Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Interní trénink Coca-Cola HBC.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Interní trénink Coca-Cola HBC."— Transkript prezentace:

1 Interní trénink Coca-Cola HBC

2 Coca-Cola HBC Česká Republika
Proč jsme tady? představit vzdělávací systém v CCHBC ukázat příklad interního tréninkového procesu v prodejním oddělení představit interní koučink

3 Coca-Cola HBC Jací jsme?

4 Coca-Cola Beverages Česká Republika
Coca-Cola HBC Coca-Cola Beverages Česká Republika 26 zemí

5 založena 1. září 1991 jako součást Coca-Cola Amatil Europe Holdings
dnes, součást skupiny CCHBC jako Coca-Cola Beverages ČR Partner Coca-Cola ČR (The Coca-Cola Company)

6 1 výrobní závod Praha – Kyje
9 prodejních a distribučních center zaměstnanců zákazníků (prodejců) více než 150 výrobků na českém trhu

7 Integrace 2005 využití synergií obou operací (hlavně supply chain, lidské zdroje, finance) následuje podobné příklady v rámci CCHBC (např. pobaltské státy či Severní Irsko/Irská republika) lepší služby zákazníkům a spotřebitelům, úspora nákladů

8 Trh v ČR - nápojové zvyky
# 1 ve světě v konzumaci piva # 5 v konzumaci vody v Evropě Voda ČR= Polsko+Maďarsko

9 Vedoucí firma na trhu v HoReCa segmentu
V české republice jsme vedoucí firma na trhu nápojů v horeca segmentu. Asi si dokážete představit, kdo jsou další hráči na trhu… A nyní se pojďme podívat na to, co například děláme pro to, abychom tuto pozici nejen udrželi, ale i posilovali, pojďme se podívat na vzdělávací proces v CCHBC ČR:

10 Vzdělávací systém v rámci CCHBC
představit vzdělávací systém v CCHBC Vzdělávací systém v rámci CCHBC

11 Vzdělávací systém v rámci CCHBC
Vzdělávání je chápáno jako rozvoj klíčových a odborných kompetencí a vychází z kompetenčního modelu CCHBC

12 Kompetenční model CCHBC
Minulost Náš směr Jednoduché, jasné, logické Složité, komplikované Řízení výkonnosti Osobní rozvoj Rozvoj talentů Vzdělávání Nábor Odměňování 9 klíčových kompetencí CCHBC Duplicita 16 kompetencí Několik různých hodnotících škál Spousta formulářů Nejasné

13 Vzdělávací systém v rámci CCHBC
Lokální systém Korporátní systém

14 Vzdělávací systém v rámci CCHBC
Lokální systém Lokalizace procesů a exekuce Performance Management & Development Core Competency model Lokalizace korporátních tréninků, externí trénink Tréninkový katalog Design a provádění interního tréninku Leadership & soft skills Trénink v prodejním oddělení Interní koučink Korporátní systém Design procesů Performance Management & Development Core Competency model Design manažerských tréninků The Core Curriculum Provádění Strategicých tréninků Train the Trainer programy pro interní trenéry

15 Tréninkový katalog Time in Leadership Role

16 Interní trénink v prodejním oddělení
ukázat příklad interního tréninkového procesu v prodejním oddělení Interní trénink v prodejním oddělení

17

18 Výhody interního treninku 
Znalost prostředí a procesů Propojení s koučinkem Flexibilita Opora v CCHBC Ochrana know-how Nižší náklady

19 Plánovaná návštěva

20 Nevýhody interního treninku 
Riziko uzavřenosti pohledu Nutnost „koupit“ hotové lidi Vše sami Jednorázový nárůst nákladů Obtížnost měření dopadů tréninku

21 Proč „ANO“ internímu tréninku
Dostatečně velká cílová skupina Potřeby cílové skupiny Četnost vzdělávacích aktivit Odbornost Rychlost Propojení s koučinkem Jsme součástí CCHBC

22 představit interní koučink

23 Koučink v CCHBC – JAK jsme začínali
2001 projekt Koučinková kultura – zavádění koučinku do každodenní manažerské práce

24 Koučink v CCHBC – JAK jsme začínali
2001 – jaká byla situace? Ahoj šéfe, potřebuji od tebe s něčím pomoci… Dobrá, povídej…

25 Koučink v CCHBC – JAK jsme začínali
2001 – projekt Koučinková kultura CÍL: Všichni manažeři a vedoucí týmů CCHBC budou chápat koučink jako metodu zlepšování výkonnosti a osobního rozvoje jak jednotlivců, tak týmů či celé organizace a budou ji správně používat na každodenní bázi

26 Koučink v CCHBC – JAK jsme začínali
cca 180 lidí Cílová skupina Výběr dodavatelů Rozpočet Časový plán Další kroky Interní kouči???

27 Proč interní koučink? RIZIKA Znalost firemního prostředí a procesů
Osobní rozvoj koučů Nižší náklady Časová dostupnost Součást koučinkové kultury Čas interních koučů Menší kontakt s koučinkovou komunitou Kvalitní dobrovolníci Kouč je zároveň i nadřízeným RIZIKA

28 Výběr interních koučů Profil interních koučů Vzdělávání koučů
„Fandové“ Znalost business prostředí, nadhled Manažerské dovednosti Otevření, mají důvěru lidí Empatičtí Extima – systemické koučování OPDC – The Grow model Pravidelné workshopy – výměna zkušeností

29 Interní koučink - metodika
The GROW model T (Topic) Jakému tématu se budeme věnovat? G (Goal) Jaký bude cíl tohoto sezení? R (Reality) Jak vypadá současná situace ? O (Options) Jaké máme možnosti řešení? W (Will) Co se stane do příště?

30 Interní koučink v CCHBC DNES
44 koučovaných v r. 2005 Průměr 2- 5 koučovacích sezení na osobu Koučink na bázi dobrovolnosti, plánován v rámci individuálních rozvojových plánů Koučinkové téma vychází z hodnocení kompetencí

31 Interní trénink Coca-Cola HBC
vzdělávací systém v CCHBC příklad interního tréninkového procesu v prodejním oddělení interní koučink


Stáhnout ppt "Interní trénink Coca-Cola HBC."

Podobné prezentace


Reklamy Google