Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Uvedení nového výrobku na trh 3MA382 - Projekt: Černoch MichalŠkoloudová Lenka 1 UVEDENÍ NOVÉHO VÝROBKU NA TRH oblast dětské výživy.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Uvedení nového výrobku na trh 3MA382 - Projekt: Černoch MichalŠkoloudová Lenka 1 UVEDENÍ NOVÉHO VÝROBKU NA TRH oblast dětské výživy."— Transkript prezentace:

1 Uvedení nového výrobku na trh 3MA382 - Projekt: Černoch MichalŠkoloudová Lenka 1 UVEDENÍ NOVÉHO VÝROBKU NA TRH oblast dětské výživy

2 Uvedení nového výrobku na trh Background projektu Firma se rozhodla nahradit špatně prodejný výrobek výrobkem novým Firma již provedla zjištění požadavků zákazníků, zanalyzovala data o trhu a vyhodnotila příležitost uvést nový výrobek Firma tedy ví, jaký výrobek stáhne a jakým výrobkem ho nahradí Cíl: co nejsnáze uvést výrobek na trh = stažení stávajícího výrobku a zavedení výrobku nového v jeden okamžik 2

3 Uvedení nového výrobku na trh Etapy projektu 1. Plánování 2. Tvorba dokumentace 3. Vývoj nové receptury 4. Vytvoření obalu 5. Logistika a vlastní výroba 6. Sales 7. Marketingová komunikace 8. Pravidelná porada 3

4 Uvedení nového výrobku na trh 1. Plánování Rozhodnutí o stažení výrobku Konzultace s logistikou Zjištění zásob stávajícího výrobku Stanovení termínu pro uvedení nového výrobku – 21.9.2009 Projekt plánujeme OD KONCE – víme, kdy musí být výrobek na trhu – 21.9.2009 Úvodní etapa realizována 3.11.2008, trvání 4 hodiny 4

5 Uvedení nového výrobku na trh 2. Tvorba dokumentace - Freeway Zaznamenává důvod pro stažení stávajícího výrobku a pro nahrazení novým výrobkem, příležitost trhu, očekávaný přínos firmě, atd. Má podobu standardizovaného formuláře Komunikace s vedením a centrálou Probíhá téměř celou dobu trvání projektu Schválení centrálou firmy do 11.12.2008 Po dokončení vývoje receptury je doplněna o finanční plán 5

6 Uvedení nového výrobku na trh 3. Vývoj nové receptury 6 Vývoj nové receptury 12.12.2008 – 14.1.2009 Následuje konzultace s marketingem Úpravy receptury dle požadavků marketingu 16.1. – 5.2. Testování a komentář vzorků marketingem 13.2. – 17.2. Poslední úpravy receptury do 23.2.2009, poté: Stanovení předběžných nákladů Tvorba PDS Schválení receptury Stanovení finálních nákladů a doplnění Freeway o finanční plán Etapa trvá od 12.12.2008 do 23.3.2009

7 Uvedení nového výrobku na trh 4. Vytvoření obalu Zahájeno 18.3.2009 po obdržení PDS po obdržení kódů od logistiky, které jsou součástí designu Plánování tisku je provázáno s výrobou a nastavením forecastu Obaly vytištěny 12.6.2009 Hlavními zdroji: BM a grafici 7

8 Uvedení nového výrobku na trh 5. Logistika a vlastní výroba Nejpracnější etapa Impulsem ke spuštění je schválení receptury a obdržení složení receptury – 16.3.2009 První akcí je vytvoření kódů – 17.3.2009 Výroba zahájena po vytištění obalů – 15.6.2009 Výroba trvá 12 týdnů, následuje kontrola kvality Poté zavezení výrobků do skladu v ČR – 14.9. – 18.9.2009 Očekávaná první distribuce výrobku 21.9.2009 8

9 Uvedení nového výrobku na trh 6. Sales Potřeba spolupracovat s oddělením Sales, které vyjedná podmínky na zákaznících (Tesco, DM, …) Informování Salesu (prezentace) po prvním návrhu designu obalu (9.4.2009) Termín prezentace – 28.4.2009 9

10 Uvedení nového výrobku na trh 7. Marketingová komunikace Správná komunikace s prodejci a se zákazníky je nezbytnou podmínkou úspěchu Zaměřena na 4 oblasti – lékárny (magistry), lékaře, web, info linku Plánování komunikace 12.5. – 17.6.2009 Schválení komunikace managementem – do 24.6.2009 Realizace propagačních materiálů 25.6. – 13.8. 2009 24.8.2009 prezentace obchodním zástupcům (lékárny) 31.8.2009 prezentace produktovým specialistům (lékaři) 21.9. 2009 update webu a zaslání informací info lince 10

11 Uvedení nového výrobku na trh Zdroje projektu Lidské Materiálové 11

12 Uvedení nového výrobku na trh Náklady projektu Náklady na projekt jsou vysoké – 1 160 736 Kč Vyžadována vysoká kvalifikace pracovníků Nákladný vývoj receptury a výroby 12

13 Uvedení nového výrobku na trh Aktuální stav projektu 24.11. 2008 byl proveden úkol číslo 9 Upravení Freeway dle komentářů a Freeway byla předána ke schválení managementem Úprava Freeway proběhla rychleji oproti plánu (1 hodina) Posunutí úkolů o 1 hodinu dopředu 13

14 Uvedení nového výrobku na trh Děkujeme za pozornost! Dotazy 14 ?


Stáhnout ppt "Uvedení nového výrobku na trh 3MA382 - Projekt: Černoch MichalŠkoloudová Lenka 1 UVEDENÍ NOVÉHO VÝROBKU NA TRH oblast dětské výživy."

Podobné prezentace


Reklamy Google