Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací."— Transkript prezentace:

1 Ruber, Saitz

2  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací

3  Udržení stávajících zákazníků  Porozumění zákazníkům  Schopnost jim naslouchat  Identifikace klíčových procesů  Zvyšování spokojenosti zákazníků při zlepšování klíčových procesů  Tvorba marketingové strategie k udržení stávajících zákazníků a získání zákazníků nových  Schopnost oslovit nové zákazníky

4  Zahrnuje prodej, marketing a služby  Komunikace se zákazníkem je sledována a uchována  Využití: ◦ tvorba marketingových kampaní ◦ automatizace prodejního procesu např: SFA – Automatizace podpory prodeje

5  Analýza získaných dat ◦ optimalizace efektivnosti kampaní ◦ hledání potenciálních prodejních kanálů ◦ udržení zákazníka ◦ analýza chování zákazníků (tvorba cen, …) ◦ podpora pro rozhodování

6  Sdílení dat všech aplikací  Uplatnění v oblasti služeb a marketingu  Zajišťuje: ◦ Komunikace se zákazníkem ◦ Spolupráce s okolím podniku ◦ Spolupráce s obchodními partnery

7

8  Customer Intelligence  Komplex aplikací zaměřený na: ◦ poznání zákazníka ◦ jeho hodnot preferencí ◦ dodávání služeb  Spojení Business Intelligence a CRM

9


Stáhnout ppt "Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací."

Podobné prezentace


Reklamy Google