Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Černoch Michal Školoudová Lenka

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Černoch Michal Školoudová Lenka"— Transkript prezentace:

1 Černoch Michal Školoudová Lenka
3MA382 - Projekt: UVEDENÍ NOVÉHO VÝROBKU NA TRH oblast dětské výživy Černoch Michal Školoudová Lenka

2 Background projektu Firma se rozhodla nahradit špatně prodejný výrobek výrobkem novým Firma již provedla zjištění požadavků zákazníků, zanalyzovala data o trhu a vyhodnotila příležitost uvést nový výrobek Firma tedy ví, jaký výrobek stáhne a jakým výrobkem ho nahradí Cíl: co nejsnáze uvést výrobek na trh = stažení stávajícího výrobku a zavedení výrobku nového v jeden okamžik

3 Etapy projektu 1. Plánování 2. Tvorba dokumentace
3. Vývoj nové receptury 4. Vytvoření obalu 5. Logistika a vlastní výroba 6. Sales 7. Marketingová komunikace 8. Pravidelná porada

4 1. Plánování Rozhodnutí o stažení výrobku Konzultace s logistikou
Zjištění zásob stávajícího výrobku Stanovení termínu pro uvedení nového výrobku – Projekt plánujeme OD KONCE – víme, kdy musí být výrobek na trhu – Úvodní etapa realizována , trvání 4 hodiny

5 2. Tvorba dokumentace - Freeway
Zaznamenává důvod pro stažení stávajícího výrobku a pro nahrazení novým výrobkem, příležitost trhu, očekávaný přínos firmě, atd. Má podobu standardizovaného formuláře Komunikace s vedením a centrálou Probíhá téměř celou dobu trvání projektu Schválení centrálou firmy do Po dokončení vývoje receptury je doplněna o finanční plán

6 3. Vývoj nové receptury Vývoj nové receptury 12.12.2008 – 14.1.2009
Následuje konzultace s marketingem Úpravy receptury dle požadavků marketingu – 5.2. Testování a komentář vzorků marketingem – 17.2. Poslední úpravy receptury do , poté: Stanovení předběžných nákladů Tvorba PDS Schválení receptury Stanovení finálních nákladů a doplnění Freeway o finanční plán Etapa trvá od do

7 4. Vytvoření obalu Zahájeno 18.3.2009 Plánování tisku je provázáno
po obdržení PDS po obdržení kódů od logistiky, které jsou součástí designu Plánování tisku je provázáno s výrobou a nastavením forecastu Obaly vytištěny Hlavními zdroji: BM a grafici

8 5. Logistika a vlastní výroba
Nejpracnější etapa Impulsem ke spuštění je schválení receptury a obdržení složení receptury – První akcí je vytvoření kódů – Výroba zahájena po vytištění obalů – Výroba trvá 12 týdnů, následuje kontrola kvality Poté zavezení výrobků do skladu v ČR – – Očekávaná první distribuce výrobku

9 6. Sales Potřeba spolupracovat s oddělením Sales, které vyjedná podmínky na zákaznících (Tesco, DM, …) Informování Salesu (prezentace) po prvním návrhu designu obalu ( ) Termín prezentace –

10 7. Marketingová komunikace
Správná komunikace s prodejci a se zákazníky je nezbytnou podmínkou úspěchu Zaměřena na 4 oblasti – lékárny (magistry), lékaře, web, info linku Plánování komunikace – Schválení komunikace managementem – do Realizace propagačních materiálů – prezentace obchodním zástupcům (lékárny) prezentace produktovým specialistům (lékaři) update webu a zaslání informací info lince

11 Zdroje projektu Lidské Materiálové

12 Náklady projektu Náklady na projekt jsou vysoké – 1 160 736 Kč
Vyžadována vysoká kvalifikace pracovníků Nákladný vývoj receptury a výroby

13 Aktuální stav projektu
byl proveden úkol číslo 9 Upravení Freeway dle komentářů a Freeway byla předána ke schválení managementem Úprava Freeway proběhla rychleji oproti plánu (1 hodina) Posunutí úkolů o 1 hodinu dopředu

14 Děkujeme za pozornost! ? Dotazy


Stáhnout ppt "Černoch Michal Školoudová Lenka"

Podobné prezentace


Reklamy Google