Projekt: Gym NMNM Mgr. Jiří Maděra

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Využití ICT ve výuce anglického jazyka Autor:  Mgr. Markéta Šimková  PaedDr. Iva Jinková Brno Využití ICT ve výuce AJ1.
DUM- digitální učební materiál. Co je to? ● nejčastěji pracovní list, prezentace, video audio ukázka ● nenahrazuje výuku ! - pouze doplňuje a podporuje.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Škola porozumění“ Základní škola Kladno,
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Nabídka služeb Institutu inovace vzdělávání na ak. rok 2009/2010
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
1. WORKSHOP.
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Hmyzí hotel Kde kdo bydlí?.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Cirkusová zvířátka - hláska na začátku slova
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vyučovací a výchovné činnosti učitele tělesné výchovy
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Schůzka fakultních cvičných učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Zvuky hudebních nástrojů
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
5.2 – 5.3 Mocniny, odmocniny, mocniny o základu 10
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
vnímání, pozornost, soustředěnost
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
cíle workshopu: PRO PREZENTUJÍCÍ
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Uživatelská příručka DuoTrainin
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Centralizované rozvojové projekty 2017
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Odhalení příčin studijních neúspěchů u studentů EF TUL a jejich řešení
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Vztah k životnímu prostředí
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Hudební nástroje vnímání.
Transkript prezentace:

Projekt: Gym NMNM Mgr. Jiří Maděra

Základní informace o projektu: Číslo operačního programu: CZ.1.07 Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo výzvy: 34 Název výzvy: Žádost o finanční podporu z OP VK - IP oblasti podpory unit costs Číslo prioritní osy: 7.1 Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Číslo oblasti podpory: Název oblasti podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách. zahájení projektu: Rozpočet projektu celkem: ,00 Typ projektu: IP – ostatní

Rozložení projektu a) výdaje na tvorbu vzdělávacích materiálů a administraci ,-  vytvořeno celkem vzdělávacích materiálů588  zapojeno pedagogů do tvorby vzdělávacích materiálů 18  zapojeni zaměstnanci na administraci 6 b) dodávka techniky pro tvorbu vzdělávacích materiálů ,-  18 ks notebooků, 4 ks tabletů, 10 ks GPS navigace, 5 Ks dataprojektor  senzory pro měření ve fyzice c) dodatečná dodávka vybavení ,-  Plátno pro projekci 2 ks, Sluchátka s mikrofonem pro jazyky 20 ks, Elektronický německý slovník Lingea 1ks multilicence, PC do kmenových učeben (All in One) 3ks, Zoner Photo Studio 16 1 ks multilicence, Školní atlasy světa 30 ks, Sada reproduktorů 3 ks d) vzdělávání pedagogů ,-  jazykový kurz učitele AJ1 osoba  školení finanční gramotnosti5 osob

Ukázky výstupů Představíme 3 varianty výstupů: 1)Mgr. Eva Řádková – pracovní listy do Čj 2)Mgr. Josef Vaněk – DUM do TSP 3)Mgr. Josef Dvořák – DUM pro Aj

Příklad 1: Mgr. Eva Řádková Využití postupů RWCT v pracovních listech pro český jazyk (RWCT = Čtením a psaním ke kritickému myšlení)

Principy RWCT  Nezávislé myšlení  Informace je východiskem, nikoliv cílem  Otázky a problémy  Argumenty (tvrzení, důvody, důkazy)  Sdílení myšlenek (dialog, diskuze, skupiny)  Psaní

Model E – U – R Evokace Co již o tématu vím? Aktivizace žáka Vzbuzení vnitřního zájmu žáka

Příklady využití RWCT – evokace Brainstorming Klíčová slova (PL 10)PL 10 Myšlenková mapa (clustering) (PL 12)PL 12 T-graf (PL 22)PL 22 Kostka

Model E – U – R Uvědomění Udržení zájmu žáka Uvědomění si významu informací Vkládání nových informací do vlastních schémat

Příklady využití RWCT – uvědomění Podvojný deník Systém značek I. N. S. E. R. T. (PL 12)PL 12 Čtení s otázkami Učíme se navzájem (PL 10)PL 10

Model E – U – R Reflexe Třídění, sjednocení, systemizace nových poznatků Získané poznatky vyjadřovat vlastními slovy Výměna názorů mezi žáky (slovní zásoba)

Příklady využití RWCT – reflexe Brainstorming – shrnutí Volné psaní: Pětilístek (PL 15, 22)PL 1522 Poslední slovo patří mně (PL 32)PL 32

PL – shrnutí (PL 32)PL 32 Struktura E–U–R Informace jako prostředek, nikoliv cíl: Podněty k domněnkám, tezím Ověřování prostřednictvím informací Formulace vlastního názoru Názorová konfrontace Využití vlastních životních zkušeností Formulování vlastními slovy (psaní)

Děkuji za pozornost. Kontakt: Mgr. Eva Řádková

Příklad 2: Mgr. Josef Vaněk DUMy do TSP

Výukové požadavky Obecné požadavky Technické požadavky (Seminář Teorie sportovní přípravy)  snadná aktualizace  učitelem, žákem  informací, struktury  velká variabilita (dle výukových požadavků)  studijní materiál (ISP)  komplexní informace  studijní metody („vazební“)  zpětná vazba  prezentace  interaktivnost  běžný software  dostupnost  ovladatelnost  universálnost  kreativnost POWERPOINT (PDF) Prezentace

DUMy do TSP (Seminář Teorie sportovní přípravy)  velká variabilita (dle výukových požadavků)  kreativnost Obecné požadavky  snadná aktualizace  učitelem, žákem  informací, struktury  studijní materiál (ISP)  zpětná vazba  prezentace  interaktivnost  komplexní informace  studijní metody („vazební“)  běžný software  dostupnost  universálnost  ovladatelnost Výukové požadavky Technické požadavky POWERPOINT (PDF) Interakce

DUMy do TSP (Seminář Teorie sportovní přípravy)                               Zpětná vazba

Děkuji za pozornost. Kontakt: Mgr. Josef Vaněk

Příklad 3: Mgr. Josef Dvořák DUM(ky) v AJ

Software Hot Potatoes a interaktivní DUM

Proč DUMky v Hot Potatoes?  různé typy interaktivních úloh  úlohy na procvičení slovní zásoby, čtení, poslechu, mluvnice a dalších dovedností  snadná práce se softwarem  skupinové či individuální zapojení studentů  využití ve výuce nebo domácí přípravě  způsob pro procvičení nebo získání zpětné vazby  možnost integrace do LMS Moodle  adaptace DUM pro učebnici Maturita Solutions

Typy úloh JCloze – doplňovací cvičení JMatch – přiřazovací / spojovací úlohy JQuiz – úlohy s výběrem možností JCross – křížovky JMix – seřazovací úlohy

JCloze

JMatch

JQuiz

JCross

JMix

Děkuji za pozornost. Kontakt: Mgr. Josef Dvořák

Hodnocení projektu Velmi kladné  došlo ke zkvalitnění vybavení školy  získali jsme nové učební materiály  zlepšila se spolupráce učitelů  seznámili jsme se s novými metodami práce Podporuji zařazení alternativního projektu OPVK i pro následné období

Tým - gynome děkuje za pozornost. Kontakt: Mgr. Jiří Maděra