Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09."— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_ L

2 Druhy otázek v dotazníku Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Management a marketing Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Popis druhů otázek v dotazníku v rámci marketingového průzkumu, jejich výhody a nevýhody, na praktickém příkladu posouzení vhodnosti zařazení jednotlivých typů otázek v dotazníku Tematická oblast: Marketingový výzkum a analýza zákazníka

3 Dotazování - druhy otázek v dotazníku  uzavřené (omezený počet variant odpovědí  otevřené (formulace je ponechána na rozhodnutí respondenta)

4 Otevřené otázky Nevýhody  špatně se statisticky zpracovávají Výhody  respondent může volně vyjádřit svůj názor Uzavřené otázky Výhody  dobře se zpracovávají pomocí statistických metod Nevýhody  odpovědi nemusí respondentovi plně vyhovovat

5 Typy uzavřených otázek  dichotomické nabízí dvě možné volby odpovědi (ano-ne, žena-muž, líbí-nelíbí)  mnohonásobný výběr nabízí tři a více odpovědí, respondent si vybírá jednu nebo i několik  škály (souhlasu, důležitosti, hodnotící, úmyslu něco koupit…) např. je to výborné, velmi dobré, dobré, vyhovující, nevyhovující…

6 Druhy otázek - úkol  Na stránce najděte výzkum, který se týká nějakého marketingového problému, určete jednotlivé použité typy otázek a v diskuzi posuďte vhodnost zařazení jednotlivých otázek.www.vyplnto.cz

7 Zdroje  Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing,  Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992   obrázky – kliparty sady Microsoft Office


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09."

Podobné prezentace


Reklamy Google