Pom kontakty stopmagnetu Po zapnutí baterie dojde k napájení stopmagnetu. JD v poloze SOLO Odpojovač baterie jistič Tlač.stopu 1.stan. + pól baterie Tlač.stopu 2.stan. Koncák spodních dveří rozvaděče Cívka stopmagnetu Na - pól baterie Pom kontakty stopmagnetu Pojistku (63A)
Po sepnutí stopmagnetu rozpojí pom.doteky FP1 a proud jde přes cívku FP2 sníží se proud v obvodě
Sepnutí tlačíka START - sepne G1 a SČ Jízdní kontrolér neobsaz.stan.v 0 směrový kontrolér neobsaz.stan.v 0 směrový kontrolér obsaz. stan.v pol. diesel Tlačítko START Klidové kontakty stykačů TM S1,S2 (stykače musí být rozepnuty) Na cívku startov. stykače G1 Je napájená elektronika čas.relé A cívka stykače čerpadla oleje
je napájen elektromotor promazávacího Přes pojistku P14 (63A) je napájen elektromotor promazávacího čerpadla oleje
A v silové části přes G1 je přivedeno napájení na HG po kontakt G2 (tento je zatím rozepnut)
Dosáhne-li tlak oleje 0,7b spíná tlakový spínač TL3 Přes cívku G2 je přivedeno napájení na svorku čas.relé, které začne časovat
Za 60 sek. čas.relé propojí spodní vývod G2 na - pól baterie
Startovací stykač G2 připojí HG na - pól baterie HG točí NM
Pom. kontakt G2 překlene TL3 dojde-li k poklesu tlaku oleje při startu G2 neodpadne
Napájení stop-magnetu při dvojčlenném řízení ŘÍDÍCÍ ŘÍZENÁ