Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?"— Transkript prezentace:

1 Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?

2 Základní údaje o anketě  Termín: 1.5. –  Hodnoceno dotazníků  1852 vyplněno pomocí webového formuláře  79 vyplněno v tištěné podobě  Uživatelé osloveni s žádostí o vyplnění em – celkem ů  studenti  denní studium  205 doktorandi  75 distanční studenti  14 celoživotní vzdělávání  917 zaměstanci ZČU  155 veřejnost  Papírové dotazníky přepisovány do databáze  Webový dotazník – easyresearch.biz

3 Na co jsme se ptali?  Zjištění základních informací o respondentovi  Skupina uživatelů ( student, akademický/neakademický pracovník ZČU, mimo ZČU)  Druh a délka studia (magistr/bakalář/doktorand, denní/kombinované, ročník studia)  Působiště respondenta na ZČU (fakulta, jiná pracoviště ZČU)  Hodnocení služeb jednotlivých provozů UK ZČU  Výběr nejnavštěvovanějšího provozu  Hodnocení provozů z hlediska:  Otevírací doby  Využívanosti služeb  Hodnocení služeb jako ve škole  Hodnocení pracovníků

4  Hodnocení služeb UK ZČU celkové  Využívanost a hodnocení Elektronických informačních zdrojů  Hodnocení elektronických katalogů knihovny  Využívanost kopírek  Přání uživatelů v oblasti knihovních a informačních služeb UK ZČU  Prostor pro slovní hodnocení uživatelů  Co Vás v knihovně potěšilo  Co vás v knihovně nepotěšilo  Libovolné připomínky, podněty, návrhy, poznámky, kritika

5 Základní informace o uživatelích

6 Kategorie studentů

7 Ročník studia

8 Působiště na ZČU – celkem všichni respondenti

9 Návštěvnost jednotlivých provozů

10 denně několikrát týdně několikrát měsíčně několikrát za dané období alespoň jednou za dané obdobívůbec během semestru během zkouškového období Celkem odpovědí 1931

11 Hodnocení pracovníků -hodnoceno jako ve škole - uváděna průměrná známka za celou UK z hlediska úrovně odborných znalostí1,7 z hlediska osobního přístupu a komunikace1,6

12 Hodnocení jednotlivých služeb - hodnoceno jako ve škole - uváděna průměrná známka za celou UK aktuálnost a úplnost fondů (nové tituly, dostatečný počet výtisků…) 2,7 dostupnost tištěných odborných časopisů 2,3 studijní prostředí (prostor, světla, studijní místa…) 1,9 technické vybavení (PC, tiskárny, kopírky…) 2,1 přístup k internetu v knihovně 1,9 informační materiály vydávané knihovnou (tištěné nápovědy, letáky, nástěnky…) 2,2 celkové hodnocení 2,2

13 Využití elektronických informačních zdrojů  Využívám online EIZ dostupné z  ANO  NE - 682

14

15 Hodnocení dalších služeb UK  Hodnocení katalogů  hodnoceno jako ve škole  uváděna průměrná známka za celou UK elektronický katalog Aleph (přehlednost, navigace, čtenářské konto…)2 naskenovaný lístkový katalog Comdat Pedagogické knihovny2,4  Využití kopírek

16 Přání uživatelů v oblasti služeb UK - uvedeno pořadí (od nejčastějšího po nejméně časté) větší možnost půjčování knih domů 1. kvalitnější a úplnější fond (nové tituly, dostatečný počet výtisků…) 2. zlepšení technického vybavení (PC, kopírky, tiskárny…) 3. zlepšení studijních podmínek (více studijních míst, lepší prostory…) 4. možnost samoobslužných výpůjček a vracení dokumentů 5. větší možnost půjčování časopisů domů 6. širší nabídku EIZ 7. školení pro seznámení se službami UK ZČU i knihoven dalších 8.

17 Slovní hodnocení a připomínky Pozitivní hodnocení Negativní hodnocení Zaměstnanci Služby Fond Prostředí PC88237 Kopírky61107 Otevírací doba14143 EIZ518 Aleph526 Průzkum246 Vše - celkové hodnocení40 Bez konkrétní specifikace447 Celkem


Stáhnout ppt "Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?"

Podobné prezentace


Reklamy Google