Projekt diplomové práce.  Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO 253720)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Firma a odvětví. Koncentrace odvětví
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Systémové pojetí manažerské práce
Michal Dvouletý obor Finance a daně
Aplikace metod rozhodovací analýzy při strategickém rozhodování
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
POZNATKY Z LOGISTICKÝCH AUDITŮ
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Základy managementu Rozpětí řízení
DIPLOMOVÝ SEMINÁŘ mkh_dis1
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Projekt diplomové práce
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_VZNIK.
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Projekt diplomové práce
Katedra Řízení Podniku Řízení Lidských Zdrojů
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_01.
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Projekt DP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Projekt BP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Název předmětu: ZÁKLADY MANAGEMENTU (BPH_ZMAN) Rozsah: 2/1 přímé výuky týdně Způsob ukončení: Ústní zkouška s testem Sledování průběžného studia: Autokorekční.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.
Název předmětu: ZÁKLADY MANAGEMENTU (BPH_ZMAN) Rozsah: 2/1 přímé výuky týdně Způsob ukončení: Ústní zkouška s testem Sledování průběžného studia: Autokorekční.
Projekt diplomové práce Veronika Moláková. Tématem diplomové práce je „Návrh vybraného podnikatelského záměru“.
5. PROJEKCE MODERNÍCH ORGANIZAČNÍCH A ŘÍDÍCÍCH PODNIKOVÝCH STRUKTUR Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Název předmětu: MANAGEMENT (PHMANA) Rozsah: 2/2 přímé výuky týdně Způsob ukončení: Ústní zkouška Sledování průběžného studia: Autokorekční testy Podmínka.
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Mezinárodní management doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D. Ing. Sylva Talpová, Ph.D, Ing. Alena Šafrová,Ph.D Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Model struktury strategického managementu
PS 2015/16 Název předmětu: MANAGEMENT 1 (BPH_MAN1) Rozsah: 2/2 přímé výuky týdně Způsob ukončení: Ústní zkouška s testem Sledování průběžného studia: Autokorekční.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická
Marketingový plán podniku
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Zdravotnický management
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Analýza hodnot zákazníka
Zdravotnický management
Zdravotnický management
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Zdravotnický management
Mezinárodní management
Transkript prezentace:

Projekt diplomové práce

 Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO )

 Analyzovat organizační strukturu nadnárodní společnosti Vienna Insurance Group na lokálním trhu České Republiky  pomocí vhodných nástrojů a dat zhodnotit její konkurenční pozici a analyzovat důvody současného stavu.  vymezit další možnosti působení na českém pojistném trhu a navrhnout reálná zlepšení současného stavu.

 Jak se skupina VIG, zastoupená společností Kooperativa a.s., vyrovnává s narůstající konkurencí na českém trhu v kontextu současného krizového období postavená proti záměru stát se lídrem na trhu?

 Organizačně složitá skupina VIG nebyla připravena na dopad hospodářské krize a na reakce-schopnost menších konkurenčních subjektů na českém pojistném trhu, proto nedokáže dostatečně využít svých zkušeností z jiných trhů k vytěžení potenciálu svého zákaznického portfolia v ČR.

 Jaké faktory ovlivňují situaci na českém pojistném trhu? zjistím analýzou vnějšího okolí podniku a analýzou odvětví dle Portera  Jaká je situace na trzích v dalších státech, kde skupina VIG působí? analyzuji konkurenci v zemi, pomocí charakteru zákazníků a nákladů, která by byla srovnatelná s ČR – návaznost na první výzkumnou  Jaké je organizační uspořádání Kooperativy a vybraných subjektů VIG na ostatních trzích? komparace struktury společnosti, a společností na jednotlivých trzích  Jak jednotliví konkurenti na českém pojistném trhu organizují svou strukturu ? analýza vybraných konkurentů, kteří na českém trhu působí  Jaké má společnost ekonomické výsledky v posledním letech? Vyhodnotit úspěšnost na trhu, trend, ziskovost x porovnat s výsledky z ostatních trhů  Jakým způsobem je řízena Kooperativa ze strany VIG? analyzuji pozici podniku v ČR v rámci skupiny, jestli společnost reaguje flexibilně, kdo ovlivňuje řízení a strategii  Jakým způsobem dochází k tokům informací a pracovníků v rámci skupiny? zasahuje VIG do rozhodování regionální společnosti, nebo jen dohlíží a nastavuje strategii, analýza práce s lidskými zdroji, znalostmi a inovacemi v rámci skupiny(výměna řídících pracovníků mezi jednotlivými společnostmi)  SWOT analýza klíčových faktorů

 BLAŽEK, Ladislav. Management. vydání první. Praha : Grada, s. ISBN  ŠTRACH, Pavel. Mezinárodní management. Praha : Grada, s. ISBN  BLAŽEK, Ladislav a kol. Nadnárodní společnosti v České republice 1. Brno : Masarykova univerzita, s. neuveden. ISBN  BLAŽEK, L. Úvod do teorie řízení podniku 1.vyd. Brno, vydavatelství MU, s. ISBN  DĚDINA, J. Podnikové organizační struktury: teorie a praxe 1.vyd. Praha, Victoria Publishing, s. ISBN  SOUČEK, Z. Firma 21. Století : (Přestihněme nejlepší!!!) 2.vyd. Praha, Professional Publishing, s. ISBN  ZADRAŽILOVÁ, D. Mezinárodní management. 2.vyd. Praha, Oeconomica, s. ISBN  GOODERHAM, Paul N. - NORDHAUG, Odd. International management :cross-boundary challenges. 1st ed. Malden : Blackwell, xiii, 473. ISBN