Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

New Marketing Media Michal Pilík. Osnova předmětu Nové perspektivy v rozvíjení marketingových strategií Internet a jeho využití pro marketing Uživatelé.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "New Marketing Media Michal Pilík. Osnova předmětu Nové perspektivy v rozvíjení marketingových strategií Internet a jeho využití pro marketing Uživatelé."— Transkript prezentace:

1 New Marketing Media Michal Pilík

2 Osnova předmětu Nové perspektivy v rozvíjení marketingových strategií Internet a jeho využití pro marketing Uživatelé Internetu a jejich nákupní chování E-mailový marketing Vztahový marketing a rozvoj jeho významu v digitálním světě Databázový marketing On-line branding strategie Etické aspekty on-line marketingu E-marketingové strategie: Výrobek a cena v digitálním světě Marketingová komunikace v e-prostředí Internet jako distribuční cesta Ostatní elektronické formy marketingu a jejich význam pro vývoj marketingu

3 Časový harmonogram 9. 2. 2010: úvodní hodina 16. 2. – 23. 3. 2010: přednášky 30. 3. – 27. 4. 2010: semináře 4. 5. 2010: udělování zápočtů 11. 5. 2010: předtermín

4 Podmínky pro udělení zápočtu Týmová prezentace na zvolené téma Tým 7 studentů Vedoucí týmu + 6 členů týmu Prezentace proběhnou 30. 3. – 27. 4. 2010 Délka prezentace: 45 minut / 1 téma Vedoucí týmu předá před každou prezentací přednášejícímu bodové ohodnocení každého člena týmu za aktivitu, kterou na přípravě tématu prokázal (0 – 10 bodů) Hodnocení samotné prezentace provedou studenti v den prezentace na základě stanovených kritérií

5 Podmínky pro udělení zápočtu Struktura prezentace Cíl práce Teoretická východiska Praktické využití (příklady, ukázky, videa …) Závěr (Co je užitečné si zapamatovat pro kolegy?) Diskuze

6 Podmínky pro udělení zápočtu Týmová prezentace na zvolené téma SecondLife jako marketingové médium Buzz marketing Blog marketing Facebook jako marketingové médium Politický marketing a nová média Tradiční média se neztratí Finanční krize a její dopad na marketing (tradiční, on-line) Cílová skupina: Teenageři Cílová skupina: Senioři (60+) Social Media Marketing (YouTube, MySpace, chat, IRC …)

7 Zkouška Písemný test (60 %) + ústní dozkoušení

8 Doporučená literatura HART, S. Marketing Changes. London : Thomson Learning, 2003. 360 p. ISBN 1-86152-673-3. HARRIS, L.; DENNIS, CH. Marketing the e-Business. London : Routledge, 2002. 355 p. ISBN 0-415-25601-1. RANCHHOD, A. Marketing Strategies: A Twenty-first Century Approach. Essex : Pearson Education Limited, 2004. 239 p. ISBN 0-273-65192-7. STRAUSS, Judy; EL-ANSAY, Adel E-marketing. ISBN 0-13-148519-9. URBAN, G. Digital marketing strategy. Text and cases. ISBN 0-13- 183177-1. VAREY, R. J. Relationship Marketing – Dialogue and Networks in the E- Commerce Era. Chichester : John Wiley & Sons, 2002. 217 p. ISBN 0- 470-84341-1. BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu – Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha : Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247- 1095-1. STUCHLÍK, P.; DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. Praha : Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-957-8. SEDLÁČEK, J. E-komerce – internetový a mobil marketing od A do Z. Praha : BEN, 2006. ISBN 80-7300-195-0. Trend Marketing

9 Kontakty Michal Pilík Fakulta managementu a ekonomiky Mostní 5139, 760 01 Zlín Kancelář U2/302 Konzultační hodiny: středa 13 – 15 h Tel.: 576 032 302 E-mail: pilik@fame.utb.czpilik@fame.utb.cz


Stáhnout ppt "New Marketing Media Michal Pilík. Osnova předmětu Nové perspektivy v rozvíjení marketingových strategií Internet a jeho využití pro marketing Uživatelé."

Podobné prezentace


Reklamy Google