Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Využití potenciálu mobilního kanálu Jiří Psota, Mobile Internet, CTO / Mall.cz, Development team leader.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Využití potenciálu mobilního kanálu Jiří Psota, Mobile Internet, CTO / Mall.cz, Development team leader."— Transkript prezentace:

1 Využití potenciálu mobilního kanálu Jiří Psota, Mobile Internet, CTO / Mall.cz, Development team leader

2 Trendy 2013 / 2014 Má opravdu cenu věnovat se m-commerce tento rok? Zákazníci chystající se nakoupit poprvé přes mobil tento rok Zákazníci uvažující o nákupu přes aplikaci namísto prohlížeče v tomto roce Zákazníci, kteří pravděpodobně nakoupí přes mobil příští rok Zdroj dat

3 Trendy 2013 / 2014 Co uživatelé od mobilního kanálu čekají? Uživatelé tabletůUživatelé telefonů Jaké funkce jsou pro mobilní uživatele zásadní? Slevové akce / speciální nabídky Interaktivní ukázky / grafické galerie Nákup přímo z aplikace Nalezení pobočky aplikací Nákup přímo z aplikace Zdroj dat

4 Trendy 2013 / 2014 Čeká nás éra t-commerce? Tablety: Dvojnásobná obrazovka, Dvojnásobné nakupování Zákazníci přes tablet nakoupí téměř dvojnásobně produktů a služeb, než přes telefon. Zdroj dat

5 Trendy 2013 / 2014 Udržení zákazníka je vždy snažší, než jeho získání Aplikace napomáhají, aby si uživatelé vaši značku zamilovali uživatelů tabletů a telefonů používá aplikaci své oblíbené značky pro 38% zákazníků nakupujících přes tablet a 42% přes telefon přináší aplikace silnější vazbu na značku Uživatelé “milující” značku Zdroj dat

6 Trendy 2013 / 2014 Čím ovlivnit zákaznická rozhodnutí? Co ovlivňuje rozhodnutí o nákupu přes mobilní aplikaci? Newslettery Online reklama / PPC Sociální sítě Přátelé Uživatelé telefonů Uživatelé tabletů Zdroj dat

7 Poznejte své zákazníky Chcete prodávat přes tablet nebo telefon? Jak nakupují přes mobil muži a jak ženy? 59% mužů preferuje nákup přes telefon 77% žen dává přednost nákupu přes tablet Zdroj dat

8 Poznejte své zákazníky Víte na koho cílit reklamu? Muži utrácejí přes mobilní zařízení více než ženy 51% zákazníků mezi 18 – 34 lety nakupuje přes zařízení pouze 18% zákazníků mezi 55 – 64 lety zkusí mobilní nákup Mobilní nákupy jsou doménou mladých lidí Muži Ženy 677$ 489$ Zdroj dat

9 Poznejte své zákazníky Co chtějí zákazníci nakupovat přes mobilní zařízení? Co se v současnosti prodává přes mobilní kanál? 76% 38%34% 33% 31% 27% 23%21% Elektronický obsah MódaZážitkyElektronikaZdravíPotravinyNábytekTikety Zdroj dat

10 Buďte nároční Chtějte od své mobilní aplikace jasné cíle Otevření mobilního prodejního kanálu není jen o aplikaci ale i návrhu celé strategie Nehledejte pouze vývojáře aplikace ale dodavatele celého řešení

11 Aplikací vše pouze začíná Aneb jak provést správný start • Získejte pohled z jiného úhlu • V mobilu mají uživatelé jiná očekávání než na webu • Musíte zákazníky získat napoprvé, druhou šanci často již nedostanete • Mobil je mnohem více osobní než web, personalizace je klíčem k úspěchu • Někdy se vyplatí nasadit aplikaci malou dietu, protože méně je často více

12 Dejte o sobě (občas) vědět Notifikace jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů Notifikacemi lze dosáhnout v 30 až 60% otevření zprávy a ve 4 až 10% interakce U běžných newsletterů je zpráva otevřena průměrně ve 20% a CTR dosahuje kolem 5% Zdroj dat

13 Virální marketing Nejlevnější a nejvíce efektivní reklama Jak uživatelé mobilních aplikací nejčastěji sdílejí své zkušenosti s ostatními? Zdroj dat

14 Ještě jednou, buďte nároční Jak vybrat správného dodavatele • Už při výběrovém řízení se vyplatí nezávislý konzultant • Nepodceňujte co nejlépe popsané zadání • Náklady nejsou jen o nabídkové ceně či hodinové sazbě • Pro úspěšný projekt je důležitý smysl pro detail • Ideální partner přemýšlí nad budoucím rozvojem už od začátku • Provede vás celým projektem a pohlídá si i věci, na které jste zapomněli

15 Děkuji za pozornost Jiří Psota


Stáhnout ppt "Využití potenciálu mobilního kanálu Jiří Psota, Mobile Internet, CTO / Mall.cz, Development team leader."

Podobné prezentace


Reklamy Google