Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

P LÁN ( PROJEKT ) MARKETINGOVÉHO PRŮZKUMU = seminární práce do MAVY1 Odevzdání SP v termíny zápočtu před zkouškou, tj. 18. 12. 2012 do 11:30 h nebo 8.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "P LÁN ( PROJEKT ) MARKETINGOVÉHO PRŮZKUMU = seminární práce do MAVY1 Odevzdání SP v termíny zápočtu před zkouškou, tj. 18. 12. 2012 do 11:30 h nebo 8."— Transkript prezentace:

1 P LÁN ( PROJEKT ) MARKETINGOVÉHO PRŮZKUMU = seminární práce do MAVY1 Odevzdání SP v termíny zápočtu před zkouškou, tj do 11:30 h nebo do 14 h Zkouška – test proběhne v řádných termínech: 8., 10., 15. a 25. ledna 2013, přičemž na 8. a se mohou hlásit pouze ti, kteří odevzdají SP do

2 O BSAH SP Úvodní strana Brief (identifikace problému/příležitosti, analýza dostupných info, cíl, účel šetření, timming, struktura nákladů, objekt výzkumu, výběrový vzorek) Debrief (tj. odborná polemika o možných metodách a technikách šetření + odůvodnění vámi zvolené + hypotéza či výzkumná otázka šetření) Scénář kvalitativního či dotazník kvantitativního šetření

3 O BSAH SP Seminární práci je třeba odevzdat v tištěné podobě. Doporučuji: pretestovat znění dotazníku či scénáře před odevzdáním SP k minimalizaci chyb před realizací… Zpětná vazba bude poskytnuta v den zkoušky po testu, příp. 1. výukový týden LS

4 O PAKOVÁNÍ Co už všechno víme o marketingovém výzkumu?

5 T ÉMATA MAV – význam, vývoj, současnost, typologie Proces MAV Kvalitativní metody Pozorování, Mystery Shopping, Eye tracking, etnografie, projektivní techniky, kvalitativní dotazování (FG, InDepth Interview) apod. Kvantitativní metody Formy sběru dat, konstrukce dotazníku, formulace otázek, tazatelé atd.

6 P ŘIPRAVTE REAKCI NA BRIEF ZAKÁZKY – CASE Č. 1 Zadavatel: městský úřad Cíl: zjistit plnění podmínek: Komunikační dovednosti a dodržování etického kodexu, Atmosféra kanceláře Profil nakupujícího: stěžující si občan

7 IMAGE VÁNOC TradičníxModerní, Radostnénudné odpočinkovéxhektické O dárcíchO rodinné pohodě Emocexkonzum Voňavézapáchající Nezasáhne rozpočetFinančně náročné VkusnéKýčovité Na sněhuNa blátě Lenivé, lenošivéPracovní Naplňující očekáváníNenaplňující očekávání Těšíme seZrušili bychom je ObžérstvíDieta

8 IMAGE VÁNOC – V ABSOLUTNÍCH ČETNOSTECH + MODUS TRADIČNÍ MODERNÍ, ODPOČINKOVÉ HEKTICKÉ EMOCE KONZUM VKUSNÉ KÝČOVITÉ OBŽÉRSTVÍ DIETA N = 29, A CO MEDIÁN?

9 IMAGE VÁNOC – V RELATIVNÍCH ČETNOSTECH + PRŮMĚR TRADI Č NÍ28 % 34 % 31 % 7%7% 0MODERNÍ, ODPO Č INKOVÉ76 % 21 % 3%3% HEKTICKÉ EMOCE45 % 34 % 14 % 3%3% 3%3% KONZUM VKUSNÉ52 % 38 % 7%3%3% KÝ Č OVITÉ OBŽÉRSTVÍ28 % 41 % 28 % 3%3% DIETA

10 IMAGE VÁNOC KlidnéRušné ZasněženéZabahněné ObžérstvíStřídmost VeseléPochmurné ProstéOkázalé KouzelnéNezajímavé, nudné TradičníNovodobé radostStres BohatéChudé UspěchanéKlidné OdpočinekPráce, povinnost Z přesvědčeníZ povinnosti BohatéSkromný ŘízekKapr


Stáhnout ppt "P LÁN ( PROJEKT ) MARKETINGOVÉHO PRŮZKUMU = seminární práce do MAVY1 Odevzdání SP v termíny zápočtu před zkouškou, tj. 18. 12. 2012 do 11:30 h nebo 8."

Podobné prezentace


Reklamy Google