Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Agentura CzechTourism a její marketingové aktivity v roce 2010.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Agentura CzechTourism a její marketingové aktivity v roce 2010."— Transkript prezentace:

1 Agentura CzechTourism a její marketingové aktivity v roce 2010

2 CzechTourism Změna v organizační struktuře 2010 NOVĚ Czech Convention Bureau jako součást agentury CzechTourism

3 Nová organizační struktura v roce 2010 Ředitel Ekonomika a interní služby Oddělení finanční + administrace ZZ Oddělení hospodářské správy Oddělení koordinace veřejných zakázek Oddělení edice a distribuce Oddělení řízení projektů financovaných z Evropských fondů * Marketing a externí služby Oddělení komunikace s odb. veřejností, řízení ZZ Oddělení veletrhů Oddělení marketingových projektů Oddělení národních produktů Výzkum a média Oddělení výzkum trhů a trendů Mediální oddělení Sekretariát ředitele Czech Convention Bureau Interní auditor*

4 Zahraniční zastoupení CzT Celkem v 25 zemích, z toho 17 v Evropě, 3 v Asii, 5 v Americe Na začátku roku se bude nově otevírat ZZ v ruském Jekatěrinburgu – oslovení asijské části Ruska za Uralem V druhé polovině roku 2010 uvažujeme o otevření kanceláře v Indii

5 Nová reklamní tvrzení (clame) “Česká republika - to letí!“ ve spojení s portálem KUDY Z NUDY komunikováno v mediálních a marketingových aktivitách v rámci domácího cestovního ruchu “Czech Republic - Stunningly Different!“ (úžasně jiná!) komunikováno v souvislosti s aktivitami na zahraničních zdrojových trzích

6 Veletrhy v roce 2010 Celkem 41 veletrhů Tradiční účast na 34 zahraničních veletrzích v Evropě a Asii Účast na dvou hlavních veletrzích v ČR – GO a Regiontour Brno a Holiday World Praha ČR bude partnerskou zemí na 2 veletrzích – TAXIDI Kypr a Pferd Internacional Mnichov 2 nově zařazené veletrhy – OTM New Delhi a ITB Singapur Oficiální účast na EXPO Shanghai společně s krajskými úřady ČR

7 Stěžejní marketingová témata pro rok let od nástupu dynastie Lucemburků na český trůn (obsahově výrazné téma) Česká republika romantická (snadně uchopitelné, dobře „prodejné“ téma) Praha je také pro Čechy (změňme český mýtus o cenově nedostupné Praze) Ochutnejte Českou republiku! (zbořme mýty o nekvalitnosti české kuchyně)

8 Festivaly a mezinárodní soutěže TOURFILM a TOURREGIONFILM – filmové festivaly - koordinace s programem Karlovarského týdne TOURMAP – festival tištěných map a průvodců a multimediálních nosičů TOURPROPAG a EUROREGIONPROPAG – přehlídka propagačních materiálů Novinka! Mezinárodní soutěž multimédií a webových prezentací regionů zemí V4, Německa a Rakouska

9 Projekt KUDY Z NUDY Ceny portálu a mediální podpora vítězných subjektů (druhý ročník soutěže – Krkonoše, Špindlerův Mlýn VI. 2010)WWW.KUDYZNUDY.CZ - propojení s prestižními zpravodajskými a cestovatelskými servery České republiky - spolupráce s celoplošnými veřejnoprávními a nezávislými médii - rozvoj portálu po technické a obsahové stránce

10 Czech Specials – ochutnejte Českou republiku! Prezentace projektu pro zahraniční veřejnost (EU) - akce na náměstích a veřejných prostorách, veletrhy - týdny české kuchyně v hotelových řetězcích (Polsko, Rakousko) - mediální podpora projektu v zahraničí Aktivity v ČR - spolupráce s AHR a AKC - prezentace projektu na Holiday World - regionální soutěže a celostátní Czech Food Cup 2010 v krajích ČR (6 akcí termín: III.- V. 2010) - spolupráce s médii, TV seriál s ČT o historii, současnosti a budoucnosti české kuchyně - rozvoj portálu

11 Cesty zahraniční odborné veřejnosti do ČR Mezinárodní incomingový press/fam trip: „Looking for charm and atmosphere? Enjoy the Czech Republic 2010“ podtitul: Co dala Česká republika světu… termín: duben nabídka turistického potenciálu regionů ČR s akcentem na osobnosti, které výrazně ovlivnily povědomí o ČR ve světě - workshop s českými subjekty (očekávaná účast novinářů/CK/TO)

12 Tématické press a fam tripy - oslovení vždy několika zemí s konkrétním turistickým tématem – např. vinařství, technické památky, moderní architektura apod. Novinka! - česká řemeslná a tradiční výroba, české produkty (ve spolupráci s MAS/místní akční skupiny) Individuální press a fam tripy – na základě poptávky zahraničních médií a touroperátorů Cesty zahraniční odborné veřejnosti do ČR

13 Propagace akcí pořádaných v regionech ČR Zviditelnění regionů ČR a marketingová spolupráce agentury na akcích s mezinárodním přesahem PIM 2010 Kandidatura MS v hokeji 2015 Czech Barum Rally Jizerská 50 Prague Carnevalle etc… Marketingová participace na regionálních projektech doporučených krajskými organizátory cestovního ruchu

14 Propagace regionů odborné veřejnosti Regionální prezentace (představení regionů incomingovým CK a novinářům) Semináře pro průvodce (prezentace regionů ČR průvodcům a novinářům) Nové územní uspořádání (mapy) Porada koordinátorů a krajů

15 Golfové projekty Veletrhy (5 zahraničních a 1 český) Press tripy a PGA turnaje Propagace českých hřišť prostřednictvím projektu 1 fee pro dva hráče Mid Year Convention 2010 – hromadný fam trip pro VIP golfové touroperátory a členy mezinárodní asociace International Association of Golf Tour Operators (IAGTO)

16 Propagace lázeňství Kampaň na podporu DCR – 2. fáze Workshopy – Ukrajina, Rusko, arabské země, spa&golf Prezentace v tuzemských OC (Praha, Brno, krajská města) Prezentace v zahraničních OC Německo – Drážďany Polsko – Katowice nebo Wroclaw Slovensko

17 Další plánované aktivity na podporu lázeňství Fam&press&info tripy pro lékaře – Ukrajina, Rusko, Francie, Belgie, arabské země, Skandinávie, Itálie, Velká Británie Veletrh (regionální) - Německo Karlovarský týden Katalog lázní a wellness – reedice

18 Czech Convention Bureau Projekt zaměřený na rozvoj kongresových a incentivních aktivit v České republice Koordinace marketingových činností, spolupráce v rámci získávání nových akcí a koordinace klíčových strategií prodeje destinace Spolupráce jednotlivých regionů ČR zajistí komplexní nabídku kongresových a incentivních činností a zvýší tak přínos a rozvoj celého odvětví cestovního ruchu

19 Aktivity Czech CvB Vzdělávání a školení „Regional Directory“ – ročně vydávaná publikace obsahující regionální statistický přehled „Společná databáze zahraničních klientů“– on-line a tištěná verze Lobování a reprezentace – jednotná prezentace kongresového odvětví Webová prezentace Czech CvB

20 EDEN Soutěž EDEN (European Destinations of Excellence) vyhlášená Evropskou komisí na podporu méně známých oblastí V roce 2009 – 2010 proběhne druhý ročník v Česku, garantem je CzechTourism Téma: rozvoj cestovního ruchu v oblastech vodní turistiky Vyhlášení soutěže: listopad 2009 Vyhlášení vítěze: duben 2010

21 Projekty IOP (Integrovaný operační program) Informační a rezervační systém Realizace: Monitoring zahraničních turistů Realizace: Sběr informací – DCR Realizace: Upevnění postavení České republiky a její konkurenceschopnosti na evropském trhu cestovního ruchu Realizace: Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu Realizace:

22 Ediční záměr 2010 Česká republika – základní prospekt, prezentace témat českého CR, mapa ČR, užitečné kontakty – vyjde i zkrácená verze ve formátu 10 x 21 cm - „skládačka“, která slouží ZZ pro rozesílání poštou Praha – základní image prospekt Jednodenní výlety z Prahy Aktivní dovolená Technické a industriální památky Hrady a zámky a další tituly

23 Ediční záměr 2010 Církevní památky (jen v italské verzi) ČR jako romantická destinace (svatby) Mozaika zajímavostí o českých zemích (osobnosti z různých oborů, historie, kulturní a přírodní bohatství, vynálezy…) Mapy (cyklomapa, mapa atraktivit, mapa kempů, mapa ČR, plán Prahy) Plakáty (atraktivní lokality ČR)

24 Děkuji za pozornost Pavel Kosař ředitel odboru Marketing a externí služby, pověřen řízením agentury CzechTourism Tel:


Stáhnout ppt "Agentura CzechTourism a její marketingové aktivity v roce 2010."

Podobné prezentace


Reklamy Google