Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek, 13.10. 2010.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek, 13.10. 2010."— Transkript prezentace:

1 Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,

2

3 Co to přináší? Každý se dozví co se děje, OKAMŽITĚ, jakmile to někdo napíše… EMOCE a INFORMACE pro ostatní lze sdílet, aniž byste znali nebo telefonní číslo adresáta… REÁLNÉ BENEFITY v podobě slev, asistencí na cestě, výhod, soutěží a dárků…

4 Proč je lepší než Twitter? Nabízí to nejlepší z komunikačních kanálů: mobilní internet, SMS, Rádio + RDS, web a Facebook. Je to lokálně vznikající služba, respektující lokální zákonitosti. Prostředek pro uvolnění emocí. Spojuje virtuální a reálný svět reálnými výhodami.

5 RÁDIO s RDS „SPZ“ •Komunikační prostředky MOTOmailu WEB (internet) MOBIL a SMS

6 V mobilní stránce Motomail pošlu dotaz: „jak je dlouhá kolona na #D1 135 km?“ MOBIL Rádio přebírá „realtime“ informace od řidičů a komunikuje prostřednictvím RDS a vysílání (moderátorem) Adresovaný řidič odpoví do Motomail stránky. Ostatní řidiči mohou komentovat, všichni sledují tok informací k dané situaci na internetu a Facebooku. WEB a Facebook RÁDIO s RDS (adresát dostane formou SMS a na nástěnku webu) „SPZ“

7 MOTOmail míří od stolu ven - je to primárně mobilní služba Mobilní internet iPhone, Android, Symbian SMS RDS (Facebook, Twitter)

8 Základní příležitosti pro monetizaci služby Cílená a kontextuální reklama Zákaznické programy, kupóny CRM, vztah se zákazníky Výzkum trhu

9 Cílení v rámci komunity MOTOmail Region (SPZ, Geo API) Výrobce a typ vozu Členství v klubech a zájmy Témata (#doprava, rady, slevy…) Zvyky, zájmy řidiče, styl jízdy (karma) Čas a způsob využití služby (mobil – web)

10 Reklamní formáty MOTOmail Anketa/výzkum, pozvánka na akce + microsite Profil, skupina, branding web - mobil - avatar SMS, WAP push + microsite (cílené, necílené) Sponzorovaný nebo vlastní info kanál Partner rozhlasové rubriky newsletter (cílený, necílený)

11 O uživatelích MOTOmailu … (beta provoz uživatelů)

12

13 Nejaktivnější skupiny Praha Doprava Liberec Obchodní zástupci Renault Brno

14 Nejlepší řidiči

15 Nejpopulárnější automobilové značky Škoda Ford BMW Renault Peugeot VW

16 Děkuji za pozornost! 9A (Sviha)


Stáhnout ppt "Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek, 13.10. 2010."

Podobné prezentace


Reklamy Google