Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Dotyková zařízení ve výuce ​ KA4 Evaluace RNDr. Jan Krejčí, Ph.D.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Dotyková zařízení ve výuce ​ KA4 Evaluace RNDr. Jan Krejčí, Ph.D."— Transkript prezentace:

1 Dotyková zařízení ve výuce ​ KA4 Evaluace RNDr. Jan Krejčí, Ph.D.

2 Obsah 1.Požadavky MŠMT 2.Formální stránka evaluační zprávy 3.Zpracování evaluační zprávy 4.Evaluační nástroje 5.Profil Škola 21

3 Požadavky MŠMT na evaluační zprávu Systematické a objektivní hodnocení projektu Úloha v auto evaluačním procesu školy Přesný popis aktuálního stavu Rozšíření pohledu o vlastní zkušenosti Popsání vize budoucího stavu Požadavky na obsah evaluačních zpráv v projektech výzvy 51

4 Zpracování evaluační zprávy Partneři - navzájem porovnatelné evaluační zprávy Vyhodnocení míry přispění projektu do ICT ve výuce Analýza výchozího stavu a stanovení cílového stavu Rozdíly stavů definují potřeby školy Návrhy opatření k dosažení cílů Analýza konečného stavu rozdíl stavů = výsledek projektových aktivit Příjemce dokládá veškeré evaluační zprávy partnerů

5 Evaluační nástroje Profil Škola 21, nebo vlastní rozsáhlejší, sofistikovanější a vyhovující evaluační nástroj Obsah: Aktivita A Zhodnocení přínosu a spokojenosti řídících pracovníků škol se školením Zhodnocení přínosu a spokojenosti pedagogů s úrovní podpory Aktivita B Krátký popis akcí a činností Zhodnocení přínosu z hlediska seminářů

6 Co je Profil Škola 21 Nástroj na pomoc školám v jejich vývoji do moderní podoby Pomůcka sloužící pro tvorbu ICT plánu školy Nástroj pro hodnocení využití ICT ve škole Reálně posoudit začlenění ICT a jeho rozvoj

7 Pro koho je Profil Škola 21 určena Management škol Školním ICT metodikům Učitelé a komunita školy

8 Proč používat Profil Škola 21 Pomůže s hledáním efektivních cest a postupů implementací ICT ve vzdělávání rozvojem vize školy stanovením priorit a reálných cílů účelně investovat do technologií

9 Příklady otázek pro evaluaci Možnost, která nejlépe vystihuje vaši současnou situaci: ICT nejsou součástí vize (pokud existuje). Jsou vnímány jen na úrovni pořízení a správy vybavení (hardware + software). Na vizi zapojení ICT do výuky pracuje jen omezená skupina učitelů. Využití ICT hraje významnou roli ve vizi a je plně zahrnuto do koncepce rozvoje školy. Vize je sdílena celou školou včetně žáků. Je aktivně ověřována každodenní praxí a šířena ven. Možnost, která nejlépe vystihuje vaši současnou situaci: Učitelé využívají ICT převážně bez přímé souvislosti s výukou. Učitelé využívají ICT jako nástroj školní administrativy, pro plánování výuky i na podporu výukových činností typicky formou využití hotových materiálů. Učitelé využívají ICT tak, aby žáci měli možnost se vzdělávat formou konstruktivně pojatých předmětových i mezipředmětových aktivit. Výukové metody využívající ICT jsou orientovány na žáka. Všude ve škole se vyskytují důkazy skutečných, na poznávání orientovaných aktivit a spolupráce.

10 Úvod - Škola 21

11 Registrace - Škola 21

12

13

14 Děkuji za pozornost Manažer aktivity RNDr. Jan Krejčí, Ph.D. Tel:


Stáhnout ppt "Dotyková zařízení ve výuce ​ KA4 Evaluace RNDr. Jan Krejčí, Ph.D."

Podobné prezentace


Reklamy Google