Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled ÚVOD DO UDRŽITELNÉ SPOTŘEBY A VÝROBY METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ.
1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ / /0002.
Opakování k maturitě.
T-1 Úvod do teorie pojištění firem
Organizační struktura pojišťoven
Reengineering podnikového procesu
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Analýza vlastního podniku
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Strategický management
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Volba segmentů trhu se stavebními zakázkami Optimální alokace výrobní kapacity - perspektivní segment -neperspektivní segment -jak udržet pozici na trhu.
Strategický management
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Obchodní činnost v pojišťovně.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Strategický management
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Tržní prostředí.
Hospodaření pojišťoven
2. Úloha marketingu ve firmě
Projekt diplomové práce.  Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO )
Ing. František Řezáč, Ph.D. Mgr. Silvie Kafková Masarykova univerzita Pojistné události.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Mgr. Silvie Kafková Masarykova univerzita Životní pojištění.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Řízení pojišťoven.
Model strategie marketingového mixu
Oceňování pojištěného majetku
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Ing. František Řezáč MASARYKOVA UNIVERZITA T – 10 Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management)
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Finanční řízení (teze seminářů - platí pro seminární skupiny 2 a 3)
Ing. František Řezáč, Ph.D. Mgr. Silvie Kafková Masarykova univerzita Správa aktiv pojišťovny, investiční činnost.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Kapitálová vybavenost pojišťoven - Solventnost
Ing. František ŘEZÁČ MASARYKOVA UNIVERZITA T – 4 Ekonomické předpoklady podnikání pojišťovacího podniku.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Mgr. Silvie Kafková Masarykova univerzita Obchodní a marketingová činnost.
Plánování a rozhodování v organizaci
Základy firemních financí (teze seminářů - platí pro seminární skupiny 1,4,10,11) Ing. František Řezáč, Ph.D. Katedra financí ESF MU.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Strategie.
Podklady pro zpracování semestrální práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Digitální učební materiál
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Ekonomika malých a středních podniků
Portfolio analýza Model GE
Marketingový systém řízení
Životní cyklus organizace
Obchodní a marketingová činnost
Plánování a rozhodování v podniku
Presentation Title 1st September 2002
Ing. František Řezáč, Ph.D. Mgr. Silvie Kafková Masarykova univerzita
Ukazatele pojistného trhu
Cenové strategie.
Hospodaření pojišťoven, účetní výkazy pojišťovny
Solventnost pojišťovny
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven

Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven  Definice marketingu.  Příklad změn na pojistném trhu České republiky.  Přehled autorů zabývající se předmětnou problematikou.  Základní a dílčí strategie komerční pojišťovny. Blíže viz MŘKP s. 55, 56 – 57, 57 – 59,

Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven  Vývojové stupně marketingu podle H. Mefferta.  Marketingové řízení podle P.Kotlera.  Rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí podle P. Kotlera.  Marketingové řízení komerční pojišťovny. Blíže viz MŘKP s. 62, 63, 64

Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven  Finanční analýza.  SWOT analýza.  Analýza životního cyklu pojistného produktu.  Analýza nákladů pojistného. Blíže viz MŘKP s. 69, 70

Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven  Matice růstu a podílu.  Matice atraktivity oboru a pozice podniku.  Matice přežití.  Benchmarking.  Balanced Scorecard.  Výběr strategie. Blíže viz MŘKP s. 71, 72 – 73, 74