Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – www.fimart.cz 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – www.fimart.cz 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu."— Transkript prezentace:

1 Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – www.fimart.cz 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu Jeden svět 2009 v Tanvaldě (http://jedensvet09.fimart.cz)http://jedensvet09.fimart.cz  Deelay.cz – lifestyle magazín pro mladé (http://deelay.cz)http://deelay.cz  Obchodní akademie Tanvald (http://mzsaoatanvald.cz)http://mzsaoatanvald.cz  On-line aktivity  Profil společnosti na komunitním serveru Facebook (odkaz)odkaz  Registrace do katalogu firem (odkaz)odkaz  Statistika návštěvnosti (zdroj: měření Google Analytics)  Počet návštěv za celé období: 1 669  Průměr zobrazených stránek na jednoho uživatele: 5, 29  Průměrný čas strávený na webu: 3 min. 40. sek.

2 Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – www.fimart.cz 2. Zpracování webu (design+kód)  Designové řešení  Použity atraktivní a veselé barvy, doplněny o svěží grafické prvky  Cílem designu je představit FimArt, o. s. jako mladou a kreativní společnost  Struktura a obsah webu  Na úvodní stránce aktuality (tiskové zprávy, nové fotogalerie…)  Hlavní menu s odkazy na hlavní informace o společnosti  Vedlejší menu s odkazy na doplňkové informace a služby  Technické provedení  Kód validní dle standardů W3C (HTML 4.01 Strict, CSS level 2.1)HTML 4.01 StrictCSS level 2.1  Použit redakční systém RS 2, hostováno u společnosti Hosting BlueBoardRS 2Hosting BlueBoard

3 Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – www.fimart.cz 3. Cíle webu  Prodej výrobků  Díky webu se nám ozvalo několik zákazníků se zájmem o naše výrobky  Naši zákazníci měli možnost prohlédnout si výrobky, zjistit jejich ceny…  Informace pro veřejnost  Pravidelné informace o dění ve společnosti, o nových kolekcích…  Informace o spolupráci s jinými subjekty a charitativních akcích  Informace pro média  Pravidelně vydávané tiskové zprávy, fotografie a dokumenty ke stažení  Interakce se zákazníky  Komunikace prostřednictvím návštěvní knihy, e-mailu…  Naše SEO úspěchy  Klíčové slovo studentská společnost - 1. na Seznam.cz a Live.com, 2. na Google.comSeznam.czLive.comGoogle.com


Stáhnout ppt "Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – www.fimart.cz 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu."

Podobné prezentace


Reklamy Google