Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
- On-line práce v NZDM - Projekt SWOL od ČAS
Advertisements

Studie: Data retention v ČR v praxi Petr Kučera Iuridicum Remedium, o. s.
INTERNET A WORL WIDE WEB JAKO SOUČÁST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU ZÁKLADNÍ ŠKOLY Petr Vitásek, 2004 Diplomová práce.
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Propagace a reklama na facebooku
Optimalizace online prezentací v závislosti na vlastnostech produktů David Novák.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
Koupím družici, zn. Levně (projekt české amatérské nanodružice) Aleš Holub KNP2004 ( )
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Projekt empirického výzkumu
Audit IT procesů ve FNOL
Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. PhD.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Název ročníkové práce Vaše Jméno Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. Jméno Příjmení, PhD., CSc.
MARKETINGOVÝ MIX.
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Iniciativa EQUAL v ČR. Iniciativa EQUAL Samostatná forma pomoci ze strukturálních fondů týkající se mezinárodní spolupráce při prosazování nových prostředků.
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky PdF MU Prešov,
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Univerzita Palackého v Olomouci Centrum prevence rizikové virtuální komunikace PdF UP v Olomouci Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D. & Mgr. Veronika Krejčí
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
R OZDÍLNOST INTERVENCÍ SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA PŘI N ETSTREETWORKU A PŘI I NTERNETOVÉM PORADENSTVÍ Centrum Anabell, z. s. Mgr. Klára Gelnarová.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Vysoká škola technická a ekonomická
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Aplikace nových forem marketingu
Obhajoba bakalářské práce
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Marketing sportu bp 2086.
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Jak podat v InSIS přihlášku do interní grantové soutěže
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Autor práce: Michaela Janová
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Psychologické působení propagace
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Katedra řízení podniku
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.

HLAVNÍ CÍL: Identifikace možných nástrojů WOM marketingu VEDLEJŠÍ CÍL Vytvořit ucelený pohled na možnosti WOM Návrh vhodné marketingové komunikace

VLASTNÍ TEORETICKÝ PŘÍNOS Rozšíření vlastních odborných znalostí Nedostatek literatury Výzva k odlišení mé práce PRAKTICKÝ PŘÍNOS Návrh vhodné WOM komunikace Bez velkých finančních nákladů Bez velkých rizik!

TEORETICKÁ ČÁST 1. WOM Definice a formy 2. Služba Specifikace a vlastnosti Profese trenéra Parkurové skákání PRAKTICKÁ ČÁST 3. Kvalitativní výzkum Metodika výzkumu Analýza dat Trenér A, B, C Zhodnocení a návrhy OBSAH

● Kvalitativní výzkum Polostandardizovaný rozhovor s otevřenými otázkami Hlouběji proniknout do postojů a názorů respondentů Připravené okruhy otázek Zachována anonymita, použití diktafonu ● Výzkumná skupina 3 respondenti Kritéria výběru respondentů METODIKA VÝZKUMU

Propagace služeb skokového trenéra Důvody pro propagaci Monitorování informací o ostatních trenérech Účast na sociálních sítích, blozích, chatech, diskuzních fórech Kolik času tráví dotyčný v prostředí internetu Současný způsob, jakým se veřejnost dozvídá o službách respondenta Ovlivňujete to, co se o vás píše na internetu

● Vnímání marketingu a propagace pouze jako placené služby Sami realizují přímý marketing a WOM ● Periodicita využívání sociálních médií Pro trenéra A základní nástroj Trenéři B a C - pouze pracovní záležitosti ● Nevěnují se propagaci z časových důvodů ● Zaujímají kladné stanovisko k propagaci na sociálních médiích

Monitoring informací o své konkurenci Trenér A sleduje nejvíce Trenér B aktivně nesleduje, ale dozvídá se o sděleních v ústním podání Trenér C nesleduje vůbec Z působ, jakým se veřejnost dozvídá o jejich službách - ústním předáním – WOM Vyhledávání a monitorování informací o skokových trenérech v online prostředí dva zmínili sdělení, která jsou či byla na internetu umístěna

Ani jeden z trenérů nepropaguje své služby časové důvody Veřejnost se dozvídá o trenérech pomocí WOM Spontánní WOM Lidé sami začnou mluvit o službě

Vytvoření vlastního blogu Pravidelná aktualizace, hodnotný obsah Texty, obrázky, videa Zpřístupnění blogu dalším osobám Nutné zajistit návštěvnost veřejnosti Sociální sítě Vyhledavače a klíčová slova Navázání kontaktu s autory dalších blogů

Oslovení současných i minulých zákazníků ové sdělení s odkazem na blog Medailonek o úspěšné osobě Představení osobnosti sportovce Webový portál Jezdectvi.cz Zmínka o blogu

Děkuji za Vaši pozornost