Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených."— Transkript prezentace:

1 Ing. Jiří Šilhán

2  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených pro řízení a průběžné zajišťování vztahů se zákazníky firmy, a to v oblastech podpory obchodních činností, zejména prodeje, marketingu a zákaznických služeb.

3  Mezi hlavní funkce patří:  průběžné sledování zákaznických požadavků a chování evidence a hodnocení současných obchodních kontaktů,  vytváření nových obchodních příležitostí s využitím zmíněných zákaznických informací,  aktivity, vedoucí k vytváření dlouhodobých a ekonomicky hodnotných vztahů se zákazníky,  náročné analýzy zákazníků podle nejrůznějších hledisek, v současné době již stále častěji realizované nástroji dolování dat,  řízení marketingových kampaní s využitím výsledků zákaznických analýz a jejich požadavků.

4

5  operační – zefektivnění klíčových procesů „kolem“ zákazníka, zejména front office úlohy  kooperační – optimalizace interakcí se zákazníkem, vícekanálová komunikace  analytické – agregace a aplikace znalostí o zákazníkovi, aplikace „business a customer intelligence“, speciální CRM analytické aplikace na bázi datových skladů a dolování dat

6  představuje komplex aplikací zaměřených na poznání zákazníka, jeho hodnoty, preferencí, rizikovosti nebo pravděpodobnosti odchodu ke konkurenci.  za účelem splnění tohoto cíle využívají řešení CI spojení systémů Business Intelligence a CRM.

7  spočívá v kvantifikaci jeho minulých i budoucích přínosů a nákladů  ziskovost zákazníka  kalkulovaná jako rozdíl mezi výnosy ze zákazníka a sumou přímých a nepřímých nákladů za uplynulé období  riziko ztráty zákazníka  jedná se o riziko dobrovolného odchodu zákazníka ke konkurenci, ale i jeho nedobrovolného odchodu iniciovaného společností. Tento ukazatel se počítá za použití technologií dolování dat a je třeba je kombinovat s prediktivním modelováním chování klientů pro určení optimální strategie k udržení klienta  celoživotní hodnota zákazníka – (CLV – Customer Life-Time Value)  je pak součet současné hodnoty zákazníka a predikované hodnoty zákazníka na základě odhadované doby, po kterou bude využívat služby / produkty společnosti


Stáhnout ppt "Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených."

Podobné prezentace


Reklamy Google