Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Mobilní display kampaně

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Mobilní display kampaně"— Transkript prezentace:

1 Mobilní display kampaně
pro klienty Seznamu Prezentují: Martina Závišková, Seznam.cz Michaela Beranová, ČSOB Pojišťovna … najdu tam, co neznám !

2 Seznam.cz - mobilní služby
m.seznam.cz Vyhledávání, Firmy, Mapy, Zboží Novinky, Sport, Sauto Spolužáci, Slovník, Lidé Obrázky, TV program Počasí, Super, Doprava … nelze na mobilní verzi Sreality

3 Formáty mobilní display reklamy
SPONZOR SLUŽBY HALFLEADER

4 Technická specifikace banneru
300 x 50px max. 8KB pro statický banner max. 10KB pro animovaný banner 216 x 36px max. 6KB pro statický banner max. 8KB pro animovaný banner 168 x 28px max. 4KB pro statický banner max. 6KB pro animovaný banner 120 x 20px max. 2KB pro statický banner max. 4KB pro animovaný banner Pro horší sady telefonů banner nahrazuje text - délka max. 20 znaků včetně mezer

5 Celková návštěvnost mobilních
služeb Seznam.cz

6 Měsíční návštěvnost mobilních služeb Seznam.cz
Dle odhadu návštěv* Dle zobrazených stránek* * Období: Srpen 2009

7 Ukázky realizovaných kampaní
Souhrn statistik od do Zobrazení Kliknutí CTR 12 505 0.23% Přímý přenos Dukly 13.3., a   Zobrazení Kliknutí CTR 11 834 0.81%

8 Ukázky realizovaných kampaní
Souhrn statistik od do Zobrazení Kliknutí CTR 3 071 0.18%

9 Srovnání výsledků mobilní a webové kampaně
Mobilní HP Seznam.cz Webová HP Seznam.cz Souhrn statistik od do Zobrazení Kliknutí CTR 9 589 0.12% Souhrn statistik od do Zobrazení Kliknutí CTR 2 229 0.21%

10 Případová studie Kampaň Letní cestovní pojištění 2009
z pohledu klienta ČSOB Pojišťovna Součást kampaně „Letní cestovní pojištění 2009“ Testování nových formátů Porovnání se standardními webovými formáty Možnost sjednání pojištění na unikátní telefonní lince call-centra Vybrán Sponzor HP Seznam a vytvořena mobilní microsite

11

12

13 Statistiky mobilní části kampaně
Počet zobrazení banneru Počet prokliků na microsite CTR ,16% Počet přístupů na web z mobilních telefonů (nárůst o 135%) Průměrná doba, kterou uživatelé strávili na webu :22 min.

14 Srovnání mobilní a webové části kampaně Mobilní reklama
Reklama na webu CTR 0,16% Průměrná doba, kterou uživatelé strávili na webu 1:22 Aplikace pro sjednání pojištění po internetu – NE Měřitelnost akcí – NE CTR 0,03% Průměrná doba, kterou uživatelé strávili na webu 0:45 Aplikace pro sjednání pojištění po internetu – ANO Měřitelnost akcí – ANO

15 Hodnocení kampaně z pohledu ČSOB Pojišťovny
Výborné výsledky z hlediska podpory brandu Vhodné pro FMCG produkty, cílení na mladší populaci, reklamy přinášející benefity zdarma Konverze a jejich měřitelnost? Vysoký meziroční nárůst prodejů cestovního pojištění

16 Otázky k řešení do budoucna
Možnost sjednání pojištění prostřednictvím SMS? Technické řešení sjednání pojištění - speciální mobilní aplikace? Napojení na core systém pojištění? Platby?

17 Závěr Mobilní reklama díky svým vysoce nadprůměrným výsledkům slibuje
do budoucna výrazný vzestup Nabízí řešení vhodné především pro podporu brandu Technické zajištění objednávek přes mobil … děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "Mobilní display kampaně"

Podobné prezentace


Reklamy Google