Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAmálie Jarošová
1
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické obchodování) 2. Marketing a prodej na internetu: hlavní rozdíly
2
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Marketing a prodej na internetu: Hlavní rozdíly Marketing na internetu se od klasického marketingu v některých aspektech liší. Např. : Cílová skupina musí aktivně vyhledávat vaše sdělení. V minulé kapitole jsme si vysvětlili jak důležité je vědět jakým způsobem nás vyhledávače nalézají. Oproti klasickému marketingu můžete zasáhnout cílovou skupinu zákazníků na celém světě najednou a to při relativně nízkých nákladech. Takto i menší společnosti mohou nalézt v zahraničí nová odbytiště. Účast na mezinárodních veletrzích je nákladná a výsledek je nejistý.
3
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Marketingová strategie – obecný pohled Pochopitelně existuje i řada podobností s klasickým marketingem, přičemž ta nejvýznamnější je potřeba marketingového plánu a marketingové strategie. Marketingová strategie pro internet musí být nedílnou součástí obecné marketingové strategie. Zákazník musí rozpoznat profil Vaší společnosti, kdykoliv na ní narazí ať už na internetu nebo v reklamní brožuře. Internetová prezentace musí být nedílnou součástí marketingové strategie. Kvalitní marketing vychází z pocitů zákazníků. Přitahuje pozornost, Vytváří zájem, Je důvěryhodný a Vede k akci a spokojenosti.
4
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Marketingová strategie - Internet Váš marketing musíte přizpůsobit různým médiím. Rozhlasový marketing a inzerce v periodikách jsou odlišné formy marketingu a totéž platí i pro internetová média. Vaše sdělení musí být adaptováno na daný typ média. Otázky, které je třeba zodpovědět: Jaká je cílová skupina? Jaký druh informací by měl být obsahem? Kdo bude informace aktualizovat? Bude se tak dít denně, týdně, měsíčně? Bude zákazník moci zboží zakoupit přímo na internetové stránce? Jakou formou chcete aby zákazník platil? Jak zboží vyexpedujete? Jak vytvoříte vztah s vašimi zákazníky?
5
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Mezinárodní marketing Pokud chcete zasáhnout mezinárodní trh, je důležité získat informace o vybraných trzích. Trhy je třeba podrobit analýze co do trendů, konkurence, zákaznických preferencích atd. Na trhu Evropské unie je odlišností minimálně, ale i tak stále existují kulturní a jiné rozdíly. Trh pro mladé se považuje za první skutečně mezinárodní trh, ale stále narazíte na rozdíly mezi jednotlivými zeměmi. Je nezbytné se přizpůsobit místním podmínkám i když profil může být identický. Některé společnosti používají regionalizovaný marketing. Používají různé marketingové strategie pro severský trh, evropský trh, americký trh atd..
6
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Výběrová řízení a veřejné zakázky Pokud máte zájem o účast na výběrových řízeních, pak na adrese http://ted.publications.eu.int/official/ naleznete zdarma seznam výběrových řízení na dodávku služeb a zboží v rámci Evropské unie.http://ted.publications.eu.int/official/ Veřejné zakázky na dodávku služeb a zboží se řídí směrnicemi Evropské unie, tak aby byla zajištěna otevřená a účinná konkurence. O veřejných zakázkách v jednotlivých zemích například ve Švédsku můžete nalézt na adrese www.ajour.sewww.ajour.se
7
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A Otázky a odpovědi Prozkoumejte svou současnou marketingovou strategii. Potřebujete přizpůsobit nebo změnit jakkoliv profil? Jak hodláte využívat nová Internetová média? - zasáhnout nové trhy, - rozšířit současné trhy, - rozvíjet vztah se starými a novými klienty
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.