Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

BEZEDNÝ MĚŠEC Úvodní e-book k webináři a připravovanému know-how manuálu BEZEDNÝ MĚŠEC Aneb jak Váš web nebo e-shop efektivně napojit na neomezené zdroje.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "BEZEDNÝ MĚŠEC Úvodní e-book k webináři a připravovanému know-how manuálu BEZEDNÝ MĚŠEC Aneb jak Váš web nebo e-shop efektivně napojit na neomezené zdroje."— Transkript prezentace:

1 BEZEDNÝ MĚŠEC Úvodní e-book k webináři a připravovanému know-how manuálu BEZEDNÝ MĚŠEC Aneb jak Váš web nebo e-shop efektivně napojit na neomezené zdroje internetu bez zbytečných investic, rizik a slepých uliček. …dokážete víc než si myslíte!

2 2 Proč BEZEDNÝ MĚŠEC? Protože tento název trefně vystihuje nevyčerpatelné možnosti internetu a tedy i každého webu, nebo e-shopu, pokud se je ovšem rozhodnete využít! Neboť obecné povědomí, že špičkový internetový marketing s výraznou a efektivní reklamní kampaní a kvalitní optimalizací je pouze pro bohaté JE MÝTUS! Protože jak se říká: VŠE JE JEN V NAŠÍ HLAVĚ! Obvyklá představa běžného uživatele internetu je asi taková, že pokud se chce kdokoliv v tomto prostředí výrazně prosadit, musí vládnout dostatečně velikým kapitálem, který si může dovolit investovat do nákladné reklamy a dalších souvisejících služeb. Tento postoj je celkem logickým důsledkem obecného povědomí, které máme z jiných oblastí života. Například reklama v novinách, časopisech, na billboardech a v televizi stojí jejich zadavatele tisíce, statisíce až miliony! Valná většina z nás má tedy zcela logickou tendenci si tento zavedený koncept automaticky projektovat i do prostředí IM (internetového marketingu). Mohu Vás však ujistit, že tento koncept pro oblast IM v mnohém neplatí! Existují totiž možnosti, nebo přesněji řečeno zkratky, díky kterým je možné Váš web či e-shop během krátké doby velmi efektivně napojit na nevyčerpatelné zdroje internetu.

3 Komu může být BEZEDNÝ MĚŠEC užitečný? 3 Především těm z Vás, kteří si kladete následující otázky! 1.Zda v rámci Vašich možností skutečně na 100% využíváte veškerý potenciál Vašeho webu, nebo e-shopu a celého internetu? 2.Nebo tušíte rezervy a lámete si hlavu s tím, jak je identifikovat a využít? 3.Či jste snad přímo smířeni s tím, že Vám některé objektivní důvody (finance, čas, zkušenosti aj.) nedovolují plně využít veškerých možností IM a SEO? 4.Zdá se Vám zbytečně drahé a snad i riskantní investovat do agentury, či správce, který by Vám mohl připravit a vést internetovou marketingovou kampaň? 5.Případně nemáte kapacity nebo zkušenosti, aby jste si takovou kampaň založili a spravovali sami? 6.Domníváte se, že jste příliš malá firma na to, aby jste na profesionální a skutečně výkonnou kampaň dosáhli? 7.Nebo prozatím jen uvažujete o tom, zřídit si ke svému podnikání také web, který by Vaši živnost, či business efektivně podpořil, ale nemáte s internetovým marketingem a SEO žádné zkušenosti?

4 Čím Vám může být BEZEDNÝ MĚŠEC užitečný? 4 Jak jsem se již jednou zmínil, Bezedný měšec se může stát Vaší zkratkou k prosperitě! Pomocí „koncentrátu“ skutečně zásadních a efektivních metod, nástrojů a postupů IM a SEO, které jsem pro Vás připravil a jež budete mít možnost v krátké době v navazujících krocích aplikovat na Váš web nebo e-shop, doslova vysajete z internetu maximum příležitostí v daném oboru právě pro Vaše podnikání. Proč tomu tak je? Protože i v oblasti IM a mnoha dalších oborech se uplatňuje známý Paretův princip, který říká, že pouze 20% populace vlastní 80% celkového bohatství. Dovolím si tvrdit, že u IM je to velmi podobné. Tedy uplatnění nejdůležitějších 20% z veškerých dostupných metod Vám přinese 80% z celkového možného maximálního účinku. Jde jen o to znát těch zásadních 20%! Toto efektivní využití valné většiny možností internetu Vám může přinést značnou finanční vzpruhu a uvolnění všudypřítomných stresů. Pohrát si se zbývajícími možnostmi pak bude s nabytými zkušenostmi mnohem snašší. Potom Vás možná bude zajímat: DOSTUPNÉ METODY DOSTUPNÉ PŘÍLEŽITOSTI uplatněním nejefektivnějších metodvyužijete maximum příležitostí

5 5 BEZEDNÝ MĚŠEC jako zkratka k prosperitě Nyní si mnozí budou jistě klást otázku, proč si toto know-how, jako cenný informační poklad neponechám jen pro sebe, stejně jako to dělají i ostatní poskytovatelé služeb v oblasti IM? Odpověď je velmi jednoduchá. Zjistil jsem, že je to zkrátka pro specifickou skupinu podnikatelů výhodnější a praktičtější než standardní dosud zaběhnutý způsob poskytování služeb v oboru IM a SEO. Také jsem si uvědomil, že všichni ostatní poskytovatelé a správci IM a SEO byli a dosud jsou zaměřeni převážně na finančně silné klienty, kteří z různých důvodů nechtějí, nebo se nemohou IM a SEO vůbec zabývat a raději si dle zaběhlých zvyklostí a za patřičné sumy najmou agenturu, či správce. Já jsem se tedy rozhodl vyjít vstříc těm, kteří naopak z různých jiných důvodů nechtějí, nemohou, nebo si netroufnou investovat nemalé částky do správy profesionálního IM, ale na druhou stranu, zase nemají tolik zkušeností jako profesionálové z oboru IM, nebo dostatek volných časových kapacit, aby se svépomocí a samostudiem pozvolna dopracovali na špičkovou úroveň. A právě pro tuto specifickou skupinu zájemců o internetový marketing je určen webinář a chystaný know-how manuál BEZEDNÝ MĚŠEC který zájemce provede rychle bezpečně a šetrně složitým labyrintem IM a ukáže cestu ke skvělým výsledkům za zlomek nákladů.

6 6 BEZEDNÝ MĚŠEC jako zkratka k prosperitě Pro ilustraci Vám nyní popíši své začátky v oboru IM a SEO. Internet mě fascinoval již od svého počátku a jeho prostředí jsem brzy využíval jako autor několika jednoduchých amatérských webů. Před lety jsem také pomáhal jedné kamarádce se zavedením e-shopu k jejímu obchodu se starožitnostmi. Po nějaké době mě požádala, zda bych se jí nepostaral také o reklamní kampaň, kterou jí v té době vedl správce přímo od nejmenovaného poskytovatele PPC systému. Důvodem byl fakt, že kampaň sice pěkně zvedla návštěvnost e-shopu, jenomže, zisk, který z toho plynul, tak sotva stačil na pokrytí nákladů reklamní kampaně a její správy. Doufala, že jako kamarád a nezávislý správce kampaně budu levnější. Zprvu to k příliš povzbudivým výsledků nevedlo a některé mé pokusy byly spíše kontraproduktivní. Po nějaké době však nastal vcelku povzbuzující zlom. Výkon kampaně najednou vyskočil na cca 140% původního stavu a držel. Po několika týdnech dalších pokusů, omylů, analýz a optimalizace se výkon kampaně ustálil přibližně na 190% v porovnání s původním stavem! To bylo skvělé! A v těchto začátcích jsem byl prakticky teprve u 2. kroku ze 7, s kterými budete mít možnost se seznámit ve webináři, či know-how manuálu BEZEDNÝ MĚŠEC. Jedná se o metody a postupy které v současné době aktivně využívám já i mí klienti. Vše důležité je přehledně uspořádané do sedmi na sebe navazujících kroků, díky kterým, jak jsem již uvedl, se napojíte na skutečně nevyčerpatelné zdroje internetu a ze svého webu, nebo e-shopu tak vytvoříte víceméně BEZEDNÝ MĚŠEC ve kterém budete vždy nacházet „zlaťáky“ pro uskutečňování vašich záměrů.

7 7 BEZEDNÝ MĚŠEC jako zkratka k prosperitě Jak jsem již naznačil, někteří z provozovatelů webů a e-shopů kteří obchodují s nižšími maržemi, nebo nedosahují takových obratů, ze kterých by mohli tvořit dostatečné rezervy, mohou mít občas problém s tím, že se jim investice do služeb v oblasti IM příliš nevyplácí, podobně jako kdysi mé kamarádce. Někteří z nich za mnou v minulosti přicházeli a snažili se ze mě dostat informace, typy a triky, které by mohli samostatně aplikovat a vylepšit tak svůj business na netu. V podstatě po mě chtěli, abych jim prozradil své know-how a oni nemuseli za mé služby, nebo služby jiných agentur platit. Samozřejmě, že jsem se zpočátku vyzrazování know-how bránil ale díky tomu jsem si začal uvědomovat, že existuje poměrně početná a přehlížená skupina podnikatelů, kteří by rádi využívaly vymoženosti IM a SEO, ale prozatím je málo těch, kteří jsou ochotni jim v tomto směru pomoci. A tak se tedy zrodil nápad know-how manuálu BEZEDNÝ MĚŠEC, jako výrazně levnější alternativy ke standardnímu poskytování služeb internetového marketingu a SEO, ovšem se stejně přesvědčivým výsledným efektem jako IM od profesionálů. Do doby, něž bude tento know-how manuál hotov, vám mohu nabídnout jako alternativu webinář se stejným, ovšem trochu koncentrovanějším obsahem.

8 8 Jaké jsou tedy možnosti běžného podnikatele provozujícího vlastní web nebo e-shop? 1. Najme si agenta, či agenturu, kteří se o IM a SEO kompletně postarají Tento ušetří mnoho času, získá s největší pravděpodobností velmi dobrý výsledek, ale zaplatí za poskytnuté komplexní služby v odpovídajícím rozsahu často i několik desítek tisíc. 2. Využije BEZEDNÝ MĚŠEC - dle manuálu či webináře uplatní veškeré zásadní know-how! Po několik dnů až týdnů věnuje určitou část svého času k tomu aby krok za krokem prošel a aplikoval veškerá zásadní opatření na profesionální úrovni. Tímto získá zájemce stejně dobrý výsledek jako v 1. bodě, ovšem pouze za zlomek nákladů! 3. Bude samostatně pronikat do problematiky systémem samostudium-pokus-omyl… S nastavením kampaně a její optimalizací stráví pravděpodobně velmi mnoho času se různě uspokojivým výsledkem. Nezřídka se tak stává, že strávený čas, respektive cena času podnikatele/zaměstnance je v porovnání k efektu ztrátovou investicí. 4. internetový marketing neřeší.

9 9 BEZEDNÝ MĚŠEC jako zkratka k prosperitě Jen krátce se ještě vrátím do minulosti, kdy jsem se díky svému zájmu a impulzu od své kamarádky přeřadil z kategorie 4 do kategorie 3. V té době jsem vlastně neměl na vybranou. Kategorie 1 se zdála drahá a nedostupná a kategorie 2 neexistovala. V té době jsem k tomu měl však ideální podmínky. Netlačil mě ani čas, ani finance. Jako živnostník na volné noze jsem měl střídavě práce hodně, nebo žádnou. A tak v obdobích, kdy jsem měl volno, jsem se věnoval IM a pomáhal svým přátelům téměř zadarmo. Prošel jsem si hodně slepých uliček a několikrát jsem téměř na tyto aktivity rezignoval. Naštěstí se mezi mými pokusy a nápady objevily i ty vcelku smysluplné. Poměrně dlouho jsem jen sbíral zkušenosti a postupně si vytvářel mapu nejrychlejších cest, zkratek a nástrojů, díky kterým dnes dokáži přivést mým klientům na jejich weby právě ty zákazníky, kteří jsou rozhodnuti utrácet peníze za prezentované zboží, či služby. Všechny mé poznámky a taháky jsou dnes dobrým základem pro webináře a know-how manuál, s jejichž pomocí během několika dní, v sedmi krocích vyzbrojíte Váš web či e-shop pro dlouhodobě úspěšný boj na poli IM a SEO.

10 10 JAKÉ KONKRÉTNÍ KROKY VÁS ČEKAJÍ? Máte li zájem u svého webu vylepšit poměr zisku k vynaloženým financím a času, pak Vám doporučím beze zbytku aplikovat nástroje a kroky, které dále uvádím. 1.Spuštění analytického nástroje – nezabere příliš času a bude se Vám velmi hodit ke sledování vývoje od samého začátku a ke zjišťování efektivních zdrojů a faktorů ovlivňujících procento konverzí. 2.Příprava, nastavení a spuštění PPC kampaně/prvokampaně – dle rozsahu zabere 1 až 5 pracovních dnů. Velmi mocný a rychlý nástroj pro navýšení návštěvnosti a tržeb, které můžete výrazně ovlivnit právě důslednou a pečlivou aplikací veškerého know-how. 3.Nastavení a spuštění remarketingu – Trochu větší časová náročnost než v předešlém kroku. Dokáže významně navýšit konverze, tedy například procento nakupujících mezi návštěvníky. 4.Návrh nastavení a spuštění email marketingu – další významný nástroj na zvýšení konverzí. Kroky 2, 3 a 4 jsou pro rychlý efekt zcela zásadní a nezbytné. S následujícími kroky 5, 6 a 7 není nutné spěchat. Z dlouhodobé perspektivy jsou však také významné. 5.Registrace do katalogů – jeden z faktorů SEO zvyšujících dlouhodobě rank a návštěvnost webu. 6.Systém získávání zpětných odkazů a tvorba microsites – jako předešlý bod, off page faktor, který sice pomalu a mírně, zato však dlouhodobě zhodnocují web a trvale navyšují návštěvnost a šetří náklady. 7.Práce na celkovém SEO webu/e-shopu - práce na více on page faktorech webu, jako například copiwriting, titulky, tagy, prolinkování, celková struktura webu, a podobně, které dlouhodobě zhodnocují web pro internetové vyhledávače.

11 VÝVOJ NÁVŠTĚVNOSTI A TRŽEB Na předešlé straně jsem uvedl, že kroky 2, 3 a 4 jsou pro IM klíčové. Po jejich správné a důsledné aplikaci můžete očekávat nárůst návštěvnosti (oranžové pole) minimálně na 150% až na 1.000% původního stavu (modré pole), v závislosti na stáří a historii webu/e-shopu. Nový web, s nulovou historií a tedy i s malou přirozenou - původní návštěvností má větší potenciál procentuelního růstu než starší zavedený web s větší přirozenou návštěvností. Tatáž opatření (teoreticky u obsahově stejných webů) přivedou přibližně stejný počet nových návštěvníků a klientů. U staršího webu je to však procentuelně méně než u webu zcela nového. V obou případech však opatření přinesou významný nárůst tržeb, jak můžete vysledovat na dalším listu. 11 100% 500% 100% 250%

12 VÝVOJ NÁVŠTĚVNOSTI A TRŽEB Pro upřesnění uvádím ještě graf, na kterém je znázorněn obvyklý vývoj návštěvnosti a tržeb po správné aplikaci klíčových opatření IM, které Vám následně popíši v krocích 2, 3 a 4. Modré pole znázorňuje opět přirozenou návštěvnost průměrného webu/e-shopu a oranžové pole navýšení návštěvnosti. Zelená linka pak sleduje vývoj tržeb, po důsledném nastavení a spuštění všech nástrojů IM dle kroků 2, 3 a 4. 12 Nárůst tržeb z PPC reklamy Nárůst tržeb z remarketingu Nárůst tržeb z e-mailingu původní stav tržeb Krok 2 – start PPC kampaně Krok 3 – start remarketingové kampaně Krok 4 – start automatické e-mailové kampaně čas Návštěvnost/tržby

13 13 BEZEDNÝ MĚŠEC jako zkratka k prosperitě Nyní tedy máte i Vy možnost využívat všech vymožeností IM na profesionální úrovni bez obav a omezení. Výsledky, které na sebe po důsledné aplikaci získaného know-how nenechají dlouho čekat, budou velmi pravděpodobně vzpruhou v podobě uvolnění nepříjemných finančních omezení a tlaků, časových stresů a budou zadostiučiněním Vašeho dosavadního podnikatelského snažení. Bez nadsázky si tak zjednodušíte Váš život profesní i soukromý. Nyní tedy zvu i Vás, vykročte mimo zaběhnuté koncepty, zahoďte představy o nedostižných metách a objevte netušené možnosti. Vytvořte si z Vašeho webu/e-shopu BEZEDNÝ MĚŠEC. Na závěr ještě rekapitulace přínosů webináře a know-how manuálu BEZEDNÝ MĚŠEC Předá Vám cenné know-how a poradí jakým způsobem je možné se zařadit mez tzv. velké hráče. Poradí jak nastartovat Váš internetový business bez nutnosti velkých a riskantních investic do IM. Pomůže Vám vyhnout se slepým uličkám a ukáže krátké a rychlé cesty přímo k cíli. Nabídne způsob jak nemuset platit desetitisíce za služby agentur a přesto získáte natrvalo a za zlomek ceny efekt jako od špičkových profesionálů.

14 Mimo jiné se například také dozvíte: Proč není výhodné v prvokampani bojovat o přední pozice ve vyhledávačích? A proč se to naopak vyplatí v remarketingu? Jak můžete získat zákazníka díky reklamě bez placených prokliků? Jak v síti internetu automaticky a v reálném čase vystopovat například bývalé návštěvníky Vašeho webu/e- shopu a jak jim jednoduše a cíleně na různých stránkách zobrazovat právě Vaše reklamy? Nebo jak spolehlivě a legálně vytvořit obsáhlou databázi kontaktů pro Váš mailing? Tyto a mnohé další užitečné informace získáte absolvováním webináře, nebo je naleznetewebináře v pokračování know-how manuálu, který pro Vásknow-how manuálu právě připravuji. www.smartppc.cz Přeji Vám mnoho zdaru a radosti ze snadnějšího života! Martin Tvrdík BEZEDNÝ MĚŠEC jako zkratka k prosperitě 14


Stáhnout ppt "BEZEDNÝ MĚŠEC Úvodní e-book k webináři a připravovanému know-how manuálu BEZEDNÝ MĚŠEC Aneb jak Váš web nebo e-shop efektivně napojit na neomezené zdroje."

Podobné prezentace


Reklamy Google