Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa - Jan Svoboda Vedoucí odboru marketingové komunikace Kooperativa pojišťovna 27. 5. 2010.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa - Jan Svoboda Vedoucí odboru marketingové komunikace Kooperativa pojišťovna 27. 5. 2010."— Transkript prezentace:

1 Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa - Jan Svoboda Vedoucí odboru marketingové komunikace Kooperativa pojišťovna

2 Dává outdoorová komunikace smysl i v dnešní době? Ano, pokud: ‣ máte jasně definovanou dlouhodobou komunikační strategii ‣ nakupujete prémiové plochy s vysokým zásahem ‣ se o plochu nedělíte s jiným inzerentem ‣ dokážete plochu kreativně vytěžit ‣ máte jednoznačný rukopis, který dlouhodobě rozvíjíte ‣ propojíte plochu s předmětem svého podnikání x

3 Smysl outdooru v komunikačním mixu? Skvělý nástroj: ‣ pro budování a posilování znalosti značky ‣ pro zásah cílové skupiny ‣ pro segmentaci sdělení ‣ pokud máte „co ukázat“ ‣ doplňující plnohodnotný mediální mix ‣ který může při správném plánování nahradit TV kampaň

4 Dva klíče k úspěchu? 1. výběr lokalit: ‣ nepřeberná nabídka ‣ problematické „rodné listy“ (OTS) ‣ dlouhodobá obsazenost kvalitních ploch - > důkladný výběr kvalitních ploch - > dlouhodobé plánování 2. kreativní koncept: ‣ konzistentnost ‣ dlouhodobost ‣ dostatečná vizibilita – font/logo ‣ propojení sdělení s vybranou lokalitou

5 Jak to může fungovat v praxi?

6 Štítové stěny Představení: ‣ unikátní projekt realizovaný v tomto rozsahu ‣ 1 kreativní koncept ‣ 14 měst po celé ČR ‣ 14 štítových stěn s image komunikací značky Kooperativa Výhody: ‣ koncept postavený na regionálních specifikách ‣ možnost svázat sdělení s předmětem podnikání ‣ podpora obchodních vazeb v regionu Nevýhody: ‣ neflexibilní médium ‣ vysoké pořizovací náklady Úspěch: ‣ stříbrný Louskáček 2008

7 Štítové stěny

8 Letní outdoor Představení: ‣ unikátní projekt realizovaný v tomto rozsahu ‣ 1 kreativní koncept ‣ specifické lokality – lanová centra, skalní města, ZOO, hrady/zámky, koupaliště, bobové dráhy… ‣ 75 lokalit ‣ 207 nosičů Výhody: ‣ jsme tam, kde je v létě naše cílová skupina ‣ nestandardní způsob oslovení ‣ vysoká míra zaujetí ‣ nízké produkční náklady Nevýhody: ‣ velikost nosiče Úspěch: ‣ oslovení více než potenciální zákazníků během letních měsíců - > denně ‣ cena za oslovení 1 zákazníka 1,50 Kč (bez DPH)

9 Letní outdoor

10 Mosty na rychlostních komunikacích Představení: ‣ 1 kreativní koncept ‣ exkluzivita v rámci mostní konstrukce ‣ 21 velkoformátových sdělení Výhody: ‣ prémiovost ploch ‣ vysoká visibilita ‣ vysoký zásah Nevýhody: ‣ relativně vyšší cena ‣ neflexibilní médium

11 Mosty na rychlostních komunikacích

12 Plachta na Jižní spojce Představení: ‣ standardní plocha v blízkosti Jižní spojky Výhody: ‣ velikost ‣ výzva pro kreativní agenturu Nevýhody: ‣ technické parametry stěny Úspěch: ‣ bronzový Louskáček 2007

13 Co má outdoorová komuniakce Kooperativy společného? 1.konzistentnost v nakupovaných formátech 2.konzistentnost v kreativním konceptu – spojení sdělení s místem, kde je plocha umístěná 3.provázání sdělení na předmět našeho podnikání 4.vtip, emoce, nadsázka, hravost…

14 Děkuji za pozornost.


Stáhnout ppt "Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa - Jan Svoboda Vedoucí odboru marketingové komunikace Kooperativa pojišťovna 27. 5. 2010."

Podobné prezentace


Reklamy Google