Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

7.11.2011 Pracovní skupina Dopravní politika 2014-2020 Dopravní sektorové strategie 2. fáze.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "7.11.2011 Pracovní skupina Dopravní politika 2014-2020 Dopravní sektorové strategie 2. fáze."— Transkript prezentace:

1 Pracovní skupina Dopravní politika Dopravní sektorové strategie 2. fáze

2 2 Program jednání 1.Představení projektu Dopravní politika ČR pro období 2014 – 2020 s výhledem do roku 2050 a.důvody zpracování b.vztah k evropským fondům c.struktura řízení projektu d.časový harmonogram 2.Představení projektu Dopravní sektorové strategie, 2. fáze a.důvody zpracování b.vztah k evropským fondům c.struktura řízení projektu d.časový harmonogram 3.Pracovní skupina – její funkce a význam procesu řízení obou projektů 4.Současný stav zpracování projektu Dopravní politika ČR pro období 2014 – 2020 s výhledem do roku Současný stav zpracování projektu Dopravní sektorové strategie, 2. fáze 6.Diskuse

3 3 Dopravní politika ČR Důvody zpracování UV č. 882 z 13. července 2005  I. Schvaluje Dopravní politiku ČR pro léta  II. Ukládá  k 30. září v letech 2007, 2009 a 2011 vyhodnocení účinnosti Dopravní politiky  k 31. prosinci v letech 2007, 2009, 2011 aktualizaci Dopravní politiky UV č. 565 z 20. července 2011  I. Schvaluje Aktualizaci Dopravní politiky ČR pro léta v roce 2011  II. Ukládá předložit ke schválení do Dopravní politiku ČR pro léta

4 4 Dopravní politika ČR Vztah k evropským fondům Dopravní politika pro léta 2014 – 2020 s výhledem do roku 2050 bude vrcholovým strategickým dokumentem sektoru doprava Jednotlivé oblasti budou podrobně rozpracovány v návazných strategických dokumentech – jedním z nich budou Dopravní sektorové strategie

5 5 Dopravní politika ČR Struktura řízení projektu  Dokument bude připravován na MD  Pracovní skupina bude plnit následující funkce:  poradní  oponentní  informační podpora zpracovateli  zpětná vazba pro účastníky připomínkových řízení

6 6 Dopravní politika ČR Časový harmonogram  Vyhodnocení DP :  předložení vládě do  Dopravní politika ČR :  předložení vládě do  Analytická část (do konce roku 2011)  Návrhová část (do poloviny roku 2012)  Implementační část (do konce roku 2012)  SEA

7 7 Dopravní sektorové strategie, 2. fáze Důvody zpracování a vztah k evropským fondům  Jde o hlavní kondicionalitu pro budoucí operační program pro sektor doprava  MD registruje na 500 projektů dopravních staveb, jejich hodnota je v řádu bilionu korun. Vzhledem k nedostatku prostředků je nutné stanovit jasné priority  Je třeba řešit závazky plynoucí z Politiky TEN-T (závazky k roku 2030 a 2050)

8 8

9 9

10 10

11 11

12 12  Společný řídící výbor  Advisory Board  Jaspers a Evropská komise  Ex-ante hodnocení  SEA hodnocení  Pracovní skupina Dopravní sektorové strategie, 2. fáze S truktura řízení projektu

13 13 Dopravní sektorové strategie, 2. fáze Struktura řízení projektu  Dokument bude připravován na MD ve spolupráci s konsultantem  Pracovní skupina bude plnit následující funkce:  poradní  oponentní  informační podpora zpracovateli  zpětná vazba pro účastníky připomínkových řízení

14 14 Dopravní sektorové strategie, 2. fáze Časový harmonogram  Zpracování projektu bude trvat 18 měsíců (zahájeno 6. září)  Pravidelné aktualizace po dokončení projektu  Hlavní milníky:  multimodální dopravní model (leden)  identifikace projektůˇ(červen 2012)  MKA, CBA (listopad 2012)  finanční možnosti (prosinec 2011)  výsledný harmonogram (prosinec 2012)

15 15 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "7.11.2011 Pracovní skupina Dopravní politika 2014-2020 Dopravní sektorové strategie 2. fáze."

Podobné prezentace


Reklamy Google