1 Slyšet nás můžete opravdu kdekoliv. Aby ne, když si nás týdně naladí bezmála dva miliony posluchačů po celé republice. Dodáváme ráno dobrou náladu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Advertisements

Co dělá tvoje maminka a tatínek?
Kroužek informatiky.
Naše vlast ČESKÁ REPUBLIKA
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Beckiland Firemní párty.
ô BARVY ŽIVOTA odkaz: Pozitivní noviny AInformace o projektu SENIOŘI K POČÍTAČŮM! (pro další šíření v médiích) ● POZITIVNÍ NOVINY jsou tvůrcem.
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Vzduch se tetelí při poledním zvonu, s klekáním nás vítá soumrak, znovu a znovu…
ČLOVĚK A JEHO SVĚT ORIENTACE V ČASE Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
DĚTSKÝ SVĚT LVÍČEK. KDO JSME Dětský svět Lvíček patří k nejmodernějším zábavným parkům v Evropě na ploše 1250 m2. Můžete u nás prožít nezapomenutelný.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
PC-Pajoška Firma vznikla Hystorie firmy: Firma byla založena roku 1998 začínali jsme jako malá neznámá firma ale dnes už jsme všude známí.
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Studio AJ KINOREKLAMA jsme tu proto, aby i Vás bylo nejlépe vidět a slyšet právě tam, kam se lidé chodí dívat Automatickou prezentaci spustíte klávesou.
Mediální prezentace Rádio Impuls. Ráááádio.
Školní rádio  Školní rádio je jednou z aktivit, ve které se snažíme informovat žáky ZŠ Kravsko o akcích, aktivitách školy, o úspěchu žáků v soutěžích.
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
semestrální práce z předmětu mab
Přesvědčujeme sami sebe, že život bude lepší, až se jednou provdáme a nebo oženíme, budeme mít děti atd. Pak jsme otrávení, že naše děti nejsou dost velké.
Jaké budou dětské zprávy na ČT :D?
…Vystupte na horu, přivezte dříví a budujte dům… Pachtíte se za mnoha věcmi a máte z toho málo… Ageus
VODA.
Členění území naší vlasti
Technologie.
ČESKÝ ROZHLAS PARDUBICE projekt ROZHLASOVÉ POSVÍCENÍ Ing. Martin Kolovratník – ředitel stanice.
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
„Opravdový přítel je ten, kdo ti nabídne ruku a dotkne se tvého srdce“
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DENNÍ REŽIM Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
města vesnice  méně domů  méně obyvatel  Je obklopena přírodou, lesama, polema a loukama.  co bývá ve vesnici?  škola  obecní úřad  kostel  menší.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_TVAR_04 Sada DUMTvarosloví Předmět Český jazyk Název materiáluPád podstatných jmen 3 Anotace Žáci v jednoduchých.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Síla modliteb Modlitební procházky. Jako věřící jsem povolaní do vztahu s Otcem nebeským a tedy v neposlední řadě k modlitbám. Modlitbou rozumíme rozhovor.
37.1 Kraj Praha – poznáš jeho dominanty?
Turnaj ve futsalu 21. – 22. července.  Klub F.C. Santus Dobruška pořádá futsalový turnaj již od roku Tehdy se turnaje zúčastnilo 24 mužstev. Od.
Představení jednotlivých stanic + rodiny rádií
konzultace : liché pondělky
Vyhlášení klubové soutěže 2014/2015. Celkové pořadí Celkem se v soutěži objevilo 208 fotek v 9 tématech. To je průměr 23,1 fotek na soutěž.
Fanda.
Cíle projektu a projektové aktivity Aktivity na národní úrovni  Podpora Národní pracovní skupiny v práci na  Národním akčním plánu ochrany práv dětí.
RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.
DUM I. / 13. pohlednice Bc. Zdeněk Klíma. Pohlednice.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-06 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Aktuální projekty kin AERO a SVĚTOZOR Ivo Andrle Praha, 23. dubna 2008.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
„Spolupráce v oblasti náboru nových zaměstnanců pro členy KZPS“
Hra detektiv Hrát nápověda konec Autor: Tereza Bednářová 6.B.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291 AUTOR: Mgr. Slaminková Jana NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_Výchova ke zdraví TEMA: Denní režim ČÍSLO.
Městská knihovna Orlová Vedoucí: Iva Sušková
ČESKÝ IMPULS 981 AM Pozitivní nostalgie
HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
SLOVENSKO 2016.
Přítel.
Přítel.
Soňa Maruničová Říjen ročník
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_14 Domov, vlast
Členění území naší vlasti
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
LVK Sobota ráno Karolína Siřínková
Děti a rádio Michal Kormaňák Account Director Ipsos Public Affairs
Sociologická analýza postojů a názorů obyvatel MČ
Všichni máme hendikep, jen někdy je vidět víc, někdy míň…
Transkript prezentace:

1

Slyšet nás můžete opravdu kdekoliv. Aby ne, když si nás týdně naladí bezmála dva miliony posluchačů po celé republice. Dodáváme ráno dobrou náladu řidičům v autobusech, stejně jako třeba maminkám, které vypravují děti do školy, zpříjemňujeme vám také čekání u zubaře nebo na úřadech. Zkrátka jsme slyšet všude. KDO JSME? NEJPOSLOUCHANĚJŠÍ RÁDIO V ČESKÉ REPUBLICE, KTERÉ VĚŘÍ, ŽE OPTIMISTICKÝ POHLED NA SVĚT PŘINÁŠÍ POZITIVNÍ VÝSLEDKY A ZLEPŠUJE NÁLADU V CELÉ SPOLEČNOSTI. 2

3

Dvacátníci i padesátníci, lidé ve městech i na vesnicích. Všichni ti, kteří mají rádi hezké české písničky a kteří se rádi nechávají nakazit optimismem. Josefína, 28 let, učitelka na ZŠ, České Budějovice „S dětmi je zábava, ale občas mi pocuchají nervy. Rádio Impuls je ten nejlepší balzám.“ Stanislav, 39 let, instalatér, Olomouc „I když su akorát v práci, neunikne mně jeden zápas Sigmy. Všecko se dozvim díky sportovnim přenosum z Rádia Impuls.“ Magda, 43 let, obchodní zástupkyně, Praha „Jsem neustále v pohybu. Jezdím jak po Praze, tak mimo město, a proto ocením spolehlivé dopravní zpravodajství na Rádiu Impuls.“ Alois, 52 let, zubař, Litomyšl „Nedávno jsem objevil účinný lék proti stresu z návštěvy zubaře. Ve své čekárně pouštím Rádio Impuls a od té doby ke mně lidé vstupují s úsměvem.“ 4

5

„Haló, tady Impulsovi“ - dobré ráno vám popřejí Lenka Jurošková, Honza Daněk, Zuřivý reportér Aleš Růžička a Mirek 007 – moderátoři nejposlouchanějšího ranního vysílání v ČR „Dopoledne s Dobrým Korcem“ - Vlasta Korec uvádí Vtip s dobrým Korcem, Dopravu s dobrým Korcem, Počasí s dobrým Korcem a konec (vlastně spíš Korec) je ze všeho nejlepší! „Odpolední impuls“ – Ivo Apfel je specialista na tři věci: 1. Na nejrychlejší dopravní informace z celého území ČR, 2. Na zprávy 3. Na zlatou českou klasiku a novou českou muziku. A ještě na popichování dobrého Korce… „Fanda a jeho česká banda“ – S Fandou Matějíčkem vysílají Eva Hronková a mistr hudebních omáček Petr Vondráček. Informace, zábava, Doprava 007 a kvíz za všechny peníze! „Rádio Impuls – v Česku to žije“. Večer hrajeme zlatou českou klasiku a novou českou muziku a vysíláme večerní impulsy z míst, kde se něco děje. Standa Soukup přináší vše Dříve, než ostatní! Ti všichni a mnoho dalších se starají, aby bylo Rádio Impuls dál nejposlouchanější stanicí s nejlepším zpravodajstvím, dopravou a českou hudbou, ale i rádiem dobrých skutků

7

Připravíme pro vás: celoplošnou spotovou kampaň reklamní spotovou kampaň zacílenou na konkrétní region či kraj sponzoring jednotlivých pořadů rozhovory, reportáže na míru postavené projekty pro klienty Dlouhodobě spolupracujeme s celou řadou partnerů, mezi něž patří např.: Kooperativa, Karlovarské minerální vody, Čedok, Exim Tours, Česká televize, FTV Prima, Český Slavík Mattoni, CinemArt, Falcon, Letiště Praha, Global Assistance, Bauer Media, Mafra, Sanoma Media, Leo Burnett. Nabízíme erudovaný přístup, flexibilitu, operativní plánování a zajištění kompletní produkce. 8

9

10 POSLECHOVOST RÁDIÍ V ČR 12–79 let Projekce v tisících posluchačů Ladíme ke každému Minimálně jednou týdně si nás naladí posluchačů v celé republice.

MARKET SHARE RÁDIÍ V ČR 12–79 let % 11 Čas hraje pro nás 12,4 % veškerého času, který Češi tráví u rádia, patří nám.

POSLECHOVOST RÁDIÍ V ČR 25–55 let Projekce v tisících posluchačů Naši posluchači – vaši budoucí zákazníci V cílové skupině 25–55 let máme více než 20% náskok. 12

MARKET SHARE RÁDIÍ V ČR 25–55 let % Více než 14 % lidí ve věku let zpříjemňujeme jejich čas 13