Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Týká se všech oblastí a v našem případě konkrétně jde.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Týká se všech oblastí a v našem případě konkrétně jde."— Transkript prezentace:

1 Prezentace projektu

2 Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Týká se všech oblastí a v našem případě konkrétně jde o rovnost mužů a žen na trhu práce. Z tohoto důvodu jsou realizovány projekty zaměřené na rovné příležitosti a odstranění diskriminace tam, kde k ní dochází – oblast přístupu k zaměstnání, možnosti spojit péči o děti a zaměstnání nebo oblast finančního odměňování. Proč tento projekt

3 Realizátor projektu: ASISTA, s. r. o. Partneři projektu: Krušnohorské centrum pro rodinu a sociální péči o. s. (KCR) Oblastní Charita Most Kdo se na projektu podílí

4 Cílem projektu je informovat a motivovat zaměstnavatele v regionu Mostecka, aby v praxi uplatňovali rovné příležitostí žen a mužů na trhu práce a tak vytvořili podmínky pro spojení pracovního uplatnění a rodinného života. Realizovat informační kampaň zaměřenou na podporu RP a slaďování rodinného a pracovního života, včetně prezentace přístupů, příkladů dobré praxe a přínosu projektu pro zaměstnavatele. Uskutečnit 4 genderové audity u vybraných zaměstnavatelů. Následně proškolit konkrétní zaměstnance a zaměstnankyně z oblasti lidských zdrojů (HR) a provést monitoring změn v přístupu zaměstnavatelů k rovným příležitostem. Poskytnout 40 osobám z cílové skupiny projektu cílenou rekvalifikaci nezbytnou pro konkrétní prac. místo. Může jít jak o místo dotované v rámci projektu, tak o běžné pracovní místo, pro které je daná kvalifikace nezbytná. Na základě jednání se zaměstnavateli podpořit vytvoření 16 pracovních míst u vhodných zaměstnavatelů. Bude se jednat o pracovní místa na zkrácený úvazek, sdílená pracovní místa, nebo pracovní místa umožňující práci z domova – home office.. Cíl projektu

5 • Osoby pečující o závislého člena rodiny – tzn. osoby pečující o děti • Dlouhodobě nezaměstnané ženy, jedná se o ženy nezaměstnané déle než 6 měsíců. • Ženy vracející se po rodičovské dovolené nebo péči o závislého člena rodiny na trh práce • Zaměstnavatelé – pracovníci a pracovnice v oblasti lidských zdrojů a personalistiky Pro koho je projekt určen

6 • Oslovení a zapojení nezaměstnaných žen a mužů do projektu • Oslovení zaměstnavatelů, zaměstnanců, zaměstnankyň z oblasti HR a jejich zapojení do projektu • Genderové audity u zaměstnavatelů, školení pracovníků a pracovnic HR a tvorba příručky • Zprostředkování zaměstnání, tvorba pracovních míst a monitoring průběhu zaměstnání • Příprava a realizace cílených akreditovaných rekvalifikačních a vzdělávacích kurzů • Pracovní asistence, pracovně - právní, sociální a psychologické poradenství • Příprava a realizace Informační PR kampaně k problematice RP na trhu práce Klíčové aktivity projektu

7 Příprava a realizace cílených akreditovaných rekvalifikačních a vzdělávacích kurzů - bude se jednat např. o tyto rekvalifikační kurzy: • Administrativní pracovník - pracovnice • Dispečer - dispečerka logistiky • Kurzy zaměřené na práci s PC - začátečníci, pokročilí, ECDL, tvorba www stránek, pracovník grafického studia • Účetní a daňová evidence s využitím výpočetní techniky Podle úrovně jazykových znalostí účastnic a účastníků kurzů budou kurzy budou doplněny odbornou jazykovou přípravou z oblasti administrativy, ekonomiky a výpočetní techniky Blíže k některým klíčovým aktivitám

8 • Zprostředkování zaměstnání, tvorba pracovních míst a monitoring průběhu zaměstnání V průběhu projektu bude vytvořeno celkem 16 pracovních míst na zkrácený úvazek. • Celkem 10 míst na 6 hodin Mzdový příspěvek ,- Kč včetně odvodů, tj ,- Kč hrubého • Celkem 6 míst na 4 hodiny Mzdový příspěvek 9 380,- Kč včetně odvodů, tj ,- Kč hrubého Příspěvek na 1 pracovní místo bude poskytován maximálně po dobu 12 měsíců. Vyřízení administrativních náležitostí trvá 1,5 – 2 měsíce. Během zaměstnání budeme se zaměstnavatelem v pravidelném kontaktu. Místo musí být udrženo nejméně 6 měsíců. Blíže k některým klíčovým aktivitám

9 Červen 2012 Informační schůzka a podpis smluv o vstupu do projektu ( ) Červenec – srpen 2012 Individuální schůzky a konzultace s cílem blíže zjistit možnosti zaměstnání, potřeby vzdělávání a rekvalifikace atd. Pracovně - právní, sociální a psychologické poradenství, pomoc a asistence při hledání zaměstnání – příprava na výběrové řízení Od září – říjen 2012 Cílená rekvalifikace potřebná a využitelná v budoucím zaměstnání Od listopadu 2012 Postupný vznik dotovaných pracovních míst na zkrácený úvazek Časový harmonogram - jak vše proběhne

10 • Úhradu cestovného účastníků kurzů, workshopů a workshopů a poradenských aktivit • Úhradu lékařské prohlídky a dalších poplatků v souvislosti s nástupem do zaměstnání. (výpis z rejstříku trestů, ověření dokladů o vzdělání) • Hlídání dětí v průběhu výuky jednání se zaměstnavatelem atd. • Příspěvek na péči o dítě a další závislé osoby pro účastníky a účastnice kurzů, při návštěvě zaměstnavatele atd. Co dále v projektu nabízíme

11 O místě konání dané aktivity budete předem informování • ASISTA, s. r. o. Budovatelů 1987, Most (2.patro) • KCR o. s. Karla Marxe č.p. 798, Most • Oblastní charita Most Františka Malíka 973, Most, Místa konání projektových aktivit

12 ASISTA, s. r. o. – Andrea Humpolcová tel.: , ; Krušnohorské centrum pro rodinu a sociální péči o. s. Ilona Radicsová, tel.: ; Oblastní charita Most – Petr Fadrhons tel.: ; Děkuji za pozornost Na koho se obrátit - kontakty


Stáhnout ppt "Prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Týká se všech oblastí a v našem případě konkrétně jde."

Podobné prezentace


Reklamy Google