Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -"— Transkript prezentace:

1 Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Jan Svoboda Vedoucí odboru marketingové komunikace Kooperativa pojišťovna

2 Dává outdoorová komunikace smysl i v dnešní době?
Ano, pokud: máte jasně definovanou dlouhodobou komunikační strategii nakupujete prémiové plochy s vysokým zásahem se o plochu nedělíte s jiným inzerentem dokážete plochu kreativně vytěžit máte jednoznačný rukopis, který dlouhodobě rozvíjíte propojíte plochu s předmětem svého podnikání x

3 Smysl outdooru v komunikačním mixu?
Skvělý nástroj: pro budování a posilování znalosti značky pro zásah cílové skupiny pro segmentaci sdělení pokud máte „co ukázat“ doplňující plnohodnotný mediální mix který může při správném plánování nahradit TV kampaň

4 Dva klíče k úspěchu? 1. výběr lokalit: nepřeberná nabídka
problematické „rodné listy“ (OTS) dlouhodobá obsazenost kvalitních ploch - > důkladný výběr kvalitních ploch - > dlouhodobé plánování 2. kreativní koncept: konzistentnost dlouhodobost dostatečná vizibilita – font/logo propojení sdělení s vybranou lokalitou

5 Jak to může fungovat v praxi?

6 Štítové stěny Představení:
unikátní projekt realizovaný v tomto rozsahu 1 kreativní koncept 14 měst po celé ČR 14 štítových stěn s image komunikací značky Kooperativa Výhody: koncept postavený na regionálních specifikách možnost svázat sdělení s předmětem podnikání podpora obchodních vazeb v regionu Nevýhody: neflexibilní médium vysoké pořizovací náklady Úspěch: stříbrný Louskáček 2008

7 Štítové stěny

8 Letní outdoor Představení:
unikátní projekt realizovaný v tomto rozsahu 1 kreativní koncept specifické lokality – lanová centra, skalní města, ZOO, hrady/zámky, koupaliště, bobové dráhy… 75 lokalit 207 nosičů Výhody: jsme tam, kde je v létě naše cílová skupina nestandardní způsob oslovení vysoká míra zaujetí nízké produkční náklady Nevýhody: velikost nosiče Úspěch: oslovení více než potenciální zákazníků během letních měsíců - > denně cena za oslovení 1 zákazníka 1,50 Kč (bez DPH)

9 Letní outdoor

10 Mosty na rychlostních komunikacích
Představení: 1 kreativní koncept exkluzivita v rámci mostní konstrukce 21 velkoformátových sdělení Výhody: prémiovost ploch vysoká visibilita vysoký zásah Nevýhody: relativně vyšší cena neflexibilní médium

11 Mosty na rychlostních komunikacích

12 Plachta na Jižní spojce
Představení: standardní plocha v blízkosti Jižní spojky Výhody: velikost výzva pro kreativní agenturu Nevýhody: technické parametry stěny Úspěch: bronzový Louskáček 2007

13 Co má outdoorová komuniakce Kooperativy společného?
konzistentnost v nakupovaných formátech konzistentnost v kreativním konceptu – spojení sdělení s místem, kde je plocha umístěná provázání sdělení na předmět našeho podnikání vtip, emoce, nadsázka, hravost…

14 Děkuji za pozornost.


Stáhnout ppt "Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -"

Podobné prezentace


Reklamy Google