Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

28.03.2006 Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "28.03.2006 Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě."— Transkript prezentace:

1 Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC

2 Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě PPC reklamu  Tvorba odkazu  Výběr klíčových slov  Stanovení ceny za kliknutí

3 Pro koho je PPC vhodné PPC reklama přináší zisk, jakmile:  Klient provozuje web stránku  Na web stránce klienta je popis produktu/služby  Na web stránce klienta jsou uvedené kontaktní údaje Jak přináší PPC reklama zisk? – zviditelní inzerentův web  Okolo 46% firemních nákupů začíná získaváním informací z internetu, u domácnosti je to jen o málo méně  Prodávat může nejen e-shop, ale i informační stránka

4 Hlavní výhody pro klienta  Inzerce jen pro ty užívatele internetu, kteří mají zájem o produkt klienta  Platí jen za kliknutí, které přivede zájemce na jeho web stránku  Úplná kontrola – Možnost nastavení ceny za kliknutí – Možnost individuálního posouzení každého klíčového slova – Celkový rozpočet pod neustálou kontrolou – Rychlý a měřitelný výsledek

5 Proč používat právě PPC reklamu Jediný spůsob, jak prodávat přez web je získat návštěvnost. Jak ji získat?  Reklama mimo internet – vysoké náklady  SEO – vysoké náklady, nejistý efekt, dlouhé trvání, horší cílení  Bannery – vysoké náklady  Přednostní pozice v katalozích, nebo vyhledávačích – vyšší cena za kliknutí  PPC – široký záběr, vysoká efektivita, nízké náklady za návštěvníka (průměr 3.2 Kč za kliknutí – u nás :-))  Jiné, jako výměna linků, PR články a pod. – nízký zásah, variabilní efektivita

6 Tvorba odkazu Odkaz by měl znít, jako by ho psala třetí strana  Úspěšnost odkazu se značně zvyšuje, jakmile je formulovaný informativně a svým charakterem se podobá bežným výsledkům vyhledávání Každý produkt na web stránce potřebuje vlastní odkaz  Pokud hledáte „televizor“, očekáváte nabídku jen na televizor a ne celkovou nabídku elektro Použijte hledané slovo v titulku  Efektivita je o 35% vyšší, pokud hledané slovo „televizor“ použije inzerent v titulku

7 Tvorba odkazu Uvádějte lokalitu  Pokud hledáte „televizor“ ve Zlíně, více vás zaujme odkaz prodejce ze Zlína Tvořte stručné odkazy a uvádějte pouze nezbytné informace Při tvorbě odkazu dodržujte formální pravidla ETARGETu Hlavní pravidla  Nepoužívejte superlativy  Nepoužívejte velká písmena pro celá slova  Nesmí obsahovat informace, které nejsou uvedené i na stránce klienta

8 Výběr klíčových slov Rozhodněte se pro strategii  Všeobecný výraz, např. „Televizor“ > Široký záběr > Mnoho vyhledávání a mnoho návštěvníků> Vyšší cena za kliknutí  Specifický výraz, např. „Televizor Sony“ > Malý záběr > Méně vyhledávání a návštěvníků> Nízká cena za kliknutí  Přesný výraz, např. „Sony plazma“, nebo „SONY 46V2000“> Malý záběr > Méně vyhledávání a návštevníků> Velmi nízká cena za kliknutí  Je vhodné uvedené strategie kombinovat a díky jejich kombinaci a poměru vynaložených prostředků řídit efektivitu na jedné straně a rozsah na druhé

9 Výběr klíčových slov Jak předběhnout konkurenci  Mnoho klíčových slov umožní najít konkurencí neobsazená slova > nižší cena za kliknutí  Mnoho odkazů se specifickými slovy umožňuje vyšší relevanci odkazu > vyšší CTR > nižší cena za kliknutí  Vhodný výběr klíčových slov a správné znění odkazu má vysoký vliv na konverzní poměr na stránce klienta (návštěvník/akce)  Vybírejte dvouslovná spojení, více než 50% vyhledávaných výrazů má 2 a více slov

10 Stanovení ceny za kliknutí Úspěch vám zabezpečí vyšší pozice  Nejvíce návštěvníků přichází z první pozice - až 40%, avšak z 5. pouze 12% Jaká cena za kliknutí se vám vyplatí? Rozhodnutí je na vás (příklad)  Tržba – kliknutí při konverzi 3% znamená 150 zákazníků – Průměrná tržba na zákazníka 1.000,- Kč, (dohromady tedy ,- Kč)  Náklady – Náklady na produkt 75% (dohromady ,- Kč) – Náklady na ETARGET při 3,- Kč za kliknutí ( ,- Kč)  Zisk je ,- Kč (pokud zaplatíte za kliknutí 6,- Kč, zisk bude predstavovat 7.500,- Kč) nových zákazníků

11 Zásady pro úspěšný web Komerční úspěch web stránky ovlivňuje mnoho faktorů, ale jsou určitá základní pravidla:  Jednoduchá a intuitivní navigace  Přehledný design  Přehledné informace o produktu  Snadná dostupnost kontaktních údajů  Rychlá navigace  Používat jazyk, srozumitelný návštěvníkům  Grafické ztvárnění má podporovat obsah a přivést pozornost návštěvníka na důležité informace

12 Díky moc za pozornost a mějte fajn zbytek dne Pepa Kovář, Maťo Kováč


Stáhnout ppt "28.03.2006 Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě."

Podobné prezentace


Reklamy Google