prodloužení trvanlivosti účesu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Advertisements

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Potřebné pomůcky Žák si připraví: ostré nůžky na papír
VY_32_INOVACE_TMM20160BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Balení pro výrobu miminka nebo batolete v košilce
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 9 Ruce jako šperk Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 8) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
Trasování lesních cest
6. Vytyčování jednoduchých geometrických prvků
Tato prezentace byla vytvořena
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 14Číslo DUM.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PORTRÉT EN FACE (ánfas)
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Norbert Elias (kon)figurace. konfigurace 1. život lidí ve společnosti má tvar, vytvářený silou vzájemných závislostí 2. vzájemné závislosti (interdependence)
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PROFIL (pohled na hlavu ze strany)
POVRCHOVÉ ÚPRAVY.
Tržní prostředí.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_BOZENA_SEDIVA_HOLENI A UPRAVA VLASU A VOUSU_04 Název školy Střední škola služeb, obchodu.
Vlasy se ostříhaly plastickým střihem, seřezáváním směrem do obličeje.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_BOZENA_SEDIVA_HOLENI_A_ UPRAVA _VLASU_ A_ VOUSU_13 Název školy Střední škola služeb,
Charakteristika společenských účesů
STŘÍHÁNÍ STŘÍHÁNÍ OB21-OP-EL-OD-JEŘ-U Ondřej Jeřábek STŘÍHÁNÍ.
První světová válka ( ) změnila světový vývoj v módě.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Zbožíznalství, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_VERA_MERKLOVA_PECE_O_VLASY_MYTI_VLASU_A_POKOZKY_HLAVY_ PREZENTACE_1_04 Název školyStřední.
70. léta Móda 70 let je ve stylu sexuální revoluce.Do módy přicházejí minisukně. K dané módě se nosily dlouhé vlasy nebo účesy upravené tupým střihem.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 30 Anotace.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_BOZENA_SEDIVA_HOLENI A UPRAVA VLASU A VOUSU_19 Název školy Střední škola služeb, obchodu.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Střední škola uměleckořemeslná a oděvní.
Móda krátkých vlasů 30. léta Třicátá léta jsou charakteristická ondulací železem a rozvojem termické preparace Josef Mayer- zdokonalení termické.
Egypt 5000let př. n. letopočtem-3500l.př.n.l. 1.Období 5000 let př.n.l. 2.Období 3500 let př.n.l.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_VERA_MERKLOVA_PECE_O_VLASY_DIAGNOZA_VLASU_PREZENTACE_1 7 Název školyStřední škola služeb,
Stříhání malých a velkých dětí. Technika stříhání dětských vlasů. Bezpečnost práce a ochrana zdraví. EU-3-3.
Sušení vlasů do tvaru účesu - foukaná
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o
Dámský plastický střih
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Regenerační přípravky II.
Natáčení vlasů na natáčky
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Ošetření pleti po holení
Statické mechanické zkoušky pevnosti
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Charakteristické znaky jednotlivých technik
Diagnóza vlasu - metody
Mytí, smáčivost, emulgace I.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Tvorba webových stránek – registrace domény
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Novověk - Renesance.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Móda krátkých vlasů: 60. léta
První světová válka ( ) změnila světový vývoj v módě.
40.- léta léta jsou charakteristická nástupem vodové ondulace.
Vlasy se ostříhaly plastickým střihem, seřezáváním směrem do obličeje.
70. léta Móda 70 let je ve stylu sexuální revoluce. Do módy přicházejí minisukně. K dané módě se nosily dlouhé vlasy nebo účesy upravené tupým střihem.
Období lidského života
TECHNIKA KRAUL – poloha, činnost dolních končetin Lekce č. 5
Transkript prezentace:

prodloužení trvanlivosti účesu. TOP střih Při použití technologie TOP střihu jsou vlasy po celé hlavě ostříhány tak, že některé jsou kratší, jiné naopak delší. Jednotlivé prameny jsou ve špičkách střiženy do trojúhelníků a tvoří krajky. Střihem dosahujeme efektu, kdy kratší vlasy nadzdvihávají delší vlasy: bohatší tvar účesu; prodloužení trvanlivosti účesu.

TOP střih Top střihy provádíme na předem umytých vlasech, které rozdělíme podle síly, hustoty a výtvarného záměru střihu do několika dílů.

Před TOP střihem posoudíme: Věk a typ zákaznice Tvar hlavy a obličeje Směr růstu vlasů Diagnóza vlasů Současné módní trendy

Tvorba technologie top střihu Tvar účesu je dán obrazovou předlohou –účes, který si zákaznice vybrala. Fantazií a představivostí kadeřnice – vlastní návrh účesu kadeřnice.

Tvoří si kadeřník sám, vycházíme z osnovy: Pracovní postup střihu Tvoří si kadeřník sám, vycházíme z osnovy: Přípravné práce. Zkrácení základní délky po celé hlavě. Úprava vlasů zeslabováním v délkách. Zeslabování ve špičkách. Piketáž. Kontrola střihu, konečná úprava.

1. Přípravné práce a) Domluva se zákaznicí: vybereme slušivý střih. b) Zjištění podmínek pro střih: kvalita vlasů, tvar hlavy, typ zákaznice. c) Mytí, regenerace, ochranné prádlo.

2. Úprava délky vlasů po celé hlavě Vlasy zkracujeme MIX střihem. Zvolíme základní techniku stříhání: seřezávání vlasů, tupý střih – krajkování, efilace. Mix střihem zkrátíme základní délku vlasů po celé hlavě.

3. Úprava vlasů zeslabováním v délkách Jednotlivé prameny odebíráme do dlaně a zeslabujeme je v délkách pomocí slajtovacích nůžek –po směru růstu, proti směru růstu. Ale také pomocí seřezávače; efilačních nůžek.

4. Zeslabování ve špičkách. Provádíme: Pomocí nůžek – po směru a proti směru růstu vlasů. Břitvou, seřezávačem. Efilačními nůžkami. Zeslabování přizpůsobíme konečnému tvaru účesu a pevnosti vlasů.

5. Piketáž vlasů Piketáž provádíme na temeni hlavy, na vlasovém víru. U krátkých střihů po celé hlavě. Vlasy prostříháváme piketáží vždy na konec střihu. Piketáž provádíme špičkami nůžek 2-3 cm od pokožky hlavy: Ve stejné úrovni V několika úrovních současně.

6. Kontrola střihu, konečná úprava Vlasy kontrolujeme: Přes prsty – špičky a hustota vlasů. Přečesáním do konečného tvaru účesu – tvar střihu odpovídá obrazové předloze. Konečná úprava: fénování, žehlení, kosmetické přípravky.

Úkol pro žáky Sestavte technologický postup TOP střihu podle obrazové předlohy. Zákaznice mladšího věku má polodlouhé vlasy – viz obrázek č. 1. Požaduje změnu tvaru účesu – viz obrázek č. 2.

Úkol pro žáky Obrázek č. 1. Obrázek č. 2.