Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A. 27. 8. 2008 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A. 27. 8. 2008 1."— Transkript prezentace:

1 Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A

2 Program Základní demografie a vývoj NetMonitoru Výsledky NetMonitor za červenec Výsledky AdMonitoring za červenec Novinky v projektu NetMonitor

3 Základní sociodemografie N červenec = Zdroj běžná populace: ČSÚ Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008

4 4 Počty měřených médií - měsíční vývoj za období projektu NetMonitor

5 5 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Počty RU z ČR - měsíční vývoj za období projektu NetMonitor

6 6 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Počty zobrazení z ČR - měsíční vývoj za období projektu NetMonitor

7 Výsledky NetMonitor za červenec 2008 Základní demografie a vývoj NetMonitoru Výsledky AdMonitoring za červenec Novinky v projektu NetMonitor Program

8 Měsíční absolutní počty RU z ČR Top 10 – červenec 08 (v tisících) 8 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008

9 Časový vývoj reálných uživatelů z ČR Top 10 podle celkových měsíčních hodnot Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec

10 10 Měsíční absolutní počty zobrazení z ČR Top 10 – červenec 08 (v milionech) Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332

11 11 Časový vývoj zobrazení (PageViews) z ČR Top 10 podle celkových měsíčních hodnot Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332

12 12 Počty RU z ČR pro NetMonitor total za měsíc, průměrný týden a průměrný den Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008

13 13 Měsíční vývoj RU podle jednotlivých dnů v červenci 08 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008

14 14 Top 10 serverů podle reálných uživatelů z ČR za průměrný den (v tisících) Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332

15 15 Top 10 podle průměrného stráveného času v měsíci na reálného uživatele z ČR Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332

16 16 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Kategorizace médií (RU z ČR): Kategorie 8 Reality, servery o bydlení

17 17 Kategorizace médií (RU z ČR): Kategorie 11 Ekonomika, finance, právo Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008

18 Program Výsledky AdMonitoring za červenec 2008 Základní demografie a vývoj NetMonitoru Výsledky NetMonitor za červenec AdMonitoring 4 4 Novinky v projektu NetMonitor

19 19  Výzkumný projekt sledující množství peněz investovaných do plošné internetové reklamy (display)  Data vycházející z ceníkových cen média  Měsíční periodicita dat, data jsou k dispozici 10. den následujícího měsíce  V současnosti měřeno cca 190 médií AdMonitoring

20 Výdaje do internetové reklamy po měsících za období projektu AdM 20 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, leden 2007 – červenec 2008

21 AdMonitoring 21 Top 10 zadavatelů za rok 2008 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, leden – prosinec 2007

22 AdMonitoring Skupiny médií podle celkových reklamních výkonů – červenec 08 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, červenec

23 AdMonitoring Zdroj: AdMonitoring – SPIR/PrimeTime, červenec Top 10 zadavatelů – červenec 2008

24 AdMonitoring Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, červenec 2008 Top 10 produktových kategorií podle proinvestovaných peněz - červenec

25 Program Výsledky NetMonitor za červenec Výsledky AdMonitoring za červenec Základní demografie a vývoj Netmonitoru Novinky v projektu NetMonitor 4 4

26 Streaming (Měření streamovaného videa) 26  probíhá testování platforem Flash a WMP ve spolupráci se stream.cz a idnes.cz  cílem měření je zisk dat porovnatelných s daty televizního měření – info o přehrávaných „pořadech“  měření odsledovaných časových úseků

27 27 Měření návštěvnosti z mobilů  reportování návštěvnosti „klasických“ stránek z mobilních zařízení  reportování návštěvnosti stránek určených pro mobilní zařízení  probíhá testování technologie měření stránek určených pro mobily  spuštění plánováno na podzim po schválení MK SPIR

28 28 SW panel  provedena a vyhodnocena první část SEKV (strukturální výzkum)  navrženy kontrolní znaky panelu  kontinuální rekrutace do SW panelu  příprava offline rekrutací  spuštění SW panelu plánováno na počátek roku 2009

29 Děkujeme Vám za pozornost! 29 Lukáš Vinkler Mediaresearch, a.s. AdMonitoring


Stáhnout ppt "Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A. 27. 8. 2008 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google