Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PREZENČNÍ STUDIUM 2009. Volba praxe – prezen. studium I. ročníky –praxi jsou povinni studenti absolvovat na recepci KÚ Jihočeského kraje, na inform. centru.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PREZENČNÍ STUDIUM 2009. Volba praxe – prezen. studium I. ročníky –praxi jsou povinni studenti absolvovat na recepci KÚ Jihočeského kraje, na inform. centru."— Transkript prezentace:

1 PREZENČNÍ STUDIUM 2009

2 Volba praxe – prezen. studium I. ročníky –praxi jsou povinni studenti absolvovat na recepci KÚ Jihočeského kraje, na inform. centru Europa Direct, přímo na VŠERS či na instituci s minimálně krajskou působností (tyto praxe jsou většinou vypsány v inf. systému kam se musí student přihlásit)http:///strom.vsers.cz II. ročníky – praxi si volí libovolně, registrace v systému není nutná III. ročníky – praxi si volí libovolně, registrace v systému není nutná Studenti všech ročníků mohou čerpat praxi: a) a) polovinu praxe v zimním semestru a polovinu praxe v letním semestru b) b) najednou v plné délce

3 Volba praxe – prezen. studium Obor RS Obor BPČ I. ročník 2 týdny II. ročník 2+2 týdny 2 týdny III. ročník 5 týdnů 2,5+2,5 týdne

4 Pracovníci odpovědní za praxi Pracovníci odpovědní za praxi Ing. Jiří Dušek – administrace praxí (přihlašování do systému, odevzdávání potvrzení o praxi atd.) – Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D. – odborný garant praxí pro prezenční studium, zápočet uděluje 1. ročníkům – RNDr. Růžena Ferebauerová – odborný garant praxí pro prezenční studium, zápočet uděluje 2. a 3. ročníkům –

5 Podmínky pro udělení zápočtu Podmínky pro udělení zápočtu Absolvovat praxi v daném rozsahu Odevzdat kontaktnímu pracovníkovi potřebné dokumenty v papírové podobě:   Potvrzení o vykonání praxe   Pokud je praxe konána mimo krajský úřad či školu, je nutná smlouva o praxi (1x pro školu, 1x pro organizaci) Splnit případné další požadavky školy (účast na dotazníkové šetření, účast u voleb…).

6 I. I. Registrace v informačním systému (IS)   Registrace studenta v informačním systému (IS) na   Po registraci si student „zamluví“ v systému vybranou praxi, kterou nabízí škola a její partneři   Pokud si student zajistí praxi sám, musí zajistit registraci organizace do systému!!!   Tato organizace pak vypíše praxi, kterou si student následně přes systém „zamluví“

7 Jak vstoupit a pracovat s IS a) vstup do IS na a) vstup do IS na

8 b) zadejte REGISTROVAT STUDENTA do IS

9 c) registrace studenta po vyplnění zde klikněte kontaktní místo, kde studujete

10 d) dokončení registrace I.  informace o Vás se odešlou do IS po kliknutí na „registrovat studenta“  NYNÍ MUSÍTE VYČKAT!!!  registrační formulář v NEJBLIŽŠÍ MOŽNÉ DOBĚ autorizuje kontaktní pracoviště a vygeneruje pro Vás údaje potřebné k přihlášení. Tyto údaje obdržíte na Vaši elektronickou adresu vyplněnou do formuláře  tento postup CHRÁNÍ nejen data studentů ale i data organizací V PŘÍPADĚ ZTRÁTY HESLA, ZAPOMENUTÍ PŘIHLAŠOVACÍCH ÚDAJŮ ATD. KONTAKTUJTE SVÉHO KONTAKTNÍHO PRACOVNÍKA!!!

11 e) dokončení registrace II. na Vámi zadanou adresu přijde informace o autorizaci

12 f) dokončení registrace III. přihlašovací údaje, které obdržíte v mailu (uschovejte!!!)

13 g) autorizace organizace (provádí kontaktní pracovník vysoké školy) autorizace

14 h) informace o autorizaci o autorizaci obdržíte následující informaci mailem

15 i) první přihlášení zde použijte registrační údaje z Vašeho mailu

16 vyplňte při prvním přihlášení následující dotazník (jeho nevyplnění nemá vliv na funkčnost vašeho přístupu) j) přihlášení do systému

17 vyhledání nabídky k) vyhledání nabídky I.

18 rezervace nabídky l) rezervace nabídky

19 m) rezervace nabídky – zrušení  zrušení rezervace může provést pouze kontaktní pracovník, nikoliv student!!!!

20 po rezervaci se zde objeví seznam zvolených praxí n) správa nabídek praxe, které již student absolvoval

21 III. Absolvování praxe v daném rozsahu III. Absolvování praxe v daném rozsahu   student je povinen nastoupit na praxi dle požadavků organizace, pokud nemůže z jakéhokoli důvodu nastoupit, musí se ihned omluvit   na praxi student se chová a vykonává práci dle požadavků organizace   student svým chováním propaguje dobré jméno školy   v případě porušení svých povinností bude student vykonávat celou praxi znovu, v krajním případě mu nebude udělen zápočet

22 IV. Odevzdání potřebných dokumentů IV. Odevzdání potřebných dokumentů Student dokumenty získá:   z infodisku: Přednášející\Dušek\Praxe   z (Praxe studentů)www.vsers.cz Student odevzdává tyto dokumenty v papírové podobě:   Potvrzení o vykonání praxe   Pokud je praxe konána mimo krajský úřad či školu, je nutná smlouva o praxi (1x pro školu, 1x pro organizaci) Kontaktní pracovník dokumenty zkontroluje Na základě informace v databázi může být praxe zapsána do indexu (Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D. nebo RNDr. Růžena Ferebauerová)

23 V. Další požadavky V. Další požadavky   S případnými dalšími požadavky školy (účast na dotazníkové šetření, účast u voleb…) budou studenti seznámeni na začátku semestru.

24 V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.

25 Kontaktní osoba Kontaktní osoba Ing. Jiří Dušek kontaktní pracovník pro praxe – Vysoká škola evropských a regionálních studií Žižkova 4/ České Budějovice Česká republika


Stáhnout ppt "PREZENČNÍ STUDIUM 2009. Volba praxe – prezen. studium I. ročníky –praxi jsou povinni studenti absolvovat na recepci KÚ Jihočeského kraje, na inform. centru."

Podobné prezentace


Reklamy Google