Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Týká se všech oblastí a v našem případě konkrétně jde.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Týká se všech oblastí a v našem případě konkrétně jde."— Transkript prezentace:

1 Prezentace projektu

2 Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Týká se všech oblastí a v našem případě konkrétně jde o rovnost mužů a žen na trhu práce. Z tohoto důvodu jsou realizovány projekty zaměřené na rovné příležitosti a odstranění diskriminace tam, kde k ní dochází – oblast přístupu k zaměstnání, možnosti spojit péči o děti a zaměstnání nebo oblast finančního odměňování. Proč tento projekt

3 Realizátor projektu: ASISTA, s. r. o. Partneři projektu: Krušnohorské centrum pro rodinu a sociální péči o. s. (KCR) Oblastní Charita Most Kdo se na projektu podílí

4 Cílem projektu je informovat a motivovat zaměstnavatele v regionu Mostecka, aby v praxi uplatňovali rovné příležitostí žen a mužů na trhu práce a tak vytvořili podmínky pro spojení pracovního uplatnění a rodinného života. Realizovat informační kampaň zaměřenou na podporu RP a slaďování rodinného a pracovního života, včetně prezentace přístupů, příkladů dobré praxe a přínosu projektu pro zaměstnavatele. Uskutečnit 4 genderové audity u vybraných zaměstnavatelů. Následně proškolit konkrétní zaměstnance a zaměstnankyně z oblasti lidských zdrojů (HR) a provést monitoring změn v přístupu zaměstnavatelů k rovným příležitostem. Poskytnout 40 osobám z cílové skupiny projektu cílenou rekvalifikaci nezbytnou pro konkrétní prac. místo. Může jít jak o místo dotované v rámci projektu, tak o běžné pracovní místo, pro které je daná kvalifikace nezbytná. Na základě jednání se zaměstnavateli podpořit vytvoření 16 pracovních míst u vhodných zaměstnavatelů. Bude se jednat o pracovní místa na zkrácený úvazek, sdílená pracovní místa, nebo pracovní místa umožňující práci z domova – home office.. Cíl projektu

5 Osoby pečující o závislého člena rodiny – tzn. osoby pečující o děti Dlouhodobě nezaměstnané ženy, jedná se o ženy nezaměstnané déle než 6 měsíců. Ženy vracející se po rodičovské dovolené nebo péči o závislého člena rodiny na trh práce Zaměstnavatelé – pracovníci a pracovnice v oblasti lidských zdrojů a personalistiky Pro koho je projekt určen

6 Oslovení a zapojení nezaměstnaných žen a mužů do projektu Oslovení zaměstnavatelů, zaměstnanců, zaměstnankyň z oblasti HR a jejich zapojení do projektu Genderové audity u zaměstnavatelů, školení pracovníků a pracovnic HR a tvorba příručky Zprostředkování zaměstnání, tvorba pracovních míst a monitoring průběhu zaměstnání Příprava a realizace cílených akreditovaných rekvalifikačních a vzdělávacích kurzů Pracovní asistence, pracovně - právní, sociální a psychologické poradenství Příprava a realizace Informační PR kampaně k problematice RP na trhu práce Klíčové aktivity projektu

7 Příprava a realizace cílených akreditovaných rekvalifikačních a vzdělávacích kurzů - bude se jednat např. o tyto rekvalifikační kurzy: Administrativní pracovník - pracovnice Dispečer - dispečerka logistiky Kurzy zaměřené na práci s PC - začátečníci, pokročilí, ECDL, tvorba www stránek, pracovník grafického studia Účetní a daňová evidence s využitím výpočetní techniky Podle úrovně jazykových znalostí účastnic a účastníků kurzů budou kurzy budou doplněny odbornou jazykovou přípravou z oblasti administrativy, ekonomiky a výpočetní techniky Blíže k některým klíčovým aktivitám

8 Zprostředkování zaměstnání, tvorba pracovních míst a monitoring průběhu zaměstnání V průběhu projektu bude vytvořeno celkem 16 pracovních míst na zkrácený úvazek. Celkem 10 míst na 6 hodin Mzdový příspěvek ,- Kč včetně odvodů, tj ,- Kč hrubého Celkem 6 míst na 4 hodiny Mzdový příspěvek 9 380,- Kč včetně odvodů, tj ,- Kč hrubého Příspěvek na 1 pracovní místo bude poskytován maximálně po dobu 12 měsíců. Vyřízení administrativních náležitostí trvá 1,5 – 2 měsíce. Během zaměstnání budeme se zaměstnavatelem v pravidelném kontaktu. Místo musí být udrženo nejméně 6 měsíců. Blíže k některým klíčovým aktivitám

9 Úhradu cestovného účastníků kurzů, workshopů a poradenských aktivit Úhradu lékařské prohlídky a dalších poplatků v souvislosti s nástupem do zaměstnání. (výpis z rejstříku trestů, ověření dokladů o vzdělání) Hlídání dětí v průběhu výuky jednání se zaměstnavatelem atd. Příspěvek na péči o dítě a další závislé osoby pro účastníky a účastnice kurzů, při návštěvě zaměstnavatele atd. Co dále v projektu nabízíme

10 O místě konání dané aktivity budete předem informování ASISTA, s. r. o. Budovatelů 1987, Most (2.patro) KCR o. s. Karla Marxe č.p. 798, Most Oblastní charita Most Františka Malíka 973, Most, Místa konání projektových aktivit

11 ASISTA, s. r. o. – Roman Kysela tel.: , ; ASISTA, s. r. o. – Andrea Humpolcová tel.: , ; Krušnohorské centrum pro rodinu a sociální péči o. s. Ilona Radicsová, tel.: ; Oblastní charita Most – Petr Fadrhons tel.: ; Děkuji za pozornost Na koho se obrátit - kontakty


Stáhnout ppt "Prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Týká se všech oblastí a v našem případě konkrétně jde."

Podobné prezentace


Reklamy Google