Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem "— Transkript prezentace:

1 Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem 

2  Základy personalistiky a marketingu  Marketing I - letní sem. 2/2Zk4  Personalistika –zimní sem. 2/2Zk3

3 Přednášky:  úterý 5. – 6. hodina POL  29 hodin  docházka dobrovolná

4 Cvičení:  středa hodina 204L (multimediální učebna, PCL 3, FIF)  docházka povinná 80%  testy průběžné  praktické příklady  práce na semestrální práci (tým)

5 Semestrální práce zahrnuje: analýzu marketingového prostředí, průzkum trhu, cenovou politiku, vhodnou komunikaci se zákazníkem, zpracování distribučních cest. ve wordu, prezentace v power pointu

6 Způsob ukončení: Z, Zk  Hodnocení výsledků studentů: Zápočet  průběžné hodnocení formou testů, 50 %  semestrální práce, 50 % Zkouška  písemný test (45 minut), 50 %  ústní zkouška (15 minut), 50 %

7 Probíraná témata Význam, obsah a definice marketingu.2P (září) Základní pojmy marketingu.2P Vývojové koncepce marketingu.2P Prostředí marketingu. 2P (říjen) Marketingový informační systém.2P Odhad nabídky a poptávky trhu.2P Analýza spotřebitelských trhů.2P Analýza trhů a organizací.2P Poznání konkurence.2P (listopad) Marketingový MIX. 2P Výrobek. 2P (prosinec) Cena a cenová politika.2P Komunikace a stimulace prodeje.3P Distribuce výrobků.2P

8 Doporučená literatura:  KALKA, R., MAESSEN, A. Marketing. Praha: Grada Publishing,  LYNX – výukový software marketingu.  reklama/?order=nejlepsi


Stáhnout ppt "Marketing I.  Monika Horehleďová  kabinet 307 Pod lesem  konzultační hodiny: čtvrtek 12:40 kabinet 307 Pod lesem "

Podobné prezentace


Reklamy Google