenta“: studijní referentka - jen studenty své fakulty. Nativní klient – formuláře ZK0030 a ZK0031 „Zadávání zápočtů a známek“: sekretářka katedry – jen studenty na předmětech své katedry, učitel – jen studenty na termínech, u kterých je uveden jako vyučující, učitel – jen studenty na předmětech či rozvrhových akcích, ke kterým má učitel „určitý“ vztah. Portál – portlet pro zadávání hodnocení studentů na nějakém termínu: sekretářka katedry – jen studenty na termínech předmětů své katedry, učitel – jen studenty na termínech, u kterých je uveden jako vyučující. Portál – portlet pro zadávání hodnocení studentům bez vypsaného termínu: sekretářka katedry – jen studenty na předmětech své katedry, učitel – jen studenty na termínech, u kterých je uveden jako vyučující, učitel – jen studenty na předmětech či rozvrhových akcích, ke kterým má učitel „určitý“ vztah. Stažení souboru z portletu se seznamem studentů na předmětu či rozvrhové akci či termínu v CSV nebo XML formátu, doplnění hodnocení např. v MS Excelu a znovu nahrání do IS/STAG prostřednictvím portletu: sekretářka katedry – jen studenty na předmětech své katedry, učitel – jen studenty na termínech, u kterých je uveden jako vyučující, učitel – jen studenty na předmětech či rozvrhových akcích, ke kterým má učitel „určitý“ vztah. Webservices – je možné z „nějaké“ aplikace se napojit na IS/STAG. Aplikace může zastal požadavek na zaslání souboru se seznamem studentů na předmětu či rozvrhové akci či termínu v CSV nebo XML formě. Po doplnění hodnocení může aplikace poslat požadavek na uložení hodnocení uložené v souboru do IS/STAG: sekretářka katedry – jen studenty na předmětech své katedry, učitel – jen studenty na termínech, u kterých je uveden jako vyučující, učitel – jen studenty na předmětech či rozvrhových akcích, ke kterým má učitel „určitý“ vztah.

Vztah učitele k předmětu: Pomocí parametru UCITEL_PRISTUP_ZKOUSKA je možné nastavit pro každou katedru jiný přístup pro zkoušku Předmět verze v daném roce Rozvrhové akce Typ (PRednáška, CVičení, SEminář) Hlavní vyučující Učitelé Učitelé předmětu Garant Přednášející Vede Cvičení Vede Seminář Další učitelé u rozvrhové akce 1.NIKDO.. Žádný učitel nesmí zadávat známky bez vypsaného termínu 2.G.. Je uveden u předmětu jako garant 3.P.. Je uveden u předmětu jako přednášející 4.CS.. Je uveden u předmětu že vede cvičení nebo seminář 5.R.. Je uveden u rozvrhové akce typu přednáška 6.VE.. Je uveden u rozvrhové akce typu cvičení nebo seminář 7.PCS.. Je uveden u předmětu jako přednášející nebo že vede cvičení nebo že vede seminář 8.RVE.. Je uveden u rozvrhové akce typu přednáška nebo cvičení nebo seminář 9.PR.. Je uveden u předmětu jako přednášející nebo je uveden u rozvrhové akce typu přednáška 10.CSVE.. Je uveden u předmětu že vede cvičení nebo seminář nebo je uveden u rozvrhové akce typu cvičení nebo seminář 11.PCSRVE.. Je uveden u předmětu jako přednášející nebo že vede cvičení nebo že vede seminář nebo je uveden u rozvrhové akce typu přednáška nebo cvičení nebo seminář 12.GPCSRVE.. Je uveden u předmětu jako garant nebo jako přednášející nebo že vede cvičení nebo že vede seminář nebo je uveden u rozvrhové akce typu přednáška nebo cvičení nebo seminář 13.T.. Učitel je uvedený u termínu zkoušky 14.TG atd. až po TGPCSRVE.. Kombinace předchozích s termínem Pomocí parametru UCITEL_PRISTUP_ZP_PRED_ZK je možné nastavit pro každou katedru jiný přístup pro zápočet před zkouškou Učitel je uveden u rozvrhové akce určitého typu Termín zkoušky předmětu Učitel je uveden u předmětu s určitými rolemi Učitel je uveden u termínu Parametry vám budou nastaveny na základě u vedoucího katedry zaslané na

Princip 7+7+7: Dny v měsíci Druhého je den kdy se zkouší. Učitel ale nevyhodnotí testy hned, ale sdělí studentům, že testy budou opravené čtvrtého. Čtvrtého by byl tedy den, který by se jim zapisoval do indexu jako datum absolvování předmětu Osmého učitel zadá hodnocení studentů s datem šestého (měl zadat čtvrtého, ale spletl se) Od zadaného data (tedy šestého nikoliv čtvrtého) se počítá sedm dní, kdy má učitel nebo katedra data vložit. My (programátoři) nevíme, že to mělo být čtvrtého, můžeme sledovat jen od zadaného data Učitel / katedra Následuje sedm dní, kdy si student může zkontrolovat, zda jsou údaje do IS/STAG zadané a zda jsou zadané správně (např. zda místo dvojky není zadána trojka) Student Když student nahlásí chybu, má katedra resp. proděkan sedm dní na odstranění chyby Katedra / Proděkan Další den se již systém zamkne a opravit data může jen prorektor Po vyzkoušení studenta má učitel 7 dní na to, aby zadal hodnocení do IS/STAG (sám nebo sekretářka katedry). Dalších 7 dní má student na to, aby zadané údaje zkontroloval (zda vložené jsou a zda jsou vložené správně) a případně si stěžoval na katedře. Dalších 7 dní má katedra či proděkan na to, aby se případ vyřešil (proděkan v případě, že učitel a student se neshodnou na zadané známce). Potom se databáze zavírá a už není možná oprava. Uvedený obrázek ukazuje pravidlo přijaté na ZČU. Na naší univerzitě např. na fakultě OPF musí vyučující zadat známku do 5 dnů.

ES0010 – Evidenční karta studenta: Zvlášť zápočet před zkouškou a zkouška Přístup mají jen studijní referentky. Studijní referentka vidí jen studenty své fakulty.

ZK0030 – Známkování po předmětech: Přepínač na zápočet před zkouškou a zkoušku Vidí studijní referentky, sekretářky kateder a učitelé. Studijní referentka vidí jen studenty své fakulty. Sekretářky mohou hodnotit jen studenty své katedry. Učitelé mohou hodnotit jen studenty na svém termínu nebo studenty, kteří mají nějaký vztah k předmětu či rozvrhové akci, kterou učí. Výběr předmětu Seznam studentů na předmětu

ZK0031 – Známkování obecné: Přepínač na zápočet před zkouškou a zkoušku Vidí studijní referentky, sekretářky kateder a učitelé. Studijní referentka vidí jen studenty své fakulty. Sekretářky mohou hodnotit jen studenty své katedry. Učitelé mohou hodnotit jen studenty na svém termínu nebo studenty, kteří mají nějaký vztah k předmětu či rozvrhové akci, kterou učí. Výběr předmětu nebo studenta

Portál – hodnocení studentů na termínu: Moje výuka / Zadávání známek Seznam termínů učitele Kliknutím na termín se ve spodní části zobrazí seznam studentů Přednastavené hodnoty od termínu, možnost zadat hodnocení a uložit Vidí sekretářky kateder a učitelé. Sekretářky mohou hodnotit jen studenty své katedry. Učitelé mohou hodnotit jen studenty na svém termínu. Učitel se přihlásí do portálu Nezapomenout uložit pomocí tlačítka

Portál – hodnocení studentů bez termínu: Moje výuka / Zadávání známek Kliknutím na předmět se zobrazí seznam studentů na předmětu či rozvrhové akci ke kterým má učitel přístup a je možno hodnotit Zadávat známky může učitel jen na katedrách, které to mají povoleno. Je nutné, aby vedoucí katedry poslat požadavek na Je nutné zvolit jeden z typů role učitele u předmětu. Vidí jen učitelé a sekretářky kateder Učitelé mohou hodnotit jen studenty na předmětu, ke kterému má učitel určitý vztah. Učitel se přihlásí do portálu Předměty a rozvrhové akce

Portál – hodnocení studentů bez termínu: Možno předdefinovat hodnoty data, pokusu, zkoušejícího a jazyku a potom jen zadávat známku či zápočet před zkouškou

Nechceme zápočty před zkouškou Předvyplníme si hodnoty A předvyplněné hodnoty nakopírujeme k předmětům tímto tklačítkem Vyplníme první známku Nemusíme používat myš, ale tabulátor. Tabulátorem se přesuneme na další položku Pro vložení známky také není nutné šahat po myši. Můžete použít numerickou klávesnici nebo šipky nahoru a dolu Pokud přejedete nebo se chcete vrátit, opět nemusíte používat myš. Můžete použít SHIFT a tabulátor

Zde je možno stáhnout seznam studentů na předmětu do souboru (CSV, XML), potom otevřít např. v Excelu, ohodnotit studenty a zpět načíst do IS/STAG Nahrávání známek do IS/STAG: Zadání hodnocení Natažení hodnocení, zpět výpis, co se nepovedlo

WebServices: Aplikace katedry IS/STAG Požadavek na zaslání seznamu studentů předmětu. Parametry jsou: katedra, předmět, akademický rok, semestr. Nutno se přihlásit jako učitel Zaslání seznamu studentů na předmětu. Aplikace katedry IS/STAG Požadavek na zápis hodnocení studentů na předmětu. Přiložen seznam v XML či CSV. Nutno se přihlásit jako učitel Zaslání logu. Aplikace se musí přihlásit pod uživatelem, který má právo zobrazit seznam studentů na předmětu, rozvrhové akci nebo termínu. Aplikace se musí přihlásit pod uživatelem, který má právo zadávat hodnocení studentů na předmětu, rozvrhové akci nebo termínu.

Hromadné y

Zaslání hromadného u Moje výuka Hromadný Výběr - komu chceme poslat e- mail Například studenti předmětu KIV/PRJ3 A potom kliknout na tlačítko „Přidat vybrané skupiny adresátů“

Kolik ových adres je vybráno Vyplnit předmět a text zprávy Kliknutím se zobrazí seznam adres Možnost uložit seznam ových adres Odeslání zprávy Není možno přidávat přílohu Pokud potřebujete poslat soubor, uložte si ho na svůj Public adresář v síti SU a pošlete ne něj odkaz Zaslání hromadného u

Program předmětu

Moje výuka – Program předmětu: Program předmětu Vypisuje předměty, kde je učitel garantem Po kliknutí na předmět je možno ve spodní části zadávat další data Je možné editovat jen takové předměty, jejichž výuka ještě neprobíhá. U starších nebo právě vyučovaných předmětů není možné změny provádět

Moje výuka – Program předmětu: Cíle (dříve anotace) předmětu Cíle je možné zadávat, jen pokud to je dovoleno parametrem IS/STAG. Jinak to smí dělat jen role fakulta, tedy tajemník fakulty či studijní proděkan.

Moje výuka – Program předmětu: Metody – vyučovací a hodnotící

Moje výuka – Program předmětu: Literatura – tituly, které má student při studiu předmětu prostudovat Seznam uvedených titulů u předmětu Kliknutím na odkaz je možno editovat titul Možno přidat další titul

Moje výuka – Program předmětu: Kopie. Možno kopírovat nastavení od jednoho předmětu na jiné

Moje výuka – Program předmětu: Zařazení k oborům vzdělávání. Podle toho se dá potom k předmětu přistupovat. Např. uchazeč takto rychle najde předměty, které by chtěl na škole studovat

Moje výuka – Program předmětu: Časová náročnost. Pro předmět se vyberou typy časové náročnosti pro studenta a určí se počet hodin. Podle ECTS to odráží počet kreditů, kde se bere 26 hodin výuky za semestr na jeden kredit (resp. 30 hodin u praxí)

Semestrální práce

Vypisování semestrálních prací a jejich odevzdávání přes internet: Odevzdává ní prací Vypsaná témata prací a bloky témat Studenti si témata vybírají, zapisují a poté odevzdávají své práce Učitel sleduje odevzdané práce, stahuje si je k sobě (jednotlivě či celé ZIP archivy prací) Podpora týmových semestrálních prací, možnost navrhování vlastních témat studenty (a schvalování učitelem), nově omezení bloků jen pro určité skupiny studentů, … Předmět

Vypisování semestrálních prací a jejich odevzdávání přes internet: Prohlížení odevzdaných prací Vyhledávací kritéria Seznam odevzdaných prací Stažení dané práce Možnost práci akceptovat či studentovi vrátit k přepracování Stažení všech prací v ZIP archivu

Evaluace

Evaluace: Evaluace je systém pro anonymní hodnocení kvality výuky. Systém je navržen tak, aby se v něm daly sestavovat a vypisovat různé druhy dotazníků, s různými otázkami a různými tvrzeními. Příklady typů dotazníků: A – hodnocení semestru – student hodnotí své předměty v semestru (zakončené zp., zk.) Shodné otázky pro všechny předměty. B – pro každý předmět jednotlivě – vypisuje garant předmětu (jeho nadřízení). Deset povinných otázek + možnost doplnit 5 vlastních. V dotaznících student může mimo zaškrtávání odpovědí psát i slovní doprovodné poznámky. Dobu otevření ankety určuje ten kdo dotazník zakládá. Garant předmětu po uzavření anket může připsat k výsledkům hodnocení komentář. Garant může provést cenzuru anonymních připomínek. Systém vypracovává a zveřejňuje různé statistiky. Garant předmětu může zveřejnění výsledků zakázat. Dotazníky nemají primárně sloužit k „buzeraci“ učitelů. Mají být pro učitele zpětnou vazbou, aby se učitel např. dozvěděl: že se látka opakuje z nějakého jiného předmětu, že studentům chybí k probírané látce matematický aparát, že učitel „jede“ moc rychle nebo naopak moc pomalu …

Evaluace: Klik Učitel se přihlásí do portálu a v menu „Moje výuka“ klikne na záložku „Kvalita výuky“

Evaluace: Klik

Evaluace: Klik

Evaluace: Klik

Evaluace: Klik

Evaluace: Klik

Evaluace:

Klik

Evaluace: Klik

Evaluace:

Prohlížení Klik

Evaluace: Klik

Evaluace: Klik

Evaluace: Klik

Evaluace:

Tisk libovolné sestavy z IS/STAG do PDF

Tisk Jedná se o aplikaci, která se vyvolá v libovolné aplikaci jako tisk a jako tiskárna se vybere „PDF Creator“

Možnost nastavit Ulož Vybrat kam uložit a pod jakým názvem Ulož Zobrazí se PDF v Acrobat Readeru

V Zadejte „PDF creator download“ a bude to první odkaz.

Spammer Připravujeme systém, který bude umět em zasílat z databáze aktuální informace uživatelům Dva typy: (1) vyžádaná zpráva, (2) nevyžádaná zpráva Vyžádaná zpráva = uživatel si bude moci na portálu vybrat, co bude chtít zasílat, vyplnit případně parametry a určit od kdy – do kdy se má zasílat a jak často Vývojáři budou připraveny různé dotazy do databáze, které bude možno vybírat. Typově = student bude chtít zaslat , jakmile bude vypsán nový termín zkoušení jeho nějakého předmětu. Nebo rozvrhář bude chtít poslat , jakmile nějaká jeho rozvrhová akce bude obsazena na 97%. … Nevyžádaná zpráva = administrátor bude moci v aplikaci určit, komu má být jaké informace zasílány, od kdy – do kdy se má zasílat a jak často Většinou chyby. Zašle se jen pokud je co zaslat.

Podklady pro rozvrh Autoři Plzeň: Nyní doděláváme. Bude moci ovládat učitel nebo sekretářka katedry.

Učitel se přihlásí do portálu a vybere si záložku „Moje výuka“ a „Požadavky- Rozvrh“ Zde má dvě záložky V první záložce si může vybrat akademický rok, pro který chce sledovat hodnoty (stav studentů na rozvrhových akcí, kde byly rozvrhové akce učeny, atd.) a nastavovat hodnoty pro příští akademický rok Zde vidí seznam předmětů, které vyučuje Pokud je seznam dlouhý, zde se může přepínat mezi stránkami Pokud má vybránu jinou roli než „vyučující“, vybere si roli „vyučující“.

Kliknutím na zkratku předmětu se zobrazí jeho náležitosti Zde se zobrazí 5 záložek, kde některé mají ještě podzáložky První záložka zobrazuje seznam rozvrhových akcí předmětu pro vybraný akademický rok. Je zde možné se podívat i na kapacitu a obsazenost akce

Druhá záložka zobrazuje seznam učitelů, kteří byli uvedeni u předmětu verze vybraného akademického roku nahoře.

Třetí záložka zobrazuje základní informace o předmětu verze vybraného akademického roku nahoře.

Po kliknutí na „Zobrazit“ se zobrazí seznam místností, kde se daný typ akcí předmětu (Př., Cv., Sem.) v daném akademickém roce vyučoval

Zde je zobrazen vývoj počtu studentů na předmětu v letech

Ve spodní části je pokus o predikci počtu studentů na další akademický rok. Postup je takový, že se pro každý studijní obor a ročník spočte, kolik studentů předmět navštěvuje a kolik je to procent z celkového počtu studentů daného studijního oboru a ročníku a vezme se toto procento studentů ze stejného oboru ale o jedno nižšího ročníku.

Zde je možno nastavit počty akcí a jak budou jednotky případně děleny a po kolika studentech se má učit cvičení i semináře

Zde je možno nastavit, kde se mají akce typu Př., Cv., Sem ( nebo přímo konkrétní rozvrhové akce ) učit.

Buď jen lokalita nebo typ místnosti nebo konkrétní místnost

Časový plán učitele