V.Prosperita organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Hodnocení finanční politiky (politiky kapitálové struktury)
Aplikace služeb pro zvýšení konkurenceschopnosti, vlastnosti a služby na podporu prodeje výrobků Vratislav KOZÁK
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Procesy Informační proces
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
Systémové pojetí manažerské práce
DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Výzkumný záměr VÚBP, prosinec 2006 Výzkumný záměr 2004 – 2010 BOZP – zdroj zvyšování kvality života, práce a podnikatelské kultury.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Audit administrativních činností
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Cenová strategie Eduard Andráši.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Ekonomika informačních systémů
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Personální práce ( kap. 14)
Podniková ekonomika Personální činnost.
Vybrané metody analýzy
POZNATKY Z LOGISTICKÝCH AUDITŮ
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
STUPŇOVITOST A METODY USPOŘÁDÁNÍ UČIVA V EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTECH
úvod pojetí a obsah marketingu
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Prosperita organizace
Prosperita organizace VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, ISBN , VEBER, Jaromír.
Ad 3) Nemoci na cestě k prosperitě technická omezení: -produkt -provoz Krizový management.
Komplexní produktivní údržba (TPM)
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Podnikatelský plán struktura plánu.
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
1 O čem budeme dnes hovořit: Management MSP Marketing MSP Tvorba cen.
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Hodnocení úrovně likvidity.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Ekonomicko – správní fakulta v Brně Katedra podnikového hospodářství KONKURENCESCHOPNOST PODNIKU VE VZTAHU K ROZVOJI MANAGEMENTU Ing. Viliam Záthurecký,
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
II.PŘ Strategie podniku a růst hodnoty podniku 1.Strategie českých podniků v EU 2. Světové trendy podnikových strategií 3. Strategické podmínky konkurenceschopnosti.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Vybrané manažerské nástroje
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
CS ES SS GS Cíle společnosti KOITO CZECH pro rok Navýšení ziskovosti, Nové zakázky Nové zakázky & Splnění střednědobého obchodního plánu zavedením.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Ekonomika malých a středních podniků
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový systém řízení
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingové strategie
Ing. Veronika Dostálková MBA
Manažerské účetnictví a řízení po linii výrobků, prací a služeb
Transkript prezentace:

V.Prosperita organizace 1. Činitelé prosperity 2. Stádia na cestě k prosperitě 3. Nemoci na cestě k prosperitě 4. Komplexní hodnocení organizace

Ad1) Činitelé prosperity Vnitřní a vnější faktory prosperity Úloha managementu na cestě k prosperitě

3

4

Ad 2) Stádia na cestě k prosperitě a)Zaměření na ekonomické procesy b)Orientace na zákazníka c)Integrovaný management

6

Ad a) Zaměření na ekonomické aspekty -eliminace penále. Škod, pokut, ztrát a pod -redukce nákladů -zvyšování produktivity

8

Ad b) orientace na zákazníka QFC TQS CF

10

Orientace na zákazníka marketing Motto= vztah podnik – zákazník Odstranění bariér = spokojenost zákazníka : slabá komunikace obchod-marketing, doprovodné služby, výcvik zaměstnanců,best practices, budování partnerství se zákazníkem

Indikátory žádoucího vývoje podniku: Tržní podíl Struktura zákazníků Struktura výrobkového portfolia Certifikáty kvality Indexy spokojenosti zákazníků Benchmarkingové studie ceny, kvality, času

Ad c) Integrovaný management: Zabezpečení správné provozní praxe podniku Budování konkurenční výhody