Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vertikální cílení online kampaní… … Aneb efektivní podpora PR.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vertikální cílení online kampaní… … Aneb efektivní podpora PR."— Transkript prezentace:

1 Vertikální cílení online kampaní… … Aneb efektivní podpora PR.

2 Online podpora PR aktivit Proč podpořit? x Jak podpořit? x Čím podpořit?

3 Efektivní podpora? Horizontální cílení kampaní x Vertikální cílení kampaní

4 Vertikální přístup AdExpres

5 Horizontální cílení Výhody –Masový zásah, budování brand awarness značky, potenciál získání významného počtu klientů Nevýhody –Cena, neefektivní vyčerpání marketingového rozpočtu, oslovení nesprávné cílové skupiny, nízká konverze uživatele na zákazníka

6 Vertikální cílení Výhody –Vysoká afinita uživatelů a cílové skupiny klienta, oslovení správné skupiny internetových uživatelů, potenciál vysoké konverze, cena Nevýhody –Menší zásah, cena?

7 Přístup k plánování? Inovativní přístup specializovaných agentur x Klasický přístup mediálních agentur

8 Case study (1) - Zadání Online kampaň na podporu soutěže o zájezd na finále Tour de France Klient - HTC Rozpočet tisíc Kč Požadavek klienta na specializované cílení na komunitu cyklistů a bikerů

9 Case study (1) – realizace AdExpres.com Rozložení budgetu –obecné sportovní weby (horizontální cílení) –úzce specializované servery s vysokou afinitou cílení (vertikální cílení) Srovnání parametrů CTR a výsledky kampaně –Plošné sportovní weby dosáhly CTR kolem 0.2% –Úzce specializované weby atakovaly hranici CTR až 0.5 %

10 Case study (1) - report

11 Case study (2) - Zadání Online kampaň na podporu prodeje značky luxusnějších marmelád a džemů Schwartau – předvelikonoční kampaň Klient - Hero Rozpočet tisíc Kč Požadavek klienta na specializované cílení na dámské servery a servery o vaření

12 Case study (2) – realizace AdExpres.com Rozložení budgetu –Snaha o masový zásah cílové skupiny – ženy 25+ –Budget alokován na cca 12 serverů - > široké pokrytí komunity Hodnocení parametrů CTR a výsledky kampaně –Vhodně zvolené dámské servery a servery o vaření vedly k proklikovosti až 1.5 %

13 Case study (2) - report

14 Case study (3) - Zadání Online kampaň na podporu zvýšení počtu uzavřených drobných půjček 500 – 5000 Kč Klient – Ferratum Rozpočet - 90 tisíc Kč Požadavek klienta na specializované cílení na dámské servery, jejichž cílovkou jsou níže položené příjmové skupiny žen, které potřebují zalepit mezeru v rodinném rozpočtu před výplatou

15 Case study (3) – realizace AdExpres.com Rozložení budgetu –Snaha o úzké vyprofilované cílení kampaně na ženy s nižšími až středními příjmy –Alokace budgetu mezi méně „prémiové“ webové stránky pro ženy Hodnocení parametrů CTR a výsledky kampaně –Vhodně zvolené ženské servery vedly k proklikovosti až 1.36% –Z garance 900 prokliků bylo vygenerováno cca 200 žádostí o půjčku, schválených bylo 100

16 Case study (3) - report

17 Závěrem Nelze paušálně tvrdit, že pouze jeden přístup je správný Ideální alokace rozpočtů je rozumná kombinace obou přístupů Individuální posouzení Cíl kampaní

18 Děkuji za pozornost Jan Galgonek │CEO │ │


Stáhnout ppt "Vertikální cílení online kampaní… … Aneb efektivní podpora PR."

Podobné prezentace


Reklamy Google