Závěrečné práce 2005 / 2006 Postup při zadávání témat ZP na OU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ing. Květoslava Plechatá
Advertisements

3MA382 Manažerská informatika projektové řízení
Zpřístupnění eVŠKP a THESES.CZ v informačním systému IS/STAG Ing. Tomáš Kotouč Oddělení projektování informačního systému Střediska informačního systému.
systém na odhalování plagiátů
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
JAK DOKONČIT A OBHÁJIT ZÁVĚREČNOU PRÁCI – I.
Postup při vyplňování žádosti o platbu v Benefit7 EX-POST.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2012.
VÝPOČTY V TISKOVÝCH SESTAVÁCH SESTAVÁCH Lenka Buchtová, 4. y.
Oddělení metodiky OP Rybářství (SZIF) ŘO OP Rybářství (MZe)
Popis zadání úlohy v komínu. Po spuštění programu vybrat zjednodušené zadání.
Hromadná korespondence
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k delegování. Cíle V tomto kurzu se dozvíte, jak provádět následující akce: Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook.
Benefit7+ - vyplňování Monitorovacích zpráv (MZ) se žádostí o platbu
Vkládání záznamů do databáze OBD
Hromadná korespondence
JAK NAPSAT ZÁVĚREČNOU PRÁCI
Školení IS Rozpisy studentů, závěrečné práce. Rozpisy Studium → Přehled balíků s tématy/variantami Balíky : byly vytvořeny - s názvem katedry, zvlášť.
EBSCOhost Collection Manager ~ Vytváření profilů Tutoriál support.ebsco.com.
AKCENTA CZ, a.s. Služba SMS OLB – Uživatelský manuál pro klienty.
Příprava zapisovatelů na SZZ
Excel– Zásady Ing. Bohumil Bareš.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Šmahaj, J., Vávrová, Z.ŠKOLENÍ NOVÝ WEB NOVÝ WEB KATEDRY PSYCHOLOGE FF UP 2014 Šmahaj Jan, Vávrová Zuzana.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_396_Tisk dokumentu AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM:
Úvodní informace Mgr. Miroslav Kučera; Úvod do databázových systémů MIROSLAV KUČERA.
Postup pro aktualizaci seznamu doporučené literatury a učitelů uvedených u předmětu ve studijní agendě STAG.
Koncepce sběru elektronických vysokoškolských kvalifikačních prací prostřednictvím studijní agendy STAG Radka Tichá Univerzitní knihovna ZČU v Plzni Tomáš.
Jak mohu kontrolovat své aktuální výpůjčky z Knihovny PA ČR a termíny jejich vrácení.
INFORMATIKA 9. ročník.
Podmíněné příkazy jednoduché bVbVbVbVytvořené jednoduché tabulky bJbJbJbJednoduché opravy údajů bPbPbPbPodmíněné zadávání údajů.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Kopie záznamů s daty Aktuální rok sběru: Zpracovatel pouze kopie záznamů svého ústavu ve formuláři (doporučujeme) v klientu U záznamů již odevzdaných:
JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BP V JARNÍM SEMESTRU BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ BPH_BAS2.
VŠKP na Ostravské univerzitě Šárka Kostecká Brno,
Postup pro podávání žádosti do výběrového řízení o dotaci- pořízení, zachování a obnovu hodnot místního kulturního, národního a historického povědomí z.
Martin Tomášek Jan Jakeš Tomáš Jiříček Linh vedoucího projektu:
ZÁPIS do STUDIA na FF UP Olomouc 1. ročník
Diplomový seminář úvodní přednáška 11. května 2016 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy 20.
EVŠKP na OU cesta integrace 10. Listopad, 2005 Jiří Šimonek a Robert Bohoněk Centrum Informačních Technologií Ostravská univerzita.
Návod pro práci s portálem IS/STAG Funkce učitele v informačním systému STAG.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
Ing. Zdeněk Jelínek – poradenství v likvidaci
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 6. ledna 2016.
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Benefit 7+ Centrum pro regionální rozvoj ČR Tábor
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 3. ročník oboru.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
Bakalářská práce Zbyněk Svozil. Charakteristika bakalářské práce Bakalářská práce je v bakalářských studijních programech nejzávažnější písemnou prací,
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – III.část.
Postup pro podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017.
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO „Program na podporu vzdělávání a talentmanagementu v oblasti technických.
Jak sestavit dokument v Apstr 4
Podání žádosti o dotaci
Diplomový seminář úvodní přednáška
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
Elektronický registr vysokoškolských kvalifikačních prací
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
iFIS*WebMailer Průvodce produktem
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
Jak vytvořit výstupní bezpečnostní předpis k řízení rizik
Státní závěrečné zkoušky ak. rok 2018/2019
Podání žádosti o dotaci
závěrečné práce/BP/DP
Základní informace - Ovládání systému
Transkript prezentace:

Závěrečné práce 2005 / 2006 Postup při zadávání témat ZP na OU

Požadavky na studenta

Student se k systému přihlásí tímto odkazem na portálu OU.

Uživatelské jméno/heslo je stejné pro celou studijní agendu

Kliknutím zde se studentu zobrazí formulář pro vyplnění základních údajů o ZP

Student uvede seznam doporučené literatury a kliknutím na tlačítko „Uložit“ uloží data podkladu ZP. Student uvede zásady pro vypracování Student z číselníku vybere vedoucího práce Student uvede téma práce zde

Student tiskne následující výstup, který předá sekretářce katedry.

Akce katedry Po přijetí formuláře podklad pro ZP od studenta.

Katedra vyplní datum zadání a plánované datum odevzdání, případně další údaje jako datum vystavení, místo vystavení…. Kliknutím na toto tlačítko se automaticky přenesou údaje zadané studentem na podkladu ZP.

Zde již je vidět přenesený název tématu. Klávesou F10 se údaje uloží a tlačítkem „Tisk“ se může provést vlastní tisk dokumentu „Zadání ZP“ se všemi náležitostmi.

Přenesené údaje je možné kontrolovat a případně i upravovat i na dalších záložkách.

Takto pak vypadá finální výstup STAGu.