Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207"— Transkript prezentace:

1 Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207 bacuvcik@fmk.utb.cz www.bacuvcik.com

2 Tematické okruhy - Kultura a kulturní infrastruktura - Státní kulturní politika - Publikum interpretačních umění - Publikum ostatních odvětví kulturního průmyslu - Public relations v kultuře - Fundraising v kultuře - Případové studie marketingu kultury Literatura - Bačuvčík, R. Marketing kultury. Zlín: VeRBuM, 2012 - Tajtáková, M. a kol. Marketing kultúry. Bratislava, 2010. ISBN 978-80-89447-29-9. - Scheff Bernstein, J. Arts Marketing Insights. San Francisco, 2007. ISBN 0-7879-7844-2. - www.verbum.namewww.verbum.name

3 Zápočet 1. Seminární práce - najděte nějaký zajímavý a zajímavě propagovaný kulturní projekt, akci, organizaci. Popište, analyzujte, shrňte... atd. Rozsah: alespoň 2 strany 2. Esej - reakce na prezentované organizace - v čem fungují dobře, v čem špatně, co jim lze poradit, případně navrhněte nějaký projekt řešení... atd. Rozsah: alespoň 2 strany 3. Oblíbená úniková možnost - průzkum:-) 3a. kvantitativní – 30 respondentů 3b. dva kvalitativní – podrobně odpovědět za sebe 4. Možná ještě něco přibude - Termín odevzdání: 15.12.2014 (seminárka), 10.11.2014 (průzkumy)

4 Účast v průzkumu Postoj obyvatel České a Slovenské republiky ve věku 12 - 80 let ke kulturním akcím konaným v církevním prostředí - v dotazníku je 9 věkových kategorií; pro získání zápočtu je třeba přinést tyto počty dotazníků z jednotlivých kategorií: - 15 let- 3 dotazníky 15 - 19 let- 3 dotazníky 20 - 24 let- 3 dotazníky 25 - 29 let- 3 dotazníky 30 - 39 let- 4 dotazníky 40 - 49 let- 4 dotazníky 50 - 59 let- 4 dotazníky 60 - 69 let- 3 dotazníky + 70 let- 3 dotazníky Celkem: - 30 dotazníků

5 - elektronický dotazník http://akce2014.vyplnto.cz - v poslední otázce je třeba uvést Příjmení a Jméno studenta FMK (tedy Vaše), na jehož konto dotazník jde - je možné využít také dotazníků tištěných (ke stažení na www.bacuvcik.com); dotazníky se odevzdávají pouze elektronicky, tzn. jako tazatelé musíte případné papírové dotazníky přepsat (přímo do systému vyplnto.cz) - je potřeba odevzdat vytištěné a podepsané „Čestné prohlášení“ tazatele Termín odevzdání: 10.11.2014 (pouze elektronicky) - na www.bacuvcik.com bude pravidelně zveřejňován přehled odevzdaných dotazníkůwww.bacuvcik.com Účast v průzkumu

6 -Ovlivnila Vás někdy reklama? -elektronický dotazník http://reklama2013.vyplnto.cz -Čtete knihy? -elektronický dotazník http://cteni2014.vyplnto.cz -očekávají se podrobné odpovědi!!! -v poslední otázce je třeba uvést vaše Příjmení a Jméno nebo napsat mailem, že jste to vyplnili -Termín odevzdání: 10.11.2014 (pouze elektronicky) Dva kvalitativní výzkumy


Stáhnout ppt "Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207"

Podobné prezentace


Reklamy Google