Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010."— Transkript prezentace:

1 Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010

2 „Mobilní marketingová kampaň vhodně integrovaná s dalšími online komunikačními kanály a službami má větší výkon pro zadavatele a současně i větší přínos pro budování média…“

3 Identifikované příležitosti: 1.Podpora prodeje DVD James Bond Collection 2.Mobilní zpravodajský speciál Volby Mobilní zpravodajský speciál ke Filmovému festivalu v Karlových Varech 4.Mobilní speciál pro fanoušky MS ve fotbale 2010

4 James Bond Collection – prodej DVD 1 2 Volby 2010 – mobilní speciál a komunikace datových tarifů 3 Shrnutí – inzerenti vs mobilní médium

5 James Bond Collection – prodej DVD 1

6 1 /3 Produkt: kolekce 20ti DVD James Bond (ke koupi na stáncích) Cílová skupina:20-35 let, muži

7 1 /3

8 Mobil média: > mobilní speciál James Bond > mobilní soutěž - PR SMS (7,-Kč) > podpora mobilního Centrum.cz - text linky - bannerová kampaň 1,300 tis. imp > podpora mobilního Aktuálně.cz - recenze filmů v sekci „Kultura“ Jiná média:podpora web Aktuálně.cz Doba kampaně:6 týdnů Doba realizace: 2 týdny (3 týdny) 1 /3

9

10

11

12 Podpora prodeje v jiných médiích 1 /3 Návštěvy speciál James Bond - MOBIL Návštěvy James Bond Collection.eu - WEB

13 1 /3 Bannery (1,3 mio imp) Mobil bannery AVG CTR:0,25% MAX CTR – TV Programy: 3,17% Aktuálně – Kultura:0,40% Ostatní mobilní služby:0,1-0,2% # Počet uživatelů speciálu Bond:cca 5000 # (za měsíc) PV Počet PV speciálu Bond:cca 120 tisíc (za měsíc)

14 1 /3 Bannery (1,3 mio imp) Mobil bannery AVG CTR:0,25% MAX CTR – TV Programy: 3,17% Aktuálně – Kultura:0,40% Ostatní mobilní služby:0,1-0,2% # Počet uživatelů speciálu Bond:cca 5000 # (za měsíc) PV Počet PV speciálu Bond:cca 120 tisíc (za měsíc)

15 1 /3 ROI Klient Hypotetická cena za 1 uživatele:cca 10,- Kč *) Médium (mobilní internet) Nárůst uživatelů mobilního A.cz:+8% (měsíčně) Nárůst PV mobilního A.cz:+5-8% (měsíčně) *) přímé náklady na získání uživatele na cílový mobilní microsite.

16 1 /3 ROI Klient Hypotetická cena za 1 uživatele:cca 10,- Kč *) Médium (mobilní internet) Nárůst uživatelů mobilního A.cz:+8% (měsíčně) Nárůst PV mobilního A.cz:+5-8% (měsíčně) *) přímé náklady na získání uživatele na cílový mobilní microsite.

17

18 Volby 2010 – mobilní speciál a komunikace datových tarifů 2

19 2 /3 Produkt: Mobilní datový tarif (balíček) Cílová skupina:Uživatelé mobilního internetu bez datového tarifu (příp. tarifu u jiného operátora)

20 2 /3

21 Mobil média: > mobilní speciál Volby 2010 > SMS servis s hlavní zprávou dne (WAP push - ZDARMA) > podpora mobilního Centrum.cz - text linky - bannerová kampaň 800 tis. imp > podpora mobilního Aktuálně.cz - standardní zpravodajství z voleb > SMS marketing s cílením (WAP push) Jiná média:podpora web Aktuálně.cz Doba kampaně:1 týden Doba realizace: 1 týden 2 /3

22

23

24

25 Bannery ( 800 tis. imp) Mobil bannery AVG CTR:0,20% MAX CTR – Najisto - firmy: 11,22% Aktuálně – rubriky:0,60 - 1% Ostatní mobilní služby:0,2 - 0,9% SMS marketing – cílené SMS(80 tis. SMS) Konverze na produkt (tarif) : 0,36% # Počet uživatelů speciálu Volby 2010:cca 4500 #

26 2 /3 Bannery ( 800 tis. imp) Mobil bannery AVG CTR:0,20% MAX CTR – Najisto - firmy: 11,22% Aktuálně – rubriky:0,60 - 1% Ostatní mobilní služby:0,2 - 0,9% SMS marketing – cílené SMS(80 tis. SMS) Konverze na produkt str. : 0,36% # Počet uživatelů speciálu Volby 2010:cca 4500 #

27 2 /3 ROI Klient Hypotetická cena za 1 uživatele:cca 17,- Kč *) Médium (mobilní internet) Osloveno uživatelů mobilního A.cz:7,5% (za týden) Nárůst PV mobilního A.cz:n/a *) nezapočteny náklady na SMS marketing

28 ROI Klient Hypotetická cena za 1 uživatele:cca 17,- Kč *) Hypotetická cena za 1 uživatele:cca 8000,- Kč **) Médium (mobilní internet) Osloveno uživatelů mobilního A.cz:7,5% (za týden) Nárůst PV mobilního A.cz:n/a *) nezapočteny náklady na SMS marketing **) započteny náklady na SMS marketing (ceníkové ceny) 2 /3

29

30 Shrnutí – inzerenti vs mobilní médium 3

31 Klient + Dobrá segmentace pro další práci s uživatelem + Účinný cílený zásah + Součást podpory brandu -Ne úplně vhodný kanál pro přímý prodej -SMS není jistota Médium + Přidaná hodnota pro uživatele mobil. služeb + Účinné budování mobilního média + Budování marketingu více platforem (web – mobil) + Rychlá realizace 3 /3

32 Resume > Pečlivý výběr KONTEXTU použití mobilu + výběr mobilních SLUŽEB + „UDÁLOSTI“ + podpory VÍCE komunikačních kanálů pro VYŠŠÍ VÝKON kampaně. > FUNGUJE vzájemná podpora mobilních služeb mezi sebou. > RIZIKO vysokého nákladu na jednotku u čistě „prodejních“ kampaní. 3 /3

33 Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010."

Podobné prezentace


Reklamy Google