1 R ozpočet města Police nad Metují na rok 2015. 2 Rozpočet 2015 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy, výdaji a financováním ve výši.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Dan Jiránek primátor Statutárního města Kladna.
Advertisements

Kolik opravdu stojí veřejná správa?
PŘÍJMY A VÝDAJE, CASH FLOW
Financování rozvojových projektů obcí a měst: hlavní motor meziobecní spolupráce v ČR Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D. Katedra práva a veřejné správy,
ROZPOČET Mgr. Michal Oblouk.
Návrh rozpočtu vlastního hl. m. Prahy na rok 2012 Dotační vztahy k MČ HMP 2012 Rozpočtový výhled do roku 2017 V Praze
FINANCOVÁNÍ ŠKOLSTVÍ.
11 Základní data návrhu rozpočtu vlastního hl. m. Prahy na rok 2011 doc. MUDr. Bohuslav Svoboda, CSc. primátor hl. m. Prahy Praha
Financování výkonu státní správy územních samosprávných celků
Domácí rozpočet Poměr mezi příjmy a výdaji
Návrh rozpočtu vlastního hlavního města Prahy na rok 2010 Praha
Státní rozpočet Rozpočet přebytkový Rozpočet vyrovnaný
o hospodářské soběstačnosti a o samofinancování církve“
Rozpočty územních samosprávných celků
Ing. Karel Tyll ředitel odboru státního rozpočtu 2. prosince 2010
Metodika dělení příspěvku dle ukazatelů A+B1 na základě rozhodnutí Akademického senátu zůstává metodika dělení příspěvku stanoveného podle ukazatelů A+B1.
Sněm Rady vysokých škol1 Rozpočet vysokých škol v roce 2008.
Stav realizace ESF programů v gesci Ministerstva práce a sociálních věcí k Tisková konference 5. února 2007.
Předsednictvo Rady vysokých škol1 Ekonomické informace.
Veřejná správa Ing. Jaroslava Syrovátková Financování obcí II.
Zařízení kapitola rozpočtu 3 Jiří Haken 1.
Akademický senát AMU Meziroční pokles prostředků na činnost VVŠ v rámci kapitoly MŠMT o 1,21% (240,1 mil. Kč) Odlišný způsob výpočtu příspěvku.
Ekonomické a organizační problémy ve školství Pk v 1. Q 2009 Ing. Ladislav Forman vedoucí odboru školství, kultury, památkové péče a tělovýchovy
Hospodaření rozpočtů územních samosprávných celků za rok 2005 Mgr. Oldřich Hájek.
ROZPOČET Mgr. Michal Oblouk. ROZPOČET seznam veškerých plánovaných výdajů a příjmů porovnání pravidelných příjmů a výdajů, rozdělování a užití peněz druhy:
Návrh rozpočtu Jihomoravského kraje na rok
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Veřejné příjmy Veřejné příjmy se podílejí na přerozdělování HDP, a to nenávratným způsobem Jsou zdrojem krytí veřejných.
1 R ozpočet města Police nad Metují na rok Rozpočet 2016 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy, výdaji a financováním ve výši.
Ministerstvo financí České republiky Jednání pracovní komise k RUD 31. března 2016 Ministerstvo financí Březen 2016.
Návrh rozpočtu Jihomoravského kraje na rok Východiska pro sestavení návrhu rozpočtu JMK na rok 2015  Návrh zákona o státním rozpočtu České republiky.
Hodnocení a odměňování pracovníků OBSAH: 1.Náklady podniky 2.Výnosy podniku 3.Hospodářský výsledek podniku 4.Použití zisku z hlediska podniku 5.Použití.
Pracovní schůzka ekonomů neškolských příspěvkových organizací
Určeno pro: žáky 4.ročníku středních škol Vzdělávací obor: Základy společenských věd, Občanská nauka Tematický okruh: Základy práva Téma: Finanční právo.
1 R ozpočet města Police nad Metují na rok Rozpočet 2013 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy a výdaji ve výši tis.Kč.
Oddělení kultury a památkové péče. 2 Příspěvkové organizace v oblasti kultury  vykonává zřizovatelské funkce k šesti příspěvkovým organizacím: - Východočeské.
1 R ozpočet města Police nad Metují na rok Rozpočet 2014 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy a výdaji ve výši tis.Kč.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Finance a řízení - rozpočty.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 15. dubna 2015 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
Výroční zpráva SFDI za rok dubna RozpočetCelkem Národní zdroje Dluhopisový program D47 EUEIB Schválený
JINDŘICHŮV HRADEC Michaela Kaloušová ZÁKLADNÍ INFORMACE  k město Jindřichův Hradec čítá obyvatel  Leží severovýchodně od Českých.
Návrh rozpočtu Jihomoravského kraje na rok  RJMK dne projednala návrh rozpočtu JMK na rok 2016 a doporučila ZJMK ke schválení.  Rozpočet.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 10. dubna 2013 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
Rozpočet přímých NIV na rok 2010 Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 26. srpna 2010 KÚ Liberec.
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 13. prosince 2012 Liberec.
Návrh rozpočtu Jihomoravského kraje na rok Východiska pro sestavení návrhu rozpočtu JMK na rok 2016  Návrh zákona o státním rozpočtu České republiky.
Rozpočet hl. m. Prahy 2017 (Tisková konference dne ) prof. Ing. Eva Kislingerová, CSc. náměstkyně primátorky hl. m. Prahy
Pracovní porada ekonomů neškolských příspěvkových organizací
Analýza hospodářského výsledku
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. prosince 2014 Liberec.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů)
Příjmová a výdajová stránka obecních rozpočtů - pokračování
Příjmy a výdaje SR.
FINANCOVÁNÍ KNIHOVNY PŘED ÉROU OPERAČNÍCH PROGRAMŮ
Rozpočet obce.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek.
Rozpočet města Police nad Metují na rok 2017
Ing. Zbyněk Hořelica, ředitel SFDI
Návrh rozpočtu Jihomoravského kraje na rok 2015
Ekonomický vývoj Pardubického kraje a návrh rozpočtu 2012
Porada ekonomů PO dne Informace oddělení rozpočtu a financování
Návrh rozpočtu kraje na rok 2018 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu kraje na léta 2019 – 2021 úvodní slovo Ing. Jaroslav Kania
Závěrečný účet a účetní závěrka 2013
Porada ekonomů PO dne Informace oddělení rozpočtu a financování OE
Návrh rozpočtu kapitoly MŠMT na rok 2019 v Kč ve stavu projednaném vládou dne bez podílu výdajů od EU   Vládní návrh rozpočtu MŠMT na rok.
Obec Sibřina Plán investičních a provozních záměrů obce 2018 – 2022
Bod č. 7: Částečné zrušení usnesení přijatého na 19
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů)
Dlouhodobá udržitelnost veřejných financí
Daně.
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Transkript prezentace:

1 R ozpočet města Police nad Metují na rok 2015

2 Rozpočet 2015 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy, výdaji a financováním ve výši tis.Kč ( tis. Kč skutek r.2014) Celkové příjmy nestačí na pokrytí rozpočtovaných výdajů a rozdíl je pokryt zapojením přebytku hospodaření z roku 2014 ve výši tis.Kč a provozním revolvingovým úvěrem ve výši tis.Kč, při navrhovaných investicích ve výši tis.Kč

3 Rozpočtované příjmy na rok 2015

4 Celkové příjmy = tis.Kč Celkový pokles příjmů o 35,2% tzn. o tis.Kč pokles daňových příjmů o 3,9 % tzn tis.Kč pokles nedaňových příjmů o 11,1% tzn. – tis.Kč pokles kapitálových příjmů o 91,8% tzn. – 793 tis.Kč pokles transferů (dotačních příjmů) o 88,7 % tzn tis.Kč Nedostatek příjmů potřebných na krytí plánovaných výdajů je kompenzován zapojením přebytku z r tis.Kč zapojením revolvingu tis.Kč

5 Příjmy – daňové příjmy

6 Příjmy – nedaňové příjmy

7 Příjmy – z dotací

8 Příjmy – souhrn Daňové příjmy – pokles rozpočtovaných daňových příjmů je způsoben nižším plánovaným příjmem z daně příjmu právnických osob a daně z přidané hodnoty. Dotace – Do rozpočtu roku 2015 nejsou v současné době zapojeny žádné dotace (pouze na výkon státní správy) na rozdíl od roku 2014, kdy bylo zapojeno o cca 31 mil. Kč více. (z toho 17 mil. Kč tvoří tzv. konsolidační položka – která se v rozpočtu promítá jak na straně příjmů tak na straně výdajů – rozpočtem pouze protéká).

9 Rozpočtované výdaje na rok 2015

10 Celkové výdaje = tis.Kč Celkové navrhované výdaje jsou o tis.Kč nižší než skutek v r.2014 (z toho činí 17 mil. Kč konsolidační výdaje). Zahrnuté investice ve výši tis.Kč Proti roku 2014 se zahajuje splácení úvěru na zateplení ZŠ

11 Celkové výdaje = tis.Kč

12 Celkové výdaje = tis.Kč * Realizace kabin na víceúčelovém hřišti 2014 – zametací stroj

13 Celkové výdaje = tis.Kč

14 Výdaje – IMŽP Pokles výdajů v kapitole Územní rozvoj, je ten že v roce 2014 byl pořízen zametací stroj. Příjmy jsou ovlivněny loňským prodejem pozemků. v kapitole Lesy jsou výdaje konstantní a jsou předpokládány nižší příjmy. Snížení výdajů v kapitole Odpady - V roce 2014 byl realizován projekt BRKO

15 Výdaje – CKV Infocentrum Nárůst výdajů je ovlivněn dovybavením nového prostoru IC vč. výměny pc a nákupu kopírky. Divadlo – Navýšení výdajů na mzdy(+113 tis.Kč), o protipožární nástřik na jevišti. Přidání počtu kulturních akcí ovlivní jak výdaje tak příjmy (vč. profi divadla). Kino bylo samo financovatelné v r.2011 a v r tis.Kč a v r tis.Kč, a v r tis.Kč Pellyho domy – navýšení příjmů za pronájmy. Zvýšení výdajů ve mzdách (+119tis.Kč) tis.Kč na dovybavení prostor na sále a v zázemí, věšáky šatna, přenosné plátno. Kultura - Rozšíření počtu kulturních akcí sebou nese nepatrné navýšení výdajů proti 2014 MPM – Výdaje na nákup zabezpečovacího systému, protipožárních čidel. Nákup plotteru. Výdaje na upomínkové předměty. Sport – Výdaje na krytí ztráty koupaliště, revize sportovišť, dovybavení nového zázemí víceúčel.hřiště., mzdy v celoroce Celkem výdaje na CKV zvýšeny o tis.Kč.

16 Výdaje – příspěvkové organizace * * včetně 90 tis. Kč - úroky z úvěru

17 Výdaje – Mandátní účet

18 Výdaje – ostatní Sociální péče - rozpočet na úrovni r.2014 MP – rozpočet na úrovni r.2014 Hasiči - Navýšení mzdových prostředků. Úprava Land Rover pro zásahy. Měsíčník- Změna tiskárny – úspora 80 tis. Městský úřad - nárůst v položkách mzdy + odvody (Nový pracovník na IMŽP) tis.Kč Náhrada všech PC vč.OS WIN tis. Kč

19 Výdaje – Granty Na grantový program je vyčleněno celkem tis.Kč a to takto :  Účelové přiděleno tis.Kč  Sport 735 tis.Kč  Kultura 212 tis.Kč  Sociální oblast 53 tis.Kč  Rezerva na granty v II.pololetí tis.Kč

20 Výdaje – Granty – Sport – 735 tis.Kč

21 Výdaje – Granty – Sport – 735 tis.Kč

22 Výdaje – Granty – Sport – 735 tis.Kč

23 Výdaje – Granty – Kultura – 212 tis.Kč

24 Výdaje – Granty – Kultura – 212 tis.Kč

25 Výdaje – Granty – Sociální oblast – 53 tis.Kč

26 Výdaje – Investice Na základě investičního plánu na roky 2015 – 2018 Rada města navrhuje zařadit do rozpočtu roku 2015 investice v celkové výši tis.Kč K zamezení problému s financováním investic bylo rozdělení investic do rozpočtu rozčleněno takto :  Investice zařazené přímo do rozpočtu tis.Kč  Investice podmíněné získáním dotace (komunikace na Žděřinu – vlastní podíl) tis.Kč  Investice z povinné rezervy ČOV tis.Kč (Dle podmínek dotace a zákona o VaK - za roky 2013 a tis. Kč, rok 2015 odhad tis. Kč – tzn.celkem tis. Kč z toho použito ve schválených investicích tis. Kč na akci odvodnění poldrů)

27 Investice – zařazené přímo do rozpočtu * PD – projektová dokumentace

28 Investice – zařazené přímo do rozpočtu

29 Investice – zařazené přímo do rozpočtu

30 Investice – zařazené přímo do rozpočtu

31 Detailní rozpad výdajů na rok 2015

32 Detailní rozpočty Detailní rozpočty jednotlivých kapitol jsou uvedeny v excelovském souboru, umístěném na společném úložišti, popř. jsou k dispozici u tajemníka městského úřadu.