FERRERO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prevence – Inovace a vylehčování PET
Advertisements

VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Společnost Parker spolupracuje se svými zákazníky na zvýšení jejich produktivity a zisku.
Trh pracovních příležitostí 2011 Mendelova univerzita v Brně.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Evropská unie - fungování JVT  volný pohyb zboží  volný pohyb služeb  volný pohyb kapitálu  volný pohyb osob  +………politiky?  mobilita  ochrana duševního.
Earth Power Vás zdraví !. MiM Mise a vize Earth Power je moderní dynamicky se rozvíjejíci firmou s globálním dosahem. Všechny úkoly realizuje s neustálou.
Cvičení č. 2 Řízení multinacionálních firem
 VY_32_INOVACE_16_10  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
TPK, spol. s r.o fúze dvou závodů
MARKETINGOVÝ MIX.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Společenská odpovědnost organizací
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
MARKETING.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
SPOLUFINANCOVÁNO Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO FONDU PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
Tomáš Kubeša Sdružení obrany spotřebitelů
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Zdeněk Pospíšil. Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
1 FIREMNÍ KULTURA Evergreen v nových souvislostech aneb FUNGUJÍ JEN JEDNODUCHÉ VĚCI.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Lenka Zahradníčková
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
Projekt 8.B. Co je to ESAB? Společnost ESAB je přední světový výrobce svařovacích a řezacích zařízení a přídavných svařovacích materiálů. Jejich inovační.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
10 Důvodů pro zakázání reklamy
Model strategie marketingového mixu
Evropská unie - fungování JVT volný pohyb zboží volný pohyb služeb volný pohyb kapitálu volný pohyb osob +………politiky? mobilita ochrana duševního vlastnictví.
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
Struktura podnikatelského plánu
Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00. Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
OBCHOD JAKO VÝZNAMNÝ ZAMĚSTNAVATEL Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod Marta Nováková prezidentka SOCR ČR.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
OBSAH  HDP - definice  Výpočet HDP  HDP České republiky: o HDP v letech 1993 – 1996 o HDP v letech 1997 – 1998 o HDP v letech 1999 – 2002 o HDP v letech.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Digitální učební materiál
turistická oblast v srdci Čech
Název společnosti Obchodní plán.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Ekonomika malých a středních podniků
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
Marketingové strategie
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Podnikatelské koncepce
Cenové strategie.
Informace o společnosti
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Informace o společnosti
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

FERRERO

Historie zakladatel Pietro Ferrero 1942 – Alba −» elegantní bar s cukrárnou −» Piera Cillario – obchodní aktivity Pasta Gianduja – oříškový krém 1946 – oficiálně zapsána u italské obchodní komory účinná prodejní síť −» Giovanni hnací síla −» Michele −» z Alby do celé Itálie −» expanze na zahraniční trhy

Současnost 3 generace Pietro a Giovanni −» nejvyšší ředitelé skupiny Ferrero −» společnost stále roste −» silné rodinné základy „ Za značkou, rozvahou a růstem mnohonárodní společnosti stojí minulost, přítomnost a budoucnost geniální rodiny. “ Ť

Filozofie vysoká jakost přesnost řemeslné práce inovace čerstvost výrobku výběr nejjemnějších surovin úcta k zákazníkům 4 největší výrobce cukrovinek na světě „ Myslet globálně, jednat lokálně.“ v centru strategie stojí SPOTŘEBITEL −» faktor úspěchu

Skupina FERRERO Pietro a Giovanni Ferrero 36 obchodních společností 15 výrobních závodů 19 600 zaměstnanců

Ferrero v ČR 11. března 1994 −» Ferrero Česká, s. r. o. český trh −» 2 distributoři Kinder a pralinky −» kategorie premium −» znamenité výrobky na významné příležitosti (Vánoce, Velikonoce) 2009 −» výrobky jsou uznávané pro vysokou kvalitu a inovativní nabídku −» prvních 15 investorů do televizní reklamy v ČR −» program Kinder + Sport

Produkty

Propagace

Propagace

Propagace

Propagační – www stránky www.bueno.cz www.kinder.cz www.tictac.cz www.kindersport.cz

Reklama – Kinder Maxi

KINDER Značka KINDER −» přes 30 let na trhu −» mléčné pochoutky pro děti 1974 – Kinder Surprise překvapení 1990 – Kinder Bueno 1990 / 2000 – chlazené produkty (Kinder Pinquí,Paradiso,Mléčný řez,Maxi King)

Projekt Kinder + Sport evropský projekt podpora sportování dětí Kinderiáda −» atletické závody pro žáky 1. stupně základních škol CÍL −» rozšířit výuku a provozování atletiky na základních školách v České republice a na Slovensku

Děkuji za pozornost

Použité zdroje www.ferrero.cz www.ferrero.com www.kinder.cz www.kindersurprise.cz www.kindersport.cz www.bueno.cz www.facebook.com/kinder.bueno.cz